Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ & ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΙΥ ΟΕΒΕΣΝΑ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ


ΘΕΜΑ: Αποφάσεις  Διοικητικού  `και Γνωμοδοτικού  Συμβουλίου  ΟΕΒΕΣΝΑ  στις  28/8  για τις  κινητοποιήσεις  που  εξήγγειλε  η  ΓΣΕΒΕΕ  για  τις  7/9 και  τις 16/9.


Πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013, έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας και  Γνωμοδοτικό Συμβούλιο, στο οποίο πήραν μέρος οι Διοικήσεις των Σωματείων μελών μας, καθώς και ο Εμπορικός & Εισαγωγικός Σύλλογος Πάτρας.
 Το θέμα που απασχόλησε  τους παρευρισκόμενους ήταν:
Λήψη απόφασης για συμμετοχή στις κινητοποιήσεις που έχει εξαγγείλει πανελλαδικά η ΓΣΕΒΕΕ κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσ/κης - διαμαρτυρία για τις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις για το ασφαλιστικό (αναγκαστική είσπραξη οφειλών), το φορολογικό (Κώδικας φορολογίας εισοδήματος και νέο Κώδικα φορολογικών διαδικασιών).
Α) Μετάβαση στη Θεσ/κη -συμμετοχή στη διαμαρτυρία της 7 Σεπτεμβρίου ημέρα Σάββατο (ημέρα εγκαινίων ΔΕΘ)
Β) Κλείσιμο καταστημάτων τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου .

Έγινε εκτενής συζήτηση σχετικά με τα νέα μέτρα που ψηφίστηκαν πρόσφατα όσον αφορά το  φορολογικό, το ασφαλιστικό, το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, αλλά  και το οικονομικό κλίμα που επικρατεί στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Κοινή διαπίστωση όλων ήταν ότι τα μέτρα της κυβέρνησης όπως είναι η αναγκαστική είσπραξη των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ  μέσω των διαδικασιών άμεσης κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων του οφειλετών από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (Κ.Ε.Α.Ο.), που συστάθηκε πρόσφατα για τον σκοπό αυτό, θα οδηγήσουν χιλιάδες  συναδέλφους Ε.Β.Ε. στην καταστροφή και την εξαθλίωση χωρίς παράλληλα να λυθεί το ταμειακό αδιέξοδο στον οποίο έχει περιέλθει ο ΟΑΕΕ.
Ο φορολογικός συντελεστής 26% από το πρώτο ευρώ δεν αφήνει κανένα περιθώριο ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας και επομένως τόνωσης της απασχόλησης.
 Τα πρόστιμα του νέου ΚΩΔΙΚΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ σε αρκετές περιπτώσεις είναι εξοντωτικά.
Απαιτείται συνεργασία και συντονισμός των δράσεων όλων των Συνδικαλιστών για να εισακούγονται καλύτερα οι απόψεις μας.
Στα πλαίσια αυτά  αποφασίστηκε:
- Συμμετοχή της  Ομοσπονδίας στις προγραμματισμένες κινητοποιήσεις που έχει εξαγγείλει η  ΓΣΕΒΕΕ με:
Α) Μετάβαση το Σάββατο 7/9/2013 στη Θεσσαλονίκη. Ομιλία στη πλατεία Αριστοτέλους και στη συνέχεια πορεία διαμαρτυρίας στο χώρο εγκαινίων της ΔΕΘ.
Β) Συμμετοχή στην απεργία της 16-9-2013 (κλείσιμο καταστημάτων)
- Ανάρτηση αφισών στους δρόμους της πόλης.
- Σύσταση Επιτροπής συμπαράστασης και αντίδρασης κατά των κατασχέσεων.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις διότι μόνο  ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ – ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ – ΕΜΠΟΡΟΙ – ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ – ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ) μπορούμε να αντιδράσουμε δυναμικά και να διατηρήσουμε την ελπίδα για αντιστροφή της καταστροφικής πορείας της  χώρας μας, που είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της ΤΡΟΙΚΑ  και της κυβέρνησης.
Όλοι μαζί στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη στις7-9-2013   και στην απεργία της 16/9/2013.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η μετάβαση στη Θεσσαλονίκη θα γίνει με μισθωμένα πούλμαν από ΓΣΕΒΕΕ. Συγκέντρωση στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο στις 9 π.μ. το Σάββατο 7/9 και αναχώρηση στις 10π.μ.

Παρακαλούμε τα Σωματεία να αποστείλουν στην ΟΕΒΕΣΝΑ, ονομαστική κατάσταση συμμετεχόντων ( με τα τηλέφωνα τους), μέχρι τις 2 μ.μ. τη Πέμπτη 5/9. 

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΑΞΙ ΣΤΙΣ 20/8/2013

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
«Ο ΑΓ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ» Αράτου 21, β' όροφος, γραφείο 6 , ΠΑΤΡΑ
τηλ. (2610) 223.311, ΦΑΞ  (2610) 275.778, ΚΙΝΗΤΟ 6977-361.362
Αρ. Πρωτ.: 243/2013                                                                                                                                       Πάτρα   20/8/2013



ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ


ΘΕΜΑ: Συμμετοχή του ΣΩΜΑΤΕΊΟΥ στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Θεσσαλονίκη το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013 ημέρα εγκαινίων της Διεθνούς Έκθεσης Θεσ/κης (ΔΕΘ) –κινητοποίηση για το ασφαλιστικό(αναγκαστική είσπραξη ασφαλιστικών οφειλών) και για τις τελευταίες φορολογικές μεταρρυθμίσεις.

Συνεδρίασε εκτάκτως το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας τη Δευτέρα 12/8/2013 αμέσως μετά την πραγματοποίηση του έκτακτου προεδρείου της ΓΣΕΒΕΕ στο οποίο συμμετείχε και ο πρόεδρος κ. Π. Σκέντζος με βασικά θέματα συζήτησης τις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις για το ασφαλιστικό (αναγκαστική είσπραξη οφειλών), το φορολογικό (Κώδικας φορολογίας εισοδήματος και νέο Κώδικα φορολογικών διαδικασιών)
·               Όσον αφορά την αναγκαστική είσπραξη των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ μέσω των διαδικασιών άμεσης κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων των οφειλετών διαπιστώθηκε ότι δυστυχώς η κυβέρνηση συνεχίζει να εθελοτυφλεί αφού σίγουρο είναι ότι τέτοια μέτρα θα οδηγήσουν χιλιάδες συναδέλφους στην εξαθλίωση και σε πρωτόγνωρες καταστάσεις που αγγίζουν τα όρια της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, χωρίς παράλληλα να λυθεί το ταμειακό αδιέξοδο στον οποίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο ΟΑΕΕ.
 Αδιέξοδο για το οποίο βεβαίως δεν ευθύνονται οι ασφαλισμένοι και οι οφειλέτες αλλά τα κυβερνητικά κόμματα διαχρονικά και οι πολιτικές τους επιλογές που κατέστρεψαν τα ασφαλιστικά ταμεία και την οικονομία και σε καμία περίπτωση βεβαίως δεν θα λυθεί το πρόβλημα του ΟΑΕΕ με την αποστολή ενημερωτικών εγγράφων και με τις απειλές για τη λήψη αναγκαστικών μέτρων.
Απειλές οι οποίες τείνουν να γίνουν πραγματικότητα αφού με τη σύσταση του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Εισφορών (Κ.Ε.Α.Ο), που σκοπό έχει την  είσπραξη των οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών προς το ΙΚΑ και τον ΟΑΕΕ κάνοντας χρήση όλων των μέσων ακόμα και της αναγκαστικής είσπραξης-κατάσχεσης επιχειρείται με τρόπο απάνθρωπο και χωρίς κανένα δισταγμό ο αφανισμός των ελεύθερων επαγγελματιών.
 Δυστυχώς η πολιτεία δεν θέλει να κατανοήσει ότι η μη καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών οφείλεται σε πραγματική οικονομική αδυναμία των ασφαλισμένων οι οποίοι ασφυκτιούν υπό την πίεση και το βάρος της συνεχιζόμενης και διαρκώς διευρυνόμενης τα 3 τελευταία χρόνια οικονομικής ύφεσης, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να υπαχθούν ούτε καν στις ρυθμίσεις οι οποίες ουσιαστικά είναι απαγορευτικές για την πλειοψηφία των οφειλετών.
Αυτό που πραγματικά προκαλεί αγανάκτηση σε πολλούς είναι το γεγονός ότι το κράτος απειλεί με αναγκαστική είσπραξη τους οφειλέτες, τη στιγμή που το ίδιο είναι οφειλέτης σε πολλές περιπτώσεις προς τους επαγγελματίες από τη παροχή υπηρεσιών -συμβάσεις έργου (μεταφορά μαθητών κλπ.) και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα, οφειλές οι οποίες αν είχαν εξοφληθεί πιθανόν οι ασφαλισμένοι δεν θα είχαν περιέλθει σε αυτή τη δεινή κατάσταση και θα είχαν πληρώσει τις οφειλές τους.

Για το φορολογικό και τις τελευταίες φορολογικές μεταρρυθμίσεις που εμπεριέχονται στους δύο προσφάτως ψηφισθέντες νόμους και αφορούν τον Κώδικα φορολογίας εισοδήματος και νέο Κώδικα φορολογικών διαδικασιών δυστυχώς κινούνται στην ίδια λογική επιβολής φόρων και χαρατσιών από τη μία και αφαίμαξης των επαγγελματιών μέσω προστίμων κι ποινών από την άλλη, ένα σύστημα δηλαδή καθαρά φοροεισπρακτικό και χωρίς κανέναν άλλο στόχο, παρ’ όλο που οι ιθύνοντες του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης προσπαθούν να μας το παρουσιάσουν ως ορθολογικό και να  μας  πείσουν για το αντίθετο.
Ο βασικός άξονας που θα μπορούσε και θα έπρεπε να κινηθεί το φορολογικό σύστημα της χώρας είναι απλό στη  βάση του: να φορολογείται ο καθένας ανάλογα με τη φοροδοτική του ικανότητα.
Βασικά αιτήματα παραμένουν η επαναφορά του αφορολόγητου ορίου και μείωση του φορολογικού συντελεστή του 26%. αφού δεν μπορεί να επιβάλλεται φόρος σε πολύ χαμηλά εισοδήματα (ή ακόμα και μηδενικά μέσω των τεκμηρίων), ενώ ο φορολογικός συντελεστής 26% από το πρώτο ευρώ δεν αφήνει κανένα περιθώριο ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας  και  κατ΄επέκταση τόνωσης της απασχόλησης.
Όσον αφορά τα πρόστιμα και τις ποινές του νέου ΚΩΔΙΚΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ σε αρκετές περιπτώσεις είναι αυστηρά και εξοντωτικά.
      Η κυβέρνηση δείχνει να βρίσκεται και να κινείται έξω από τη σφαίρα της πραγματικότητας της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας, αφού αντί να πάρει μέτρα που θα αμβλύνουν τις αρνητικές συνέπειες και επιπτώσεις της κρίσης  στον αντίποδα με τις παραπάνω νομοθετικές ρυθμίσεις και με την επιβολή συνεχών εξοντωτικών μέτρων φόρων και  χαρατσιών πολλές φορές  μάλιστα με τη μορφή  της τιμωρίας, έχει συνεχώς υπό διωγμό τη πολύ μικρή επιχείρηση, τους αυτοαπασχολούμενους αλλά και έχει οδηγήσει στην εξαθλίωση τους πολίτες, τις οικογένειές τους  δηλαδή μια ολόκληρη χώρα στο χείλος του γκρεμού.
Στα πλαίσια αυτά αποφασίστηκε η μαζική αντίδραση και διαμαρτυρία και συγκεκριμένα η συμμετοχή του Σωματείου μας στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Θεσσαλονίκη κατά την μέρα εγκαινίων της Διεθνούς Έκθεσης Θεσ/κης (ΔΕΘ) που διοργανώνεται σε πανελλαδικό επίπεδο από τη ΓΣΕΒΕΕ. Το Σωματείο μας θα πρωτοστατήσει στην διαμαρτυρία αυτή και καλούμε όλα τα κλαδικά σωματεία τόσο των μεταφορέων όσο και τα σωματεία των Ε.Β.Ε. τοπικά σε κοινό αγώνα και συστράτευση με την ελπίδα της ανατροπής της κατάστασης αυτής που μας οδηγεί στον αφανισμό .
Η μετάβαση στη Θεσ/κη θα γίνει στις 7 Σεπτεμβρίου ημέρα Σάββατο ημέρα εγκαινίων της ΔΕΘ, με μισθωμένα πούλμαν σε συνεργασία με άλλους κλάδους--πρωτοβάθμια σωματεία μέλη της τοπικής Ομοσπονδίας Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.
 Η Διοίκηση του Σωματείου Θα κρατά ενήμερα τα μέλη της με ανακοινώσεις για τον ακριβή χρόνο, τρόπο και τις λεπτομέρειες μετακίνησήs μας στη Θεσ/κη.

Για το Δ.Σ.
                        Ο                                                   Ο
              ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                ΓΕΝ.  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

             Σκέντζος  Παναγιώτης                              Σίδερης Γεώργιος


Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ


ΘΕΜΑ: Αποφάσεις  έκτακτου  προεδρείου ΓΣΕΒΕΕ στις 12/8  για κινητοποιήσεις.


Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 12/8/2013 έκτακτο προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ στο οποίο συμμετείχε και ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΣΝΑ κ. Π. Σκέντζος  με βασικά θέματα συζήτησης τις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις για το ασφαλιστικό (αναγκαστική είσπραξη οφειλών), το φορολογικό (Κώδικας φορολογίας εισοδήματος και νέο Κώδικα φορολογικών διαδικασιών) καθώς και το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.

·  Όσον  αφορά  την αναγκαστική είσπραξη των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ  μέσω των διαδικασιών άμεσης κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων του οφειλετών και τη σύσταση του Κέντρου Είσπραξης  Ασφαλιστικών Εισφορών (Κ.Ε.Α.Ο), διαπιστώθηκε ότι δυστυχώς η κυβέρνηση συνεχίζει να εθελοτυφλεί αφού πασιφανές είναι ότι τέτοια μέτρα  θα οδηγήσουν χιλιάδες  συναδέλφους Ε.Β.Ε. στην καταστροφή και την εξαθλίωση χωρίς παράλληλα να λυθεί το ταμειακό αδιέξοδο στον οποίο έχει περιέλθει ο ΟΑΕΕ, ενώ αγνοεί παντελώς  τις τεκμηριωμένες προτάσεις που έχει καταθέσει η ΓΣΕΒΕΕ για τη βιωσιμότητα του οργανισμού οι οποίες βασίζονται σε συνεχείς έρευνες και  αποτυπώνουν  την πραγματική κατάσταση του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης των ελευθέρων επαγγελματιών στη χώρα μας. Δυστυχώς δεν αντιλαμβάνεται την  πραγματική αδυναμία καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών  στην οποία βρίσκονται εκαντοντάδες χιλιάδες μικρομεσαίοι επιχειρηματίες και αυτοαπασχολούμενοι στον ΟΑΕΕ και  τους αντιμετωπίζει ως εισφοροφυγάδες .
  • Για το  φορολογικό η ΓΣΕΒΕΕ κατέθεσε τις θέσεις και προτάσεις επί των δύο προσφάτως ψηφισθέντων φορολογικών νόμων σε συνάντηση που είχε με τον Υπουργό Οικονομικών. Βασικά αιτήματα μένουν η επαναφορά του αφορολόγητου ορίου και μείωση του φορολογικού συντελεστή του 26% αφού δεν μπορεί να επιβάλλεται φόρος σε πολύ χαμηλά εισοδήματα ή ακόμα και μηδενικά μέσω των τεκμηρίων, ενώ ο φορολογικός συντελεστής 26% από το πρώτο ευρώ δεν αφήνει κανένα περιθώριο ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας και επομένως τόνωσης της απασχόλησης. Επιπλέον όσον αφορά τα πρόστιμα του νέου ΚΩΔΙΚΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ σε αρκετές περιπτώσεις είναι εξοντωτικά.

·   Για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές διατυπώθηκε  η  θέση της ΓΣΕΒΕΕ και η συμφωνία της με το μέχρι σήμερα ισχύον καθεστώς  λειτουργίας των καταστημάτων, το οποίο κάλυπτε επαρκώς  και τις  ανάγκες των τουριστικών περιοχών της χώρας, ενώ το νέο ωράριο για  τις Κυριακές που ψηφίστηκε θα σημάνει το τέλος των μικρών και  πολύ μικρών επιχειρήσεων, οι οποίες ως σήμερα κατά κοινή αποδοχή στήριξαν την Ελληνική Οικονομία, ενώ πέραν των οικονομικών επιπτώσεων και του αφανισμού την πλειονότητας των επιχειρήσεων, σοβαρή  είναι και η κοινωνική διάσταση του ζητήματος, αφού  οι πρακτικές αυτές οδηγούν σε πλήρη διάλυση του κοινωνικού ιστού, της οικογενειακής δομής και έρχονται  και σε αντίθεση με τα ήθη- έθιμα και παραδόσεις της Ελληνικής κοινωνίας.
    Στα πλαίσια αυτά και  μεταξύ άλλων αποφασίστηκε η  μαζική αντίδραση και διαμαρτυρία απέναντι στην νέα αυτή λαίλαπα μέτρων και συγκεκριμένα η πραγματοποίηση συγκέντρωσης διαμαρτυρίας στην Θεσσαλονίκη κατά την διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσ/κης (ΔΕΘ) και πανελλαδικό κλείσιμο των καταστημάτων στις 16/9/2013 με αντίστοιχες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε όλη την Ελλάδα.
Σε τοπικό  επίπεδο η ΟΕΒΕΣΝΑ συστρατεύεται  με τη ΓΣΕΒΕΕ και θα προχωρήσει σε σειρά ενημερωτικών και οργανωτικών ενεργειών  σε συνεργασία πάντα με τα Α/θμια Σωματεία μέλη της με στόχο τη συμμετοχή  και δυναμική παρουσία στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Θεσ/κη  καθώς και το κλείσιμο των καταστημάτων, ενώ θα επανέλθει με ανακοίνωση και  οδηγίες για τον τρόπο μετακίνησης  στη Θεσ/κη.

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ

ΠΡΟΣ:
·      Περιφέρεια  Δυτ.. Ελλάδος
·      Δήμο Πατρέων
·      Ιατρικό Σύλλογο Πάτρας
·      Ιερά  Μητρόπολη Πατρών
·      Επιμελητήριο Αχαΐας
·      Λοιπούς  κοινωνικούς εταίρους
               & φορείς
·      Σωματεία μέλη μας
========================
ΘΕΜΑ: Πρόταση συνεργασίας στα πλαίσια της ίδρυσης και λειτουργίας Κοινωνικού Ιατρείου.


Κύριοι

             Όπως γνωρίζετε η Ομοσπονδία μας εκπροσωπεί σε τοπικό επίπεδο όλους τους κλάδους των επαγγελματιών, βιοτεχνών, εμπόρων αυτοκινητιστών. Η πρωτοφανής οικονομική κρίση και τα συνεχή δυσβάσταχτα μέτρα που λαμβάνονται έχουν οδηγήσει σε κλείσιμο χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις και στην ανεργία πολλούς αυτοαπασχολούμενους. Από την άλλη όσοι ακόμα αντέχουν και κρατούν τις επιχειρήσεις τους ανοιχτές αδυνατούν να ανταπεξέλθουν τόσο στις φορολογικές  αλλά και στις ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις με αποτέλεσμα να μένουν ανασφάλιστοι και χωρίς τη βασική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη αυτοί και οι οικογένειές τους .Σε πανελλαδικό  επίπεδο οι αριθμοί σοκάρουν: 577.000 έχουν φτάσει οι ανασφάλιστες οικογένειες, που αριθμούν πάνω από ενάμισι εκατομμύριο πολιτών και βρίσκονται σε πλήρες ασφαλιστικό κενό χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, σύμφωνα με τα στοιχεία τελευταίας έρευνας του ΙΜΕ/ΓΣΕΒΕΕ. Μια πραγματικότητα συγκλονιστική που δεν μπορεί να αφήσει κανέναν αδιάφορο. Άνθρωποι που 30 χρόνια πλήρωναν τις εισφορές στα ασφαλιστικά τους ταμεία, σήμερα λόγω της κρίσης βρίσκονται στο δρόμο χωρίς γιατρό και φάρμακα.
            Στα πλαίσια αυτά και αντιλαμβανόμενοι πλήρως την ανάγκη διατήρησης  της  κοινωνικής συνοχής αφού καθημερινά δίπλα μας βλέπουμε τους συναδέλφους Ε.Β.Ε. της περιοχής μας που βρίσκονται ανήμποροι μπροστά σε  θεματα υγείας  και επειδή δε μπορούμε να μείνουμε θεατές σ΄αυτό το βαθιά ανθρωπιστικό φαινόμενο η Διοίκηση της Ομοσπονδίας κατά την τελευταία συνεδρίασή του στις 24-7-13 αποφάσισε ν΄ αναλάβει πρωτοβουλία και να έρθει σε επαφή  μαζί σας με σκοπό ίδρυση και λειτουργία Κοινωνικού Ιατρείου στα  πρότυπα αντίστοιχου που θα ξεκινήσει στην Αθήνα με πρωτοβουλία της ΓΣΕΒΕΕ και σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών και την Αρχιεπισκοπή. Το ιατρείο αυτό θα μπορεί να παρέχει πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, πάντα στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας, σε επαγγελματίες, βιοτέχνες και εμπόρους καθώς και σε άλλες κοινωνικά αποκλεισμένες ομάδες συμπολιτών μας  που βρέθηκαν λόγω της ανεργίας και της οικονομικής κρίσης χωρίς κοινωνική ασφάλιση.
Μάλιστα μπορεί να διατεθούν δωρεάν όσο χώροι είναι αναγκαίοι για τη λειτουργία του Κοινωνικού Ιατρείου στην οδό Αρατού 21 που στεγάζεται και η Ομοσπονδία μας. .
            Σ΄ αυτό το εγχείρημα θα  θέλαμε  να σας έχουμε αρωγούς  και  παρακαλούμε να μας ενημερώσετε καταρχήν αν ενδιαφέρεστε να συμμετέχετε  σ αυτό και όλοι μαζί από κοινού σε μια συλλογική προσπάθεια να σταθούμε δίπλα στους  συνανθρώπους μας  με στόχο τη  διατήρηση της στοιχειώδους ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
             Είμαστε στη διάθεσή σας για επιπλέον διευκρινίσεις και θα  επανέλθουμε για τις λεπτομέρειες  σε μια σύσκεψη που θα διοργανώσουμε από κοινού όλοι όσοι θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον συμμετοχής στο εγχείρημα αυτό.  
Εν αναμονή  απάντησής  σας και  ενεργειών σας.

     

                                                       Με τιμή
                                                        Για  την  Ο. Ε. Β. Ε. Σ. Ν. Α
  
                 Ο                                                                                       Ο
          ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                      ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
         Παναγιώτης  Σκέντζος                                                  Δημήτριος Νικολακόπουλος 

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Δ.Σ. Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. ΤΗΣ 24ης ΙΟΥΛΙΟΥ 2013

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

Πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη 24-7-2013 τακτική συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας μας. Έγινε αναφορά, λεπτομερής ενημέρωση αλλά και συζήτηση επί των θεμάτων που συμπεριλαμβάνονταν στην ημερήσια διάταξη.
Ο Πρόεδρος ενημέρωσε το Σώμα για τη συζήτηση και τις αποφάσεις που πάρθηκαν στο τελευταίο προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ στο οποίο συμμετείχε  κατά τη συνεδρίαση της 15ης Ιουλίου. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στα τρέχοντα και φλέγοντα ζητήματα που πλέον έχουν γίνει βραχνάς για τους Μμ-Ε. δηλαδή το φορολογικό και το ασφαλιστικό, στο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, αλλά και όλα τα δυσμενή μέτρα που προβλέπονται στο τελευταίο πολυνομοσχέδιο μαμούθ που ψηφίστηκε.
 Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο θέμα του ΟΑΕΕ και στην αδυναμία της πλειοψηφίας των Ε.Β.Ε. να ανταποκριθούν στις ασφαλιστικές υποχρεώσεις με αποτέλεσμα να μένουν ανασφάλιστοι και χωρίς τη βασική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη αυτοί και οι οικογένειές τους. Σε πανελλαδικό  επίπεδο οι αριθμοί σοκάρουν: 577.000 έχουν φτάσει οι ανασφάλιστες οικογένειες, που αριθμούν πάνω από ενάμισι εκατομμύριο πολιτών και βρίσκονται σε πλήρες ασφαλιστικό κενό χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, σύμφωνα με τα στοιχεία τελευταίας έρευνας  του ΙΜΕ/ΓΣΕΒΕΕ, μια πραγματικότητα συγκλονιστική που  δεν μπορεί να αφήσει κανέναν αδιάφορο 
            Στα πλαίσια αυτά και αντιλαμβανόμενοι πλήρως την ανάγκη διατήρησης  της  κοινωνικής συνοχής αφού  καθημερινά δίπλα μας  βλέπουμε τους συναδέλφους Ε.Β.Ε. της περιοχής μας που βρίσκονται ανήμποροι μπροστά στην αντιμετώπιση προβλημάτων υγείας  και επειδή δε μπορούμε να μένουμε θεατές σ΄αυτό το βαθιά ανθρωπιστικό φαινόμενο, πάρθηκε η παρακάτω απόφαση::
Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας ν΄ αναλάβει πρωτοβουλία και να έρθει σε επαφή  σε τον Ιατρικό Σύλλογο Πάτρας και με άλλους φορείς  της πόλης με στόχο  την ίδρυση και λειτουργία Κοινωνικού Ιατρείου που θα παρέχει βασική φροντίδα υγείας, σε επαγγελματίες, βιοτέχνες και εμπόρους που βρέθηκαν λόγω της ανεργίας και της οικονομικής κρίσης χωρίς κοινωνική ασφάλιση. Μάλιστα οι εγκαταστάσεις της Ομοσπονδίας μας στην οδό Αράτου μπορούν α διατίθονται δωρεάν για τη λειτουργία του Κοινωνικού Ιατρείου.
Δεν θέλουμε να υποκαταστήσουμε το κράτος αλλά πρωταρχικό μέλημα μας είναι οι  συνάνθρωποί μας  και η διατήρηση της στοιχειώδους αξιοπρέπειας τους.


Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

ΨΗΦΙΣΜΑ
διαμαρτυρίας για το άνοιγμα
των καταστημάτων τις Κυριακές

Σήμερα την  16η Ιουλίου 2013 ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00 το πρωί  στην Πλ. Γεωργίου Α’ συγκεντρώθηκαν τα μέλη της Ομοσπονδίας μας προκειμένου να συμμετέχουν στη διαμαρτυρία του εμπορικού κόσμου σχετικά με το νομοσχέδιο που έχει κατατεθεί στη Βουλή από το Υπουργείο Ανάπτυξης και αφορά το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.
Η κατάσταση που βρίσκονται σήμερα όλοι σχεδόν οι επιχειρηματίες είναι τραγική και τους οδήγησαν εκεί οι επί χρόνια συνεχιζόμενες αντιαναπτυξιακές πολιτικές των κυβερνήσεων και η σειρά μέτρων που πάρθηκαν μέχρι  σήμερα. Μέτρα που αντί να οδηγήσουν στην  ανάπτυξη, ανάκαμψη, βιωσιμότητα των επιχειρήσεων αποτέλεσαν τροχοπέδη  και οδήγησαν στο μαρασμό και τη συρρίκνωση  της πλειοψηφίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων «της λεγόμενης ραχοκοκαλιάς» της ελληνικής οικονομίας.
         Θεωρούμε λοιπόν ότι με αυτό το μέτρο η κυβέρνηση δίνει τη χαριστική βολή   και επισπεύδει την εξόντωση των μικρών καταστημάτων, αλλά και σφραγίζει την οικονομική εξαθλίωση των εργαζομένων και των αυτοαπασχολουμένων εμπόρων οι οποίοι θα ισοπεδωθούν οικονομικά, κάτω από το ασήκωτο βάρος του ανταγωνισμού.
       Η κυβέρνηση δυστυχώς εθελοτυφλεί, αφού δεν βλέπει τα λουκέτα που μπαίνουν καθημερινά και θεωρεί ότι το συγκεκριμένο μέτρο θα επιφέρει θετικά αποτελέσματα, όπως για παράδειγμα την αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων, αλλά και την αύξηση των θέσεων εργασίας.
      Αντιθέτως,  πιστεύουμε ότι κανένα θετικό αποτέλεσμα δεν θα επιφέρει αφού δεν πρόκειται να υπάρξει αύξηση του τζίρου  παρά μόνο αύξηση των λειτουργικών δαπανών τους. Επίσης καμία αύξηση ούτε στην αγορά (ζήτηση), ούτε στην απασχόληση –θέσεις εργασίας, ούτε στην κοινωνία γενικότερα.  Φαίνεται να  εξυπηρετεί συμφέροντα μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων, αφού οι μικρές επιχειρήσεις-αυτοαπασχολούμενοι κάτω από τέτοιες συνθήκες θα παρουσιάζουν αδυναμία ανταγωνισμού απέναντι σ΄ αυτές.
Είναι πασιφανές ότι η τραγική στάση εμπορίου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων και όχι στην έλλειψη χρόνου  για αγορές.
       Θεωρούμε ότι το ισχύον νομοθετικό  πλαίσιο που είχε διαμορφωθεί μέχρι σήμερα έχει αφομοιωθεί από την αγορά και εξυπηρετεί τους καταναλωτές ενώ ταυτόχρονα είναι αποδεκτό από το σύνολο του εμπορικού κόσμου και δεν χρειάζεται καμία περαιτέρω παρέμβαση στο θέμα αυτό.
ΖΗΤΑΜΕ
να αναθεωρήσετε τη στάση σας, να αποσύρετε όλες τις διατάξεις που αφορούν στο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, και να αναλάβετε άμεσα δράσεις για την τόνωση της αγοράς και της ρευστότητας των επιχειρήσεων , ώστε να αποφύγουν την χρεοκοπία που παρουσιάζει φαινόμενο πανδημίας.
Με τιμή
Για την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.

                       Ο                                                                                 Ο

                ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 
              Παναγιώτης  ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                             Δημήτριος ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ


 
ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: Διαμαρτυρία για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές

Σήμερα Δευτέρα 15/7/2013 πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του προεδρείου της ΓΣΕΒΕΕ στην οποία συζητήθηκαν όλα τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τους Μικρομεσαίους. Στη συνεδρίαση αποφασίστηκε προκειμένου να περιορίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις αρνητικές επιπτώσεις που θα επιφέρουν τα νέα μέτρα που ετοιμάζει η κυβέρνηση. να προβούμε σε δυναμικότερες κινητοποιήσεις.
Μεταξύ όλων των άλλων συζητήθηκε και το θέμα του νέου νομοσχεδίου που έχει κατατεθεί στη Βουλή από το Υπουργείο Ανάπτυξης και αφορά το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές  Επιμένουμε ότι το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο είναι επαρκέστατο και αυτό μόνο αποδεχόμαστε και στηρίζουμε.
Διαμαρτυρόμαστε και εκφράζουμε την έντονη αντίθεσή μας τόσο εμείς όσο και η ΓΣΕΒΕΕ διότι θεωρούμε ότι η κυβέρνηση δίνει τη χαριστική βολή και επισπεύδει την εξόντωση των μικρών καταστημάτων αλλά και σφραγίζει την οικονομική εξαθλίωση των εργαζομένων και των αυτοαπασχολουμένων εμπόρων που με το μέτρο αυτό θα ισοπεδωθούν οικονομικά, κάτω από το ασήκωτο βάρος του ανταγωνισμού.
Η κυβέρνηση δυστυχώς εθελοτυφλεί αφού δεν βλέπει τα λουκέτα που μπαίνουν καθημερινά και θεωρεί ότι το συγκεκριμένο μέτρο θα επιφέρει θετικά αποτελέσματα.
Αντιθέτως  πιστεύουμε ότι κανένα θετικό αποτέλεσμα δεν θα επιφέρει αφού δεν πρόκειται να υπάρξει αύξηση του τζίρου  παρά μόνο αύξηση των λειτουργικών δαπανών τους ούτε καμία αύξηση των θέσεων εργασίας. Επίσης καμία αύξηση ούτε στην αγορά (ζήτηση), ούτε στην απασχόληση –θέσεις εργασίας, ούτε στην κοινωνία γενικότερα.  Φαίνεται να  εξυπηρετεί συμφέροντα μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων αφού οι μικρές επιχειρήσεις-αυτοααπασχολούμενοι κάτω από τέτοιες συνθήκες θα παρουσιάζουν αδυναμία ανταγωνισμού απέναντι σ΄ αυτές.
Εξάλλου είναι πασιφανές ότι η τραγική στάση εμπορίου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων και όχι στην έλλειψη χρόνου  για αγορές.
Η Ομοσπονδία μας στηρίζει τις κινητοποιήσεις που έχει εξαγγείλει ο Εμπορικός Κόσμος  για αύριο 16/7/2013 και καλεί τα μέλη της να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί στις 11.00 το πρωί έξω από τα γραφεία του Εμπορικού Συλλόγου. Στη συνέχεια θα επιδοθεί ψήφισμα στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας.