Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 3/11/2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα: Άνοιγμα των καταστημάτων την Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Η Ομοσπονδία στα πλαίσια των αποφάσεων του Διοικητικού της Συμβουλίου καθώς και των αποφάσεων του Γ/θμιου Συνδικαλιστικού Οργάνου ΓΣΕΒΕΕ εκφράζει την πάγια θέση της η οποία είναι κάθετα αντίθετη με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.
Θεωρούμε ότι η ενέργεια αυτή από πλευράς της κυβέρνησης επισπεύδει την εξόντωση των μικρών επαγγελματιών όπως προκύπτει και από έρευνα του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ και δεν θα επιφέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα αφού δεν πρόκειται να υπάρξει αύξηση του τζίρου  παρά μόνο αύξηση των λειτουργικών δαπανών τους ούτε καμία αύξηση των θέσεων εργασίας. Επίσης καμία αύξηση ούτε στην αγορά (ζήτηση), ούτε στην απασχόληση –θέσεις εργασίας, ούτε στην κοινωνία γενικότερα.  Φαίνεται να  εξυπηρετεί συμφέροντα μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων αφού οι μικρές επιχειρήσεις-αυτοααπασχολούμενοι κάτω από τέτοιες συνθήκες θα παρουσιάζουν αδυναμία ανταγωνισμού απέναντι σ΄ αυτές.
Εξάλλου έχουμε διατυπώσει επανειλημμένως ότι το ισχύον καθεστώς λειτουργίας κάλυπτε επαρκώς τις ανάγκες των εμπορικών καταστημάτων ακόμη και των τουριστικών περιοχών αλλά και των καταναλωτών . Είναι πασιφανές ότι η τραγική στάση εμπορίου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων και όχι στην έλλειψη χρόνου  για αγορές.
 Για το λόγο αυτό η Ομοσπονδία συστρατεύεται με τον Εμπορικό κόσμο και καλεί τα Σωματεία – μέλη της που ασκούν εμπορική δραστηριότητα να ενημερώσουν τα μέλη τους έτσι ώστε αυτή την Κυριακή 3/11 τα καταστήματα να παραμείνουν κλειστά και να δείξουμε την αντίθεσης μας στη μεθόδευση εφαρμογής αυτού του μέτρου.



Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

ΨΗΦΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΙΣ 16-9-2013

ΨΗΦΙΣΜΑ
από τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας –απεργία
μελών της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α  στις 16 Σεπτεμβρίου 2013
==========================================

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ  για
   Α)Αναγκαστική είσπραξη οφειλομένων εισφορών ΟΑΕΕ- Ρυθμίσεις
   Β)Νέες φορολογικές ρυθμίσεις
 Γ)Άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές
·         Η κατάσταση του ΟΑΕΕ σήμερα
·         Ο ΟΑΕΕ βρίσκεται στα όρια της οικονομικής κατάρρευσης, γεγονός το οποίο έχει επέλθει ως αποτέλεσμα της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης.
·         Σε αδιέξοδο βρίσκονται και 775.000 ασφαλισμένοι του ΟΑΕΕ, καθώς 575.000 από αυτούς αδυνατούν αν καταβάλλουν τακτικές εισφορές προς το Ταμείο, ενώ από αυτούς οι 195.000 χαρακτηρίζονται ως «αδρανείς» δηλαδή έχουν διακόψει κάθε δραστηριότητα.
·         Μετά την έρευνα που πραγματοποίησε το ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ τον Ιούλιο 2013 τα στοιχεία που προκύπτουν για τον ασφαλιστικό μας οργανισμό είναι αποκαρδιωτικά και δείχνουν ότι βρίσκεται σε οικονομικό αδιέξοδο αλλά ελλοχεύει και ο κίνδυνος κατάρρευσης το επόμενο χρονικό διάστημα.
·         Συγκεκριμένα το ταμείο καλύπτει περίπου 732.000 ασφαλισμένους και καταγράφει σημαντική υστέρηση εσόδων (σε σύγκριση με το 2009, περίπου 40% λιγότεροι ασφαλισμένοι καταβάλουν τακτικά τις εισφορές τους προς το Ταμείο, ενώ οι οφειλές προς αυτό έχουν φτάσει τα 7 δις), προεισπράττει την κρατική επιχορήγηση και εν κατακλείδι παρουσιάζει ένα υπέρογκο και συνεχώς αυξανόμενο έλλειμμα το οποίο, αν δεν παρθούν άμεσα μέτρα, θα οδηγήσει στην ολική κατάρρευση του φορέα.
·         Αναλυτικά κάθε μήνα ο ΟΑΕΕ έχει έσοδα 120 εκ. ευρώ, ενώ τα έξοδα του ανέρχονται σε 260 εκ. ευρώ. Στο τέλος του τρέχοντος έτους ο Οργανισμός θα παρουσιάσει, στην καλύτερη των περιπτώσεων, έλλειμμα ± 340 εκ. ευρώ.
·         Επιπλέον, ο ΟΑΕΕ δεν εξυπηρετεί το χρέος του προς τρίτους, το οποίο «προσεγγίζει» τα 400 εκ. ευρώ και αφορά 80 εκ. προς τον Ο.Ε.Ε., 60 εκ. προς τον ΕΟΠΥΥ και 260 εκ. εσωτερικό δανεισμό από το Ασφαλιστικό Ταμείο Ναυτικών Πρακτόρων & Αρτοποιών.
·                      Όσον αφορά  την αναγκαστική είσπραξη των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ  μέσω των διαδικασιών άμεσης κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων του οφειλετών και τη σύσταση του Κέντρου Είσπραξης  Ασφαλιστικών Εισφορών (Κ.Ε.Α.Ο) τελευταία δυστυχώς η κυβέρνηση συνεχίζει να εθελοτυφλεί αφού πασιφανές είναι ότι τέτοια μέτρα  θα οδηγήσουν χιλιάδες συναδέλφους Ε.Β.Ε. στην καταστροφή και την εξαθλίωση χωρίς παράλληλα να λυθεί το ταμειακό αδιέξοδο στον οποίο έχει περιέλθει ο ΟΑΕΕ,.
·                      Όλοι μας γνωρίζουμε ότι ο ΟΑΕΕ έχει σημαντικά προβλήματα ρευστότητας, οδηγώντας σε αδιέξοδο το κοινωνικό σύστημα ασφάλισης των Ε.Β.Ε. ενώ συνεχώς λαμβάνονται μέτρα επώδυνα όπως η μείωση των συντάξεων, τα οποία είναι άδικα αφού οι συνταξιούχοι έχουν ήδη καταβάλλει στην διάρκεια του επαγγελματικού τους βίου τις εισφορές που τους αναλογούσαν και έχουν αντίστοιχες προσδοκίες για την σύνταξη που θα πάρουν. Βεβαίως για την κατάσταση αυτή του οργανισμού  δεν ευθύνονται οι ασφαλισμένοι και οι οφειλέτες και  σε καμία περίπτωση δεν θα λυθεί το πρόβλημα με την αποστολή ενημερωτικών εγγράφων και με τις απειλές για τη λήψη αναγκαστικών μέτρων.
Επιπλέον δεν κατανοούμε γιατί θα πρέπει να επιβάλλονται προσαυξήσεις, τόκοι κλπ. για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τη στιγμή που κάποιος ασφαλισμένος έμεινε χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη (αθεώρητο βιβλιάριο) για όσο χρονικό διάστημα αδυνατούσε να καταβάλλει τις ασφαλιστικές του εισφορές .Γιατί με τη ρύθμιση στην οποία  τυχόν υπαχθεί καλείται να πληρώσει τις οφειλές του με προσαυξήσεις για υπηρεσίες τις οποίες δεν έχει λάβει(ιατροφαρμακευτική περίθαλψη) ίσως και για 2-3 χρόνια; Τη στιγμή μάλιστα που το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης είναι ανταποδοτικό;
Αυτό που πραγματικά προκαλεί αγανάκτηση σε πολλούς είναι το γεγονός ότι το κράτος απειλεί με αναγκαστική είσπραξη τους οφειλέτες , τη στιγμή που το ίδιο είναι οφειλέτης σε πολλές περιπτώσεις προς τους επαγγελματίες από τη παροχή υπηρεσιών -συμβάσεις έργου (μεταφορά μαθητών κλπ.) και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα, οφειλές οι οποίες αν είχαν εξοφληθεί πιθανόν οι ασφαλισμένοι δεν θα είχαν περιέλθει σε αυτή τη δεινή κατάσταση και θα είχαν πληρώσει τις οφειλές τους.
Εμείς σαν συνδικαλιστικό όργανο που εκπροσωπεί τους Ε.Β.Ε. του νομού μας αλλά και σε συνεργασία πάντα με τη ΓΣΕΒΕΕ σας έχουμε καταθέσει τις προτάσεις μας και τις ρυθμίσεις που προτείνουμε ως μια λύση ανάγκης  τόσο για να κρατηθεί το ταμείο μας  βιώσιμο όσο και να μπορούν οι ασφαλισμένοι καταβάλλουν τις εισφορές τους. Αυτές είναι οι παρακάτω:
 Ως εκ τούτου ΖΗΤΑΜΕ:
1.          Εγγυημένη και επαρκής κρατική χρηματοδότηση του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης, διατήρηση δηλαδή του δημόσιου χαρακτήρα της.
2.           Βιώνοντας καθημερινά την κλιμάκωση της οικονομικής- κοινωνικής-ανθρωπιστικής κρίσης, και το αδιέξοδο που έχουν περιέλθει οι ασφαλισμένοι του ΟΑΕΕ προτείνουμε τη δυνατότητα καταβολής μίας (1) τουλάχιστον εισφοράς ανά 6μηνο από τον ασφαλισμένο, ώστε να χαρακτηρίζεται ασφαλιστικά ενήμερος. Βέβαια σήμερα, η οικονομική δυσπραγία είναι τέτοια, ώστε είναι επιβεβλημένη η αποδέσμευση της θεώρησης βιβλιαρίων υγείας από την ασφαλιστική ενημερότητα, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2014.
3.          «Πάγωμα» (κεφαλαιοποίηση) των μέχρι σήμερα ασφαλιστικών οφειλών,  και απαλλαγή από προσαυξήσεις, τόκους δίνοντας στον οφειλέτη τη δυνατότητα, την οποία δεν έχει σήμερα, να τις αποπληρώσει μετά την 1/1/2016.
4.          Παροχή της δυνατότητας στον ασφαλισμένο, να επιλέξει ελεύθερα ασφαλιστική κατηγορία, τουλάχιστον μέχρι 31-12-2016, πληρώνοντας, ακόμη κι αν έχει οφειλές, μόνο τις τρέχουσες εισφορές του. Από αυτό το μέτρο, σύμφωνα με μελέτες θα οδηγήσει στην ενεργοποίηση των μισών οφειλετών  του Οργανισμού(περίπου 200.000), και υπολογίζεται  ότι μπορούν να εισρεύσουν στα ταμεία του ΟΑΕΕ  περίπου 500 εκατ.  €/ έτος.
5.          Έναρξη από 1/1/2016 αποπληρωμής των οφειλών σε πολλές δόσεις, συναρτήσει του εισοδήματος (επιχειρηματικού ή προσωπικού) του οφειλέτη, χωρίς επιβολή πρόσθετων τελών και προσαυξήσεων.
6.          Αύξηση του ποσού οφειλής που μπορεί να παρακρατηθεί από τη σύνταξη του οφειλέτη από 20.000 € (= 30 κατώτατες συντάξεις του Οργανισμού + προσαυξήσεις και τέλη), που είναι σήμερα, στα 40.000 €, με παράλληλη διόρθωση της εγκυκλίου του ΟΑΕΕ σχετικά με τον αριθμό των 30 μηνιαίων κατώτατων συντάξεων, που είναι σήμερα, στις 80 κατώτατες συντάξεις.
7.          Ειδική μέριμνα για υπερήλικες ασφαλισμένους, άνω των 67 ετών, οι οποίοι έχοντας οφειλή άνω των 20.000€, έχουν τερματίσει την επαγγελματική τους δραστηριότητα, χωρίς να έχουν δυνατότητα θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος. Αυτές οι περιπτώσεις, που δεν ξεπερνούν τις 100 σε ολόκληρη τη χώρα, είναι αναγκαίο να αντιμετωπιστούν με αυξημένα ανθρωπιστικά κριτήρια και να τους δοθεί η δυνατότητα να συνταξιοδοτηθούν, λαμβάνοντας την εθνική σύνταξη με ό,τι μπορεί να προκύψει αναλογικά από τις εισφορές που έχουν καταβάλει. Σημειώνεται, ότι στον ΟΑΕΕ δεν υπάρχουν διατάξεις, όπως ισχύουν σε άλλα ταμεία, που να προβλέπουν πρόωρη και κατ’ επέκταση μειωμένη συνταξιοδότηση για τις περιπτώσεις αδυναμίας θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος.
8.           Na εφαρμοστεί απόλυτα η απόδοση σ’ ότι αφορά το ταμείο ανεργίας των ελεύθερων επαγγελματιών και να αποδοθούν τα 150 εκατ. που έχουν συγκεντρωθεί στον ειδικό λογαριασμό και  τα οποία διατέθηκαν για άλλους σκοπούς.
9.          Οι αυτοκινητιστές που έχουν ως έδρα πόλη κάτω των 3.000 κατοίκων να ασφαλίζονται στον ΟΓΑ όπως οι άλλοι επιχειρηματίες.
B. Για το φορολογικό.
 Βασικά αιτήματα μένουν η επαναφορά του αφορολόγητου ορίου και μείωση του φορολογικού συντελεστή του 26% αφού δεν μπορεί να επιβάλλεται φόρος σε πολύ χαμηλά εισοδήματα ή ακόμα και μηδενικά μέσω των τεκμηρίων, ενώ ο φορολογικός συντελεστής 26% από το πρώτο ευρώ δεν αφήνει κανένα περιθώριο ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας και επομένως τόνωσης της απασχόλησης.
Καθιερώνεται νέα κλίμακα για μισθωτούς και συνταξιούχους αποτελούμενη από τρία (3) κλιμάκια (από 8) με ανώτερο συντελεστή 42% πάνω από 42.000 ευρώ (από 45% πάνω από 100.000 ευρώ).

Καθιερώνεται νέα κλίμακα μη μισθωτών για εισόδημα από ατομική εμπορική επιχείρηση εκτός γεωργικής και ελευθέριο επάγγελμα που υποβάλλεται σε φόρο σύμφωνα με την ακόλουθη κλίμακα.

Σημειώνεται ότι για τις νέες ατομικές εμπορικές επιχειρήσεις ή νέους ελεύθερους επαγγελματίες με πρώτη δήλωση έναρξης επιτηδεύματος από 1η Ιανουαρίου 2013 και για τα τρία (3) πρώτα έτη άσκησης της δραστηριότητας τους ο φορολογικός συντελεστής του πρώτου κλιμακίου της παραπάνω κλίμακας μειώνεται κατά πενήντα τοις εκατό (50%) και μέχρι δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ εισόδημα. 
Επιπλέον όσον αφορά τα πρόστιμα του νέου ΚΩΔΙΚΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ σε αρκετές περιπτώσεις είναι εξοντωτικά.
Στον αντίποδα οι αναβολές καταβολής υποχρεώσεων κράτους προς πολίτες και επιχειρήσεις όπως :1)Επιστροφή ΦΠΑ, 2)Καταβολή οφειλών Δημοσίου προς ιδιώτες,3)Επιστροφή φόρου από φορολογικές δηλώσεις 2012 λόγω ελέγχου.
Αίτημά μας είναι να γίνονται άμεσα οι επιστροφές  αυτές ή να γίνεται συμψηφισμός αυτών με τις οφειλές.

Γ. Για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές
εμείς συντασσόμεθα  με τη θέση της ΓΣΕΒΕΕ και τη συμφωνία της με το μέχρι σήμερα ισχύον καθεστώς λειτουργίας των καταστημάτων, το οποίο κάλυπτε επαρκώς  και τις  ανάγκες των τουριστικών περιοχών της χώρας. Το νέο ωράριο για  τις Κυριακές που ψηφίστηκε θα σημάνει το τέλος των μικρών και  πολύ μικρών επιχειρήσεων, οι οποίες ως σήμερα κατά κοινή αποδοχή στήριξαν την Ελληνική Οικονομία, ενώ πέραν των οικονομικών επιπτώσεων και του αφανισμού την πλειονότητας των επιχειρήσεων, σοβαρή  είναι και η κοινωνική διάσταση του ζητήματος, αφού οι πρακτικές αυτές οδηγούν σε πλήρη διάλυση του κοινωνικού ιστού, της οικογενειακής δομής και έρχονται και σε αντίθεση με τα ήθη- έθιμα και παραδόσεις της Ελληνικής κοινωνίας.


Το παρόν  ψήφισμα να επιδοθεί στους αρμοδίους.



Για την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.
                                                Ο                                                                                 Ο
                        ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                       ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


                                                                                                                              Παναγιώτης   Σκέντζος                                       Δημήτρης  Νικολακόπουλος

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ - ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ 16/9

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ


Η Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. στα πλαίσια των αποφάσεων που ελήφθησαν τόσο από το προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ στις 12/8 όσο και από το Διοικητικό της Συμβούλιο στις 28/8 αλλά και μετά την επιτυχή συγκέντρωση και τη συμμετοχή στη διαμαρτυρία της Θεσ/κης το Σάββατο 7/9 επανέρχεται και απευθύνει κάλεσμα σε όλους τους συναδέλφους Ε.Β.Ε. για μαζική συμμετοχή στην απεργία-κλείσιμο των καταστημάτων τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013.
Τα  σκληρά μέτρα της κυβέρνησης όπως είναι η αναγκαστική είσπραξη των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ μέσω των διαδικασιών άμεσης κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων των οφειλετών από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (Κ.Ε.Α.Ο.), οδηγούν χιλιάδες συναδέλφους Ε.Β.Ε. στην καταστροφή και την εξαθλίωση χωρίς παράλληλα να λυθεί το ταμειακό αδιέξοδο που βρίσκεται ο ΟΑΕΕ. Ταυτόχρονα τα νέα φορολογικά δεδομένα και η φοροεπιδρομή σφίγγουν ολοένα και περισσότερο τη θηλιά στο λαιμό μας και μας οδηγούν στην απόγνωση.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους Ε.Β.Ε.– μέλη των Α΄/θμιων Σωματείων μας να συμμετέχουν στην απεργιακή 24 κινητοποίηση της ΔΕΥΤΕΡΑΣ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ με κλείσιμο των καταστημάτων –επιχειρήσεων τους. Συγκέντρωση θα γίνει στις 9 το πρωϊ στην Πλατεία Όλγας, Αράτου 21, έξω από το κτίριο που στεγάζεται η Ομοσπονδία μας.
 ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ μπορούμε να αντιδράσουμε δυναμικά απέναντι στα σκληρά και βάναυσα μέτρα της κυβέρνησης και της Τρόικα, όσο ακόμα υπάρχει δυνατότητα και διατηρείται ζωντανή η ελπίδα για ανατροπή της κατηφορικής αυτής πορείας.



Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΘΕΜΑ: Συμμετοχή μελών της ΟΕΒΕΣΝΑ στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη στη ΔΕΘ στις 7/9

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ:  Συμμετοχή  μελών της  Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Θεσ/κη
 στη ΔΕΘ στις 7/9

Ουσιαστική ήταν η εκπροσώπηση της Ομοσπονδίας μας στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο το απόγευμα στη Θεσ/κη κατά τη διάρκεια των εγκαινίων της 78ης Δ.Ε.Θ. στα πλαίσια των κινητοποιήσεων που είχε εξαγγείλει πανελλαδικά η ΓΣΕΒΕΕ.
Επαγγελματίες, βιοτέχνες & αυτοκινητιστές μέλη των Α΄/θμιων Σωματείων της Ομοσπονδίας μας αφού συγκεντρώθηκαν το πρωί του Σαββάτου στο Πελοποννησιακό στάδιο μετέβησαν με μισθωμένα από τη ΓΣΕΒΕΕ πούλμαν στη Θεσ/κη και εκεί ενώθηκαν με τους συγκεντρωμένους από τις άλλες Ομοσπονδίες Ε.Β.Ε της χώρας στην πλατεία Αριστοτέλους σε μια δυναμική συγκέντρωση διαμαρτυρίας και μεγαλειώδη πορεία πρωτοφανή για τα δεδομένα της συμπρωτεύουσας.
Πραγματικά η εκπροσώπηση της Πάτρας ήταν δυναμική, συγκροτημένη, με πανό, αποτελεσματική, όχι όμως η αναμενόμενη για τα δεδομένα της σκληρής οικονομικής πραγματικότητας που βιώνουμε όλοι μας. Γι’ αυτό ακριβώς αξίζει ένα μεγάλο μπράβο σ’ αυτούς που συμμετείχαν αλλά και πολλά ερωτηματικά γι’ αυτούς που έμειναν αμέτοχοι και αδρανείς.
Κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης έγιναν ομιλίες και η παρουσίαση των προβλημάτων των μικρομεσαίων έγινε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χωρίς βέβαια την παρουσία κυβερνητικών στελεχών οι οποίοι προτίμησαν να απέχουν, να λιποτακτήσουν θα λέγαμε φοβούμενοι τη λαϊκή αγανάκτηση και οργή.

 Η δυναμική και μαζική αυτή συμμετοχή ας αποτελέσει αγωνιστικό κάλεσμα προς όλους τους επαγγελματίες, βιοτέχνες, αυτοκινητιστές για συνέχιση των αγώνων και απαρχή νέων μορφών αγώνα πιο ευέλικτων που θα ακολουθήσουν στο επόμενο χρονικό διάστημα, όπου τίθενται σε εφαρμογή  όλα τα σκληρά μέτρα της κυβέρνησης και της Τρόικα και η θηλιά γύρω από το λαιμό μας σφίγγει ακόμα περισσότερο, όσο ακόμα υπάρχει δυνατότητα και διατηρείται ζωντανή η ελπίδα για ανατροπή της κατηφορικής αυτής πορείας.




Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΣ 7/9/2013

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ


Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας στα πλαίσια των ενεργειών της για συντονισμό και οργάνωση σε τοπικό επίπεδο της  κινητοποίησης  που έχει εξαγγείλει πανελλαδικά η ΓΣΕΒΕΕ κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσ/κης επανέρχεται και απευθύνει κάλεσμα συμμετοχής σε όλους τους επαγγελματίες, βιοτέχνες, έμπορους, αυτοκινητιστές για μαζική συμμετοχή στη διαμαρτυρία του Σαββάτου 7 Σεπτεμβρίου στη Θεσ/κη.
Τα  σκληρά μέτρα της κυβέρνησης όπως είναι η αναγκαστική είσπραξη των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ  μέσω των διαδικασιών άμεσης κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων των οφειλετών από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (Κ.Ε.Α.Ο.), που συστάθηκε πρόσφατα για τον σκοπό αυτό, θα οδηγήσουν χιλιάδες συναδέλφους Ε.Β.Ε. στην καταστροφή και την εξαθλίωση χωρίς παράλληλα να λυθεί το ταμειακό αδιέξοδο στον οποίο έχει περιέλθει ο ΟΑΕΕ.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν στη διαμαρτυρία αφού μόνο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ – ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ – ΕΜΠΟΡΟΙ – ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ) –μπορούμε να αντιδράσουμε δυναμικά και να διατηρήσουμε την ελπίδα για ανατροπή της καταστροφικής αυτής πορείας.
Όλοι μαζί στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη το Σάββατο 7-9-2013 και ώρα 6 το απόγευμα. Ομιλία στη πλατεία Αριστοτέλους και στη συνέχεια πορεία διαμαρτυρίας στο χώρο εγκαινίων της ΔΕΘ.

Υπενθυμίζεται ότι η μετάβαση στη Θεσσαλονίκη θα γίνει με μισθωμένα από τη ΓΣΕΒΕΕ πούλμαν. Όποιος επιθυμεί να συμμετέχει θα πρέπει να βρίσκεται το Σάββατο 7/9 στο σημείο συγκέντρωσης (Παμπελοποννησιακό Στάδιο) στις 9 το πρωί αφού η αναχώρηση για Θεσ/κη θα γίνει στις 10. 

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ & ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΙΥ ΟΕΒΕΣΝΑ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ


ΘΕΜΑ: Αποφάσεις  Διοικητικού  `και Γνωμοδοτικού  Συμβουλίου  ΟΕΒΕΣΝΑ  στις  28/8  για τις  κινητοποιήσεις  που  εξήγγειλε  η  ΓΣΕΒΕΕ  για  τις  7/9 και  τις 16/9.


Πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013, έκτακτο Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας και  Γνωμοδοτικό Συμβούλιο, στο οποίο πήραν μέρος οι Διοικήσεις των Σωματείων μελών μας, καθώς και ο Εμπορικός & Εισαγωγικός Σύλλογος Πάτρας.
 Το θέμα που απασχόλησε  τους παρευρισκόμενους ήταν:
Λήψη απόφασης για συμμετοχή στις κινητοποιήσεις που έχει εξαγγείλει πανελλαδικά η ΓΣΕΒΕΕ κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσ/κης - διαμαρτυρία για τις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις για το ασφαλιστικό (αναγκαστική είσπραξη οφειλών), το φορολογικό (Κώδικας φορολογίας εισοδήματος και νέο Κώδικα φορολογικών διαδικασιών).
Α) Μετάβαση στη Θεσ/κη -συμμετοχή στη διαμαρτυρία της 7 Σεπτεμβρίου ημέρα Σάββατο (ημέρα εγκαινίων ΔΕΘ)
Β) Κλείσιμο καταστημάτων τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου .

Έγινε εκτενής συζήτηση σχετικά με τα νέα μέτρα που ψηφίστηκαν πρόσφατα όσον αφορά το  φορολογικό, το ασφαλιστικό, το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, αλλά  και το οικονομικό κλίμα που επικρατεί στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Κοινή διαπίστωση όλων ήταν ότι τα μέτρα της κυβέρνησης όπως είναι η αναγκαστική είσπραξη των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ  μέσω των διαδικασιών άμεσης κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων του οφειλετών από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (Κ.Ε.Α.Ο.), που συστάθηκε πρόσφατα για τον σκοπό αυτό, θα οδηγήσουν χιλιάδες  συναδέλφους Ε.Β.Ε. στην καταστροφή και την εξαθλίωση χωρίς παράλληλα να λυθεί το ταμειακό αδιέξοδο στον οποίο έχει περιέλθει ο ΟΑΕΕ.
Ο φορολογικός συντελεστής 26% από το πρώτο ευρώ δεν αφήνει κανένα περιθώριο ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας και επομένως τόνωσης της απασχόλησης.
 Τα πρόστιμα του νέου ΚΩΔΙΚΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ σε αρκετές περιπτώσεις είναι εξοντωτικά.
Απαιτείται συνεργασία και συντονισμός των δράσεων όλων των Συνδικαλιστών για να εισακούγονται καλύτερα οι απόψεις μας.
Στα πλαίσια αυτά  αποφασίστηκε:
- Συμμετοχή της  Ομοσπονδίας στις προγραμματισμένες κινητοποιήσεις που έχει εξαγγείλει η  ΓΣΕΒΕΕ με:
Α) Μετάβαση το Σάββατο 7/9/2013 στη Θεσσαλονίκη. Ομιλία στη πλατεία Αριστοτέλους και στη συνέχεια πορεία διαμαρτυρίας στο χώρο εγκαινίων της ΔΕΘ.
Β) Συμμετοχή στην απεργία της 16-9-2013 (κλείσιμο καταστημάτων)
- Ανάρτηση αφισών στους δρόμους της πόλης.
- Σύσταση Επιτροπής συμπαράστασης και αντίδρασης κατά των κατασχέσεων.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις διότι μόνο  ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ – ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ – ΕΜΠΟΡΟΙ – ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ – ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ) μπορούμε να αντιδράσουμε δυναμικά και να διατηρήσουμε την ελπίδα για αντιστροφή της καταστροφικής πορείας της  χώρας μας, που είναι αποτέλεσμα της πολιτικής της ΤΡΟΙΚΑ  και της κυβέρνησης.
Όλοι μαζί στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Θεσσαλονίκη στις7-9-2013   και στην απεργία της 16/9/2013.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η μετάβαση στη Θεσσαλονίκη θα γίνει με μισθωμένα πούλμαν από ΓΣΕΒΕΕ. Συγκέντρωση στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο στις 9 π.μ. το Σάββατο 7/9 και αναχώρηση στις 10π.μ.

Παρακαλούμε τα Σωματεία να αποστείλουν στην ΟΕΒΕΣΝΑ, ονομαστική κατάσταση συμμετεχόντων ( με τα τηλέφωνα τους), μέχρι τις 2 μ.μ. τη Πέμπτη 5/9. 

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΑΞΙ ΣΤΙΣ 20/8/2013

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
«Ο ΑΓ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ» Αράτου 21, β' όροφος, γραφείο 6 , ΠΑΤΡΑ
τηλ. (2610) 223.311, ΦΑΞ  (2610) 275.778, ΚΙΝΗΤΟ 6977-361.362
Αρ. Πρωτ.: 243/2013                                                                                                                                       Πάτρα   20/8/2013



ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ


ΘΕΜΑ: Συμμετοχή του ΣΩΜΑΤΕΊΟΥ στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Θεσσαλονίκη το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013 ημέρα εγκαινίων της Διεθνούς Έκθεσης Θεσ/κης (ΔΕΘ) –κινητοποίηση για το ασφαλιστικό(αναγκαστική είσπραξη ασφαλιστικών οφειλών) και για τις τελευταίες φορολογικές μεταρρυθμίσεις.

Συνεδρίασε εκτάκτως το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας τη Δευτέρα 12/8/2013 αμέσως μετά την πραγματοποίηση του έκτακτου προεδρείου της ΓΣΕΒΕΕ στο οποίο συμμετείχε και ο πρόεδρος κ. Π. Σκέντζος με βασικά θέματα συζήτησης τις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις για το ασφαλιστικό (αναγκαστική είσπραξη οφειλών), το φορολογικό (Κώδικας φορολογίας εισοδήματος και νέο Κώδικα φορολογικών διαδικασιών)
·               Όσον αφορά την αναγκαστική είσπραξη των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ μέσω των διαδικασιών άμεσης κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων των οφειλετών διαπιστώθηκε ότι δυστυχώς η κυβέρνηση συνεχίζει να εθελοτυφλεί αφού σίγουρο είναι ότι τέτοια μέτρα θα οδηγήσουν χιλιάδες συναδέλφους στην εξαθλίωση και σε πρωτόγνωρες καταστάσεις που αγγίζουν τα όρια της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, χωρίς παράλληλα να λυθεί το ταμειακό αδιέξοδο στον οποίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο ΟΑΕΕ.
 Αδιέξοδο για το οποίο βεβαίως δεν ευθύνονται οι ασφαλισμένοι και οι οφειλέτες αλλά τα κυβερνητικά κόμματα διαχρονικά και οι πολιτικές τους επιλογές που κατέστρεψαν τα ασφαλιστικά ταμεία και την οικονομία και σε καμία περίπτωση βεβαίως δεν θα λυθεί το πρόβλημα του ΟΑΕΕ με την αποστολή ενημερωτικών εγγράφων και με τις απειλές για τη λήψη αναγκαστικών μέτρων.
Απειλές οι οποίες τείνουν να γίνουν πραγματικότητα αφού με τη σύσταση του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Εισφορών (Κ.Ε.Α.Ο), που σκοπό έχει την  είσπραξη των οφειλομένων ασφαλιστικών εισφορών προς το ΙΚΑ και τον ΟΑΕΕ κάνοντας χρήση όλων των μέσων ακόμα και της αναγκαστικής είσπραξης-κατάσχεσης επιχειρείται με τρόπο απάνθρωπο και χωρίς κανένα δισταγμό ο αφανισμός των ελεύθερων επαγγελματιών.
 Δυστυχώς η πολιτεία δεν θέλει να κατανοήσει ότι η μη καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών οφείλεται σε πραγματική οικονομική αδυναμία των ασφαλισμένων οι οποίοι ασφυκτιούν υπό την πίεση και το βάρος της συνεχιζόμενης και διαρκώς διευρυνόμενης τα 3 τελευταία χρόνια οικονομικής ύφεσης, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να υπαχθούν ούτε καν στις ρυθμίσεις οι οποίες ουσιαστικά είναι απαγορευτικές για την πλειοψηφία των οφειλετών.
Αυτό που πραγματικά προκαλεί αγανάκτηση σε πολλούς είναι το γεγονός ότι το κράτος απειλεί με αναγκαστική είσπραξη τους οφειλέτες, τη στιγμή που το ίδιο είναι οφειλέτης σε πολλές περιπτώσεις προς τους επαγγελματίες από τη παροχή υπηρεσιών -συμβάσεις έργου (μεταφορά μαθητών κλπ.) και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα, οφειλές οι οποίες αν είχαν εξοφληθεί πιθανόν οι ασφαλισμένοι δεν θα είχαν περιέλθει σε αυτή τη δεινή κατάσταση και θα είχαν πληρώσει τις οφειλές τους.

Για το φορολογικό και τις τελευταίες φορολογικές μεταρρυθμίσεις που εμπεριέχονται στους δύο προσφάτως ψηφισθέντες νόμους και αφορούν τον Κώδικα φορολογίας εισοδήματος και νέο Κώδικα φορολογικών διαδικασιών δυστυχώς κινούνται στην ίδια λογική επιβολής φόρων και χαρατσιών από τη μία και αφαίμαξης των επαγγελματιών μέσω προστίμων κι ποινών από την άλλη, ένα σύστημα δηλαδή καθαρά φοροεισπρακτικό και χωρίς κανέναν άλλο στόχο, παρ’ όλο που οι ιθύνοντες του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης προσπαθούν να μας το παρουσιάσουν ως ορθολογικό και να  μας  πείσουν για το αντίθετο.
Ο βασικός άξονας που θα μπορούσε και θα έπρεπε να κινηθεί το φορολογικό σύστημα της χώρας είναι απλό στη  βάση του: να φορολογείται ο καθένας ανάλογα με τη φοροδοτική του ικανότητα.
Βασικά αιτήματα παραμένουν η επαναφορά του αφορολόγητου ορίου και μείωση του φορολογικού συντελεστή του 26%. αφού δεν μπορεί να επιβάλλεται φόρος σε πολύ χαμηλά εισοδήματα (ή ακόμα και μηδενικά μέσω των τεκμηρίων), ενώ ο φορολογικός συντελεστής 26% από το πρώτο ευρώ δεν αφήνει κανένα περιθώριο ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας  και  κατ΄επέκταση τόνωσης της απασχόλησης.
Όσον αφορά τα πρόστιμα και τις ποινές του νέου ΚΩΔΙΚΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ σε αρκετές περιπτώσεις είναι αυστηρά και εξοντωτικά.
      Η κυβέρνηση δείχνει να βρίσκεται και να κινείται έξω από τη σφαίρα της πραγματικότητας της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας, αφού αντί να πάρει μέτρα που θα αμβλύνουν τις αρνητικές συνέπειες και επιπτώσεις της κρίσης  στον αντίποδα με τις παραπάνω νομοθετικές ρυθμίσεις και με την επιβολή συνεχών εξοντωτικών μέτρων φόρων και  χαρατσιών πολλές φορές  μάλιστα με τη μορφή  της τιμωρίας, έχει συνεχώς υπό διωγμό τη πολύ μικρή επιχείρηση, τους αυτοαπασχολούμενους αλλά και έχει οδηγήσει στην εξαθλίωση τους πολίτες, τις οικογένειές τους  δηλαδή μια ολόκληρη χώρα στο χείλος του γκρεμού.
Στα πλαίσια αυτά αποφασίστηκε η μαζική αντίδραση και διαμαρτυρία και συγκεκριμένα η συμμετοχή του Σωματείου μας στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Θεσσαλονίκη κατά την μέρα εγκαινίων της Διεθνούς Έκθεσης Θεσ/κης (ΔΕΘ) που διοργανώνεται σε πανελλαδικό επίπεδο από τη ΓΣΕΒΕΕ. Το Σωματείο μας θα πρωτοστατήσει στην διαμαρτυρία αυτή και καλούμε όλα τα κλαδικά σωματεία τόσο των μεταφορέων όσο και τα σωματεία των Ε.Β.Ε. τοπικά σε κοινό αγώνα και συστράτευση με την ελπίδα της ανατροπής της κατάστασης αυτής που μας οδηγεί στον αφανισμό .
Η μετάβαση στη Θεσ/κη θα γίνει στις 7 Σεπτεμβρίου ημέρα Σάββατο ημέρα εγκαινίων της ΔΕΘ, με μισθωμένα πούλμαν σε συνεργασία με άλλους κλάδους--πρωτοβάθμια σωματεία μέλη της τοπικής Ομοσπονδίας Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.
 Η Διοίκηση του Σωματείου Θα κρατά ενήμερα τα μέλη της με ανακοινώσεις για τον ακριβή χρόνο, τρόπο και τις λεπτομέρειες μετακίνησήs μας στη Θεσ/κη.

Για το Δ.Σ.
                        Ο                                                   Ο
              ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                ΓΕΝ.  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

             Σκέντζος  Παναγιώτης                              Σίδερης Γεώργιος