Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 


ΘΕΜΑ: Άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές


Η Ομοσπονδία μας αντιδρά και αντιτίθεται στις εξαγγελίες των αρμοδίων υπουργών σχετικά με τις νέες ρυθμίσεις για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές. Οι ρυθμίσεις προβλέπουν προαιρετικό άνοιγμα των καταστημάτων εμβαδού  έως 250τμ. όλες τις Κυριακές του χρόνου αλλά και λειτουργία όλων των καταστημάτων 7 Κυριακές το χρόνο. Το μόνο που θα καταφέρουν δεν είναι ανάπτυξη όπως υποστηρίζουν οι αρμόδιοι, αλλά μεγαλύτερη ύφεση στην ήδη υπάρχουσα και θα οδηγήσει αφενός μεν στον αφανισμό τους μικρομεσαίους, αφετέρου δε στην αυτορύθμιση της αγοράς υπέρ του κεφαλαίου των μεγάλων δηλαδή πολυκαταστημάτων.
Σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο για τους μικρομεσαίους μία τέτοια κίνηση δεν θα αυξήσει τον τζίρο των εμπορικών επιχειρήσεων, απλά θα τον αναδιανείμει, προς όφελος εκείνων, που έχουν και τον τρόπο και την ρευστότητα για να αναλάβουν το αυξημένο κόστος λειτουργίας την Κυριακή. Ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας, θα προσπαθήσει με τεράστιο οικονομικό, προσωπικό και οικογενειακό κόστος να ακολουθήσει. Το αποτέλεσμα θα είναι να μην μπορεί να ανταπεξέλθει και αναγκαστικά να κλείσει τη επιχείρηση του.
Είναι ένα ακόμη σημείο άσκησης πολιτικής περιθωριοποίησης των Μμ-Ε, διότι πρακτικά η διεύρυνση του ωραρίου θα  αποτελέσει μοχλό ανατροπής των όρων  ανταγωνισμού σε βάρος των Μμ-Ε. και μέσο επιτάχυνσης της συγκέντρωσης του τζίρου στα χέρια των πολύ μεγάλων  επιχειρήσεων (πολυκαταστήματα).

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΑΞΙ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
«Ο ΑΓ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ» Αράτου 21, β' όροφος, γραφείο 6 , ΠΑΤΡΑ
τηλ. (2610) 223.311,   ΦΑΞ  (2610) 275.778,   ΚΙΝΗΤΟ 6977-361.362

                                                                             ΠΑΤΡΑ  5  Νοεμβρίου 2012




Ψ Η Φ Ι Σ ΜΑ


         Μετά  τις τελευταίες  και αιφνιδιαστικές εξελίξεις που έλαβαν χώρα το μεσημέρι της Παρασκευής σε συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α με τον Υπουργό Μεταφορών κ. K. Χατζηδάκη, ο κλάδος κινητοποιήθηκε άμεσα  τόσο σε πανελλήνιο όσο και σε τοπικό  επίπεδο πραγματοποιώντας προεδρεία, Διοικητικά, Περιφερειακά Συμβούλια  και Γενικές Συνελεύσεις.
          Πιο συγκεκριμένα αιφνιδιαστικά η κυβέρνηση κατόπιν πιέσεων που άσκησε και πάλι ο Σ.Ε.Τ.Ε, μέσα στο πολυνομοσχέδιο-σκούπα, με το οποίο θα περάσει όλο το περίφημο πακέτο των μέτρων λιτότητας συμπεριέλαβε άρθρο με το οποίο ουσιαστικά απελευθερώνει το μεταφορικό μας έργο, αφού στην ουσία μας αφαιρεί το λιγοστό έργο που μας έχει απομείνει.
          Ειδικότερα δίνει το δικαίωμα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τουριστικά γραφεία, καθώς και επιχειρήσεις ενοικιάσεως αυτοκινήτων να εκτελούν το έργο της μεταφοράς και μάλιστα με Ι.Χ. αυτοκίνητα ακόμη και μηχανάκια, χωρίς κόμιστρο και να μισθώνουν αυτά τα οχήματα και με οδηγό, αφαιρώντας έτσι από τα ΕΔΧ αυτ/τα ΤΑΞΙ ένα ουσιαστικό κομμάτι μεταφορικού έργου, οδηγώντας τον κλάδο μας στον αφανισμό αφού  ήδη το έργο μας έχει μειωθεί κατά 70 % ως απόρροια της οικονομικής κρίσης και των βάρβαρων μέτρων που έχουν παρθεί τα τελευταία χρόνια με τα περίφημα μνημόνια .
Κατόπιν των  αρνητικών αυτών εξελίξεων πραγματοποιήθηκε  εκτάκτως χθες Γενική Συνέλευση του Σωματείου διευρυμένη με  την παρουσία του  προεδρείου του κλαδικού  Περιφερειακού Συμβουλίου καθώς και τα προεδρεία των Σωματείων ΤΑΞΙ  της  Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας όπου και ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΑΝ τα παρακάτω:
Το Σωματείο μας σε συνέχεια της απόφασης  της κλαδικής Ομοσπονδίας Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. κατέρχεται από σήμερα ΔΕΥΤΕΡΑ 5 Νοεμβρίου από ώρα 5 το πρωί σε 24 κυλιόμενες επαναλαμβανόμενες απεργίες έως ότου η κυβέρνηση αναγκαστεί να αποσύρει την επίμαχη αυτή διάταξη από το πολυνομοσχέδιο. 
Για σήμερα Δευτέρα ως αρχή αποφασίστηκε η συμβολική κατάληψη των πολιτικών  γραφείων των κομμάτων που ανήκουν στη συγκυβέρνηση με επίδοση ψηφίσματος καθώς και άνοιγμα των διοδίων του Ρίου.
Οι περαιτέρω κινητοποιήσεις μας θα αποφασίζονται από τη βάση ενώ θα  κλιμακώνονται καθημερινά  και αλλάζοντας προοδευτικά θα γίνονται ολοένα και πιο  δυναμικές.
 Ο κλάδος μας όπως και ολόκληρη η κοινωνία «ψυχορραγεί», έχει αγγίξει πλέον τα όρια της αντοχής και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, από τα συνεχή μέτρα λιτότητας και τα μνημόνια  που επιβάλλει η Τρόικα και εφαρμόζουν τα  3 τελευταία χρόνια οι κυβερνήσεις.
Όμως αντιδρούμε, διαμαρτυρόμαστε, αντιστεκόμαστε  παλεύουμε  για να μην χάσουμε  το δικαίωμα στην εργασία  και στη ζωή και να μην υπονομεύσουμε  το μέλλον των παιδιών μας.

  Μετά την ολοκλήρωση του ψηφίσματος  οι συμμετέχοντες  στη  διευρυμένη Γενική Συνέλευση του Σωματείου Ιδιοκτητών Πάτρας εξουσιοδότησαν  τα Διοικητικά Συμβούλια του Σωματείου Ιδιοκτητών  ΤΑΞΙ Πατρών και του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδος να επιδώσουν το παρόν ψήφισμα στους αρμόδιους  εμπλεκόμενους κατά τόπους φορείς, στα  κόμματα  της συγκυβέρνησης, στον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων,  στους Βουλευτές του νομού,  καθώς και  στα Μ.Μ.Ε.  και τέλος  να συντονίσουν όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για περαιτέρω κλιμάκωση και επιτυχία των κινητοποιήσεων.



         

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

                                                  
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                    Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ



Σκέντζος  Παναγιώτης                           Σίδερης Γεώργιος



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΑΞΙ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
«Ο ΑΓ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ» Αράτου 21, β' όροφος, γραφείο 6 , ΠΑΤΡΑ
τηλ. (2610) 223.311,   ΦΑΞ  (2610) 275.778,   ΚΙΝΗΤΟ 6977-361.362

 

                                  ΠΑΤΡΑ  Παρασκευή  2  Νοεμβρίου 2012

                                                                                                            ώρα 19:30
                                                                                          
                                                                                  ΠΡΟΣ:
                                                                                 Όλους τους  συναδέλφους
                                                                                 ===================
                                                           
 ΔΕΛΤΙΟ   ΤΥΠΟΥ

EKTAKTH  ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Συνάδελφοι,
                   Σε συνέχεια της προηγούμενης μεσημεριανής ανακοίνωσης  ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ εκτάκτως και σας ενημερώνουμε για τις τελευταίες εξελίξεις που έλαβαν χώρα σήμερα το μεσημέρι σε συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α με τον Υπουργό Μεταφορών κ.K. Χατζηδάκη.
          Πιο συγκεκριμένα η κυβέρνηση κατόπιν πιέσεων που άσκησε και πάλι ο Σ.Ε.Τ.Ε, μέσα στο πολυνομοσχέδιο-σκούπα, με το οποίο θα περάσει όλο το περίφημο πακέτο των μέτρων λιτότητας συμπεριέλαβε άρθρο με το οποίο ουσιαστικά απελευθερώνει το μεταφορικό μας έργο, αφού στην ουσία μας αφαιρεί το λιγοστό έργο που μας έχει απομείνει.
          Ειδικότερα δίνει το δικαίωμα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τουριστικά γραφεία, καθώς και επιχειρήσεις ενοικιάσεως αυτοκινήτων να εκτελούν το έργο της μεταφοράς και μάλιστα με ΙΧ αυτοκίνητα ακόμη και μηχανάκια, αφαιρώντας έτσι από τα ΕΔΧ αυτ/τα ΤΑΞΙ ένα ουσιαστικό κομμάτι μεταφορικού έργου, οδηγώντας τον κλάδο μας στον αφανισμό αφού  ήδη το έργο μας έχει μειωθεί κατά 70 % ως απόρροια της οικονομικής κρίσης και των βάρβαρων μέτρων που έχουν παρθεί τα τελευταία χρόνια με τα περίφημα μνημόνια .
Κατόπιν των εξελίξεων αυτών και σε συνέχεια της απόφασης της κλαδικής μας Ομοσπονδίας (ΠΟΕΙΑΤΑ) ο κλάδος κατέρχεται από τη ΔΕΥΤΕΡΑ 5 Νοεμβρίου από ώρα 5 το πρωί σε 24 κυλιόμενες επαναλαμβανόμενες απεργίες έως ότου η κυβέρνηση αναγκαστεί να αποσύρει την επίμαχη αυτή διάταξη από το πολυνομοσχέδιο.
Προκειμένου να ενημερωθείτε για τις εξελίξεις αυτές και να παρθούν περαιτέρω αποφάσεις θα γίνει ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ την ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012, και ώρα 8 το βράδυ στην αίθουσα συνεδριάσεων της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α, Αράτου 21, 1ος όροφος.
 Σημειωτέον ότι την ΔΕΥΤΕΡΑ 5 Νοεμβρίου καθώς και όλες τις  ημέρες της απεργιακών κινητοποιήσεων δεν θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών και ως εκ τούτου οι μεταφορείς που έχουν αναλάβει το έργο, να ενημερώσουν εγκαίρως τους γονείς των μαθητών.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο                                                         Ο
ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                     ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Σκέντζος  Παναγιώτης                           Σίδερης Γεώργιος

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΑΞΙ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
«Ο ΑΓ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ» Αράτου 21, β' όροφος, γραφείο 6 , ΠΑΤΡΑ
τηλ. (2610) 223.311,   ΦΑΞ  (2610) 275.778,   ΚΙΝΗΤΟ 6977-361.362

                                                                    Πάτρα    2/11/2012



                                                                       ΠΡΟΣ
                                                                      όλους τους συναδέλφους

                                                   ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Συνάδελφοι,
σας ενημερώνουμε ότι μετά από απόφαση της κλαδικής μας Ομοσπονδίας (ΠΟΕΙΑΤΑ) το Σωματείου μας, θα συμμετέχει  στην πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση  που έχει εξαγγελθεί από  την ΓΣΕΒΕΕ για την Τρίτη και Τετάρτη  6 και 7 Νοεμβρίου και στην οποία συμμετέχει  και η τοπική Ομοσπονδία (ΟΕΒΕΣΝΑ).
Διαμαρτυρόμαστε για την τραγική οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες, βιοτέχνες και έμποροι και για τα οικονομικά μέτρα λιτότητας που έχουν προαναγγελθεί και θα οδηγήσουν την ελληνική κοινωνία σε  εξαθλίωση και απόγνωση.
Καλούμαστε να εκφράσουμε την αγανάκτηση μας συμμετέχοντας στην απεργιακή κινητοποίηση  της Τρίτης 6 Νοεμβρίου με  24ωρη ακινητοποίηση των οχημάτων μας από τις 5 η ώρα το πρωί της Τρίτης έως τις 5 η ώρα το πρωί της Τετάρτης, καθώς και στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί  στο πάνω μέρος της Πλατείας Γεωργίου στις 10:00  το πρωί και την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου (ημέρα ψήφισης των μέτρων) στις 5 το απόγευμα  στο συλλαλητήριο που διοργανώνει η ΓΣΕΒΕΕ έξω από τη Βουλή.
Η πορεία των απεργιακών εκδηλώσεων θα ελέγχεται από ομάδες περιφρούρησης.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Την Τρίτη 6 Νοεμβρίου δεν θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών και ως εκ τούτου οι μεταφορείς που έχουν αναλάβει το έργο, να ενημερώσουν εγκαίρως τους γονείς των μαθητών.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο      ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                   Ο  ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Σκέντζος  Παναγιώτης                           Σίδερης Γεώργιος

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ 18/10/2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Μετά από απόφαση της κλαδικής Ομοσπονδίας μας (ΠΟΕΙΑΤΑ) και του Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας, θα συμμετέχουμε  στην πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση  που έχει εξαγγελθεί από την ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ αλλά και την ΓΣΕΒΕΕ-ΕΣΕΕ για την Πέμπτη 18/10/2012.
Σύσσωμος ο κόσμος των ΕΒΕ αντιδρά και αντιτίθεται στο νέο σκληρό και επώδυνο πακέτο μέτρων που επιβάλλει η ΤΡΟΪΚΑ.
Διαμαρτυρόμαστε για την τραγική οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες, βιοτέχνες και έμποροι και για τα οικονομικά μέτρα λιτότητας που έχουν οδηγήσει την ελληνική κοινωνία σε απόγνωση.
Καλούμαστε να εκφράσουμε την αγανάκτηση μας συμμετέχοντας στην απεργιακή κινητοποίηση  της Πέμπτης 18 Οκτωβρίου 2012 με  24ωρη ακινητοποίηση των οχημάτων μας από τις 5 η ώρα το πρωί της Πέμπτης έως τις 5 η ώρα το πρωί της Παρασκευής, καθώς και στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί  στη  Πλατεία Γεωργίου στις 10:30  το πρωί.
Η πορεία των απεργιακών εκδηλώσεων θα ελέγχεται από ομάδες περιφρούρησης.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Κατά τη διάρκεια της απεργίας δεν θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών και ως εκ τούτου οι μεταφορείς που έχουν αναλάβει το έργο, να ενημερώσουν εγκαίρως τους γονείς των μαθητών.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                    

Σκέντζος  Παναγιώτης                          

Ο
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Σίδερης Γεώργιος


ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ Ε.Β.Ε. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ 18/10/2012

Στην Πάτρα σήμερα την  18η Οκτωβρίου 2012 ημέρα Πέμπτη και ώρα 10:30 το πρωί στην Πλ. Γεωργίου Α’ στην Πάτρα συγκεντρώθηκαν επαγγελματίες-βιοτέχνες- έμποροι –αυτοκινητιστές συμμετέχοντας στην πανελλαδική κινητοποίηση με κλείσιμο των καταστημάτων- επιχειρήσεών τους που αποφάσισαν τόσο το Γ/’θμιο Συνδικαλιστικό όργανο η ΓΣΕΒΕΕ  αλλά και η Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.
 H ελληνική κοινωνία στο σύνολό της αλλά και οι μικροί Ε.Β.Ε. ειδικότερα έχουν αγγίξει τα όρια τους και αδυνατούν να διαχειριστούν πλέον τις διαρκώς αυξανόμενες και παράλογες  απαιτήσεις της Τρόικα που μεταφράζονται στην πράξη σε βάρβαρα και αντικοινωνικά μέτρα τα οποία καλείται να εφαρμόσει η κυβέρνηση, μέτρα που οδηγούν στην απόλυτη φτώχεια, την καταστροφή και την απόγνωση μια ολόκληρη κοινωνία και οικονομία που τα τελευταία χρόνια «ψυχορραγεί». Απορρίπτουν τα μέτρα, αντιδρούν, διαμαρτύρονται, κινητοποιούνται σε μια ύστατη προσπάθεια να περισώσουν  ότι τους έχει απομείνει και να ξεφύγουν από αυτό το φαύλο κύκλο της ύφεσης.
Οι επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης είναι τραγικές : η φτώχεια μεγαλώνει, η ανεργία καλπάζει, ενώ η πολυσυζητημένη ανάπτυξη δεν φαίνεται πουθενά στον ορίζοντα.Το περιβάλλον εφιαλτικό: Λουκέτα – ανεργία – δραστική μείωση εισοδημάτων – παράλογη υπερφορολόγηση και το χειρότερο μια κοινωνία στα όρια μαζικής κατάθλιψης. Το νέο πακέτο μέτρων που αποφάσισαν οι Κυβερνώντες και η ΤΡΟΙΚΑ θα διευρύνουν το φαύλο κύκλο της ύφεσης στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
Γι αυτό ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ και κινητοποιούμαστε να ανατρέψουμε τα οικονομικά συμφέροντα που απαιτούν και πιέζουν για συρρίκνωση των μικρών επιχειρήσεων, που υπονομεύουν την ελληνική οικογένεια και τον ασφαλιστικό μας φορέα, που θέλουν ταμεία ασφάλισης φιλανθρωπικού χαρακτήρα, πλήρη έλεγχο και ολιγοπώληση της αγοράς και υποβάθμιση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας.
ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ που συμμετέχουμε  διαμαρτυρόμαστε και
ΛΕΜΕ Ο Χ Ι
Þ    Στην ολιγοπώληση της ελληνικής αγοράς & επιλεκτική απελευθέρωση της αγοράς.
Þ    Στην κατάργηση του αφορολόγητου ορίου.
Þ    Στην ανεργία, τα λουκέτα, την εξαθλίωση.
ΛΕΜΕ  Ν Α Ι
Þ    Στην ισόρροπη  ανάπτυξη αξιοποιώντας τον πρωτογενή τομέα
Þ    Στην πάταξη του παραεμπορίου και της παραοικονομίας.
Þ    Στην απλοποίηση της φορολογικής , εργασιακής και αγορανομικής νομοθεσίας.

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ :
Για το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ  Ζ Η Τ Α Μ Ε
                   I.      Μείωση 15% των εισφορών λόγω μείωσης των αποδόσεων
               II.      Πάγια ρύθμιση οφειλών, παράλληλα με την καταβολή των υποχρεωτικών εισφορών.
            III.      Επαναφορά της κρατικής επιχορήγησης του ΕΟΠΥΥ στο 0.6% του ΑΕΠ Ν.3918/2011 και όχι στο 0,4% που θεσμοθετήθηκε λίγους μήνες μετά και στερεί από τον ΕΟΠΥΥ περίπου 500 εκ. ευρώ.
             IV.       Την άμεση ενεργοποίηση του λογαριασμού ανεργίας των Ελεύθερων Επαγγελματιών.

 Για το ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ:    Ζ Η Τ Α Μ Ε
1.           Μείωση των συντελεστών ΦΠΑ (
2.           Μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων.
3.           Επαναφορά του αφορολόγητου στις 12.000 ευρώ.
4.           Μείωση στα τιμολόγια των ΔΕΚΟ – πετρέλαιο και διόδια.
5.           Μείωση ειδικών φόρων κατανάλωσης και δημοτικής φορολογίας.
6.           Να καταργηθούν τα χαράτσια.
7.           Υποχρέωση πληρωμής του ΦΠΑ από τον αγοραστή εντός ενός μηνός ανεξάρτητα από άλλους διακανονισμούς.
8.           Οι οφειλές του κράτους προς τους επιχειρηματίες να εξοφληθούν ή να συμψηφισθούν.

Για τα ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ:        Ζ Η Τ Α Μ Ε
Να μην  αλλάξει το ισχύον σύστημα, όσον αφορά τους κατώτερους μισθούς.


Για την ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ – ΖΗΤΑΜΕ
1)     Την δημιουργία μιας Τράπεζας Ειδικού – Επενδυτικού Σκοπού στην οποία θα συγκεντρωθούν όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία για τις μικρές επιχειρήσεις, τόσο του ΕΣΠΑ, όσο και αυτά που προέρχονται από άλλες πηγές.
2)    Την σταδιακή μείωση του ορίου μεταχρονολόγησης των επιταγών, ώστε να εξαλειφθούν τα προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζουν πολλές επιχειρήσεις λόγω αυτού του φαινομένου.
3)    Την στήριξη της  πραγματικής οικονομίας που είναι οι μικρές επιχειρήσεις και όχι μόνο του χρηματοπιστωτικού συστήματος.
4)    Επαναλειτουργία  των Συνεταιριστικών  Τραπεζών και αποκατάσταση των εργαζομένων.



Μετά την ολοκλήρωση του ψηφίσματος οι συμμετέχοντες συμφώνησαν ομόφωνα και αποφάσισαν  να εξουσιοδοτήσουν το Διοικητικό Συμβούλια της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. να επιδώσει το παρόν ψήφισμα στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, στον Υπουργό Οικονομικών, στον Υπουργό Εργασίας, στον Υπουργό Ανάπτυξης, στους Βουλευτές του νομού, στη ΓΣΕΒΕΕ, στις Ομοσπονδίες  των Ε.Β.Ε και στα Μ.Μ.Ε.


Για την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.

                           Ο                                                    

                   ΠΡΟΕΔΡΟΣ                   

                      Παναγιώτης  ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                       

Ο
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
         Δημήτρης Νικολακόπουλος