Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Ημερίδα Τοπ.ΣΑ. Δευτέρα 17/02/2014


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr
Αρ. Αρχείου: Φ 018/Β/3                                                                              Πάτρα   13  Ιανουαρίου  2014
Αρ. Πρωτοκ: 66/2014




ΘΕΜΑ:  Ενημερωτική  ημερίδα για Τοπ.ΣΑ. –
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η  Ομοσπονδία μας συμμετέχει  ως μέλος στην  Αναπτυξιακή Σύμπραξη (Α.Σ.) με την επωνυμία: Τοπικές δράσεις Απασχόλησης Παραγωγικών Τάξεων Ν. Αχαΐας  μαζί με άλλους 4 εταίρους- μέλη της σύμπραξης, 2 εκ των οποίων είναι Α/θμια Σωματεία μέλη.
Πιο συγκεκριμένα  στα πλαίσια της υλοποίησης της Δράσης 6 Δικτύωση  που έχει αναλάβει η Ομοσπονδία μας, πραγματοποιείται ενημερωτική ημερίδα θα τη Δευτέρα  17 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 7 το απόγευμα στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΟΕΒΕΣΝΑ, Αράτου 21, 1ος όροφος.
Στην ημερίδα θα παρουσιαστεί η σκοπιμότητα του έργου, τα αναμενόμενα αποτελέσματα , οι λόγοι συμμετοχής των ομάδων στόχων κλπ.
Σας επισυνάπτουμε την σχετική πρόσκληση της ημερίδας και σας καλούμε να συμμετέχετε.
       

Για  την  Ο. Ε. Β. Ε. Σ. Ν. Α



                         Ο                                                                         Ο
                   ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                   ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ




        Παναγιώτης  Σκέντζος                                         Δημήτριος Νικολακόπουλος 

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

ΚΟΠΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ


                                                                                   
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ                                                 ΚΕΚ  ΓΣΕΒΕΕ                   
       ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ                                          ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
                             ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ      

 



Π  Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η



Η Ομοσπονδία Επαγγελματικών-Βιοτεχνικών-Εμπορικών Σωματείων Νομού Αχαΐας και το ΚΕΚ  ΓΣΕΒΕΕ Παράρτημα Δυτικής Ελλάδος,
σας καλούν στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας,
 που διοργανώνουν από κοινού.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 1η  Φεβρουαρίου 2014  και ώρα 7 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α,
 Αράτου 21, 1ος όροφος, Πάτρα.


   Για την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α                                                        Για το ΚΕΚ ΓΣΕΒΕΕ –
           Ο Πρόεδρος                                                            Ο Υπεύθυνος Παραρτήματος

ΣΚΕΝΤΖΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ                                               ΜΠΑΡΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ


Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013


ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΣΤΑΛΗ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΑΙ  ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ  Σ’ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ, ΑΦΟΥ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ  ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ  ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ, ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΔΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΣΕΒΒΕ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΙΜΕ/ΓΣΕΒΕΕ

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)
ΘΕΜΑ: Άνοιγμα των καταστημάτων την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Η Ομοσπονδία  μας εκφράζει για πολλοστή φορά την πάγια θέση της, η οποία είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.
Θεωρούμε ότι η ενέργεια αυτή από πλευράς της κυβέρνησης επισπεύδει την εξόντωση των μικρών επαγγελματιών και δεν θα επιφέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα αφού δεν πρόκειται να υπάρξει αύξηση του τζίρου  παρά μόνο αύξηση των λειτουργικών δαπανών τους ούτε καμία αύξηση των θέσεων εργασίας. Επίσης, καμία αύξηση ούτε στην αγορά (ζήτηση), ούτε στην απασχόληση –θέσεις εργασίας, ούτε στην κοινωνία γενικότερα. Εξυπηρετεί συμφέροντα μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων αφού οι μικρές επιχειρήσεις-αυτοαπασχολούμενοι κάτω από τέτοιες συνθήκες θα παρουσιάζουν αδυναμία ανταγωνισμού απέναντι σ΄ αυτές.
Το προϊσχύον καθεστώς λειτουργίας κάλυπτε επαρκώς τις ανάγκες των εμπορικών καταστημάτων, ακόμη και των τουριστικών περιοχών, αλλά και των καταναλωτών . Εξάλλου η τραγική στάση εμπορίου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων και όχι στην έλλειψη χρόνου  για αγορές, παρά την εσφαλμένη άποψη μικρής μερίδας εμπόρων που θεωρούν ότι εκείνη τη μέρα θα αυξηθεί ο τζίρος λόγω της εορταστικής κίνησης στο κέντρο.
Για το λόγο αυτό η Ομοσπονδία, συστρατεύεται με τον Εμπορικό κόσμο και καλεί τα Σωματεία – μέλη της που ασκούν εμπορική δραστηριότητα να ενημερώσουν και αυτά με τη σειρά τους τα μέλη τους – επιχειρήσεις έτσι ώστε αυτή την Κυριακή 15/12 τα καταστήματα στην περιοχή μας να παραμείνουν κλειστά, εκφράζοντας έτσι  την αντίθεση μας στην  εφαρμογή αυτού του μέτρου.

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Άνοιγμα των καταστημάτων την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Η Ομοσπονδία  μας εκφράζει για πολλοστή φορά την πάγια θέση της, η οποία είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.
Θεωρούμε ότι η ενέργεια αυτή από πλευράς της κυβέρνησης επισπεύδει την εξόντωση των μικρών επαγγελματιών και δεν θα επιφέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα αφού δεν πρόκειται να υπάρξει αύξηση του τζίρου  παρά μόνο αύξηση των λειτουργικών δαπανών τους ούτε καμία αύξηση των θέσεων εργασίας. Επίσης, καμία αύξηση ούτε στην αγορά (ζήτηση), ούτε στην απασχόληση –θέσεις εργασίας, ούτε στην κοινωνία γενικότερα. Εξυπηρετεί συμφέροντα μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων αφού οι μικρές επιχειρήσεις-αυτοαπασχολούμενοι κάτω από τέτοιες συνθήκες θα παρουσιάζουν αδυναμία ανταγωνισμού απέναντι σ΄ αυτές.
Το προϊσχύον καθεστώς λειτουργίας κάλυπτε επαρκώς τις ανάγκες των εμπορικών καταστημάτων, ακόμη και των τουριστικών περιοχών, αλλά και των καταναλωτών . Εξάλλου η τραγική στάση εμπορίου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων και όχι στην έλλειψη χρόνου  για αγορές, παρά την εσφαλμένη άποψη μικρής μερίδας εμπόρων που θεωρούν ότι εκείνη τη μέρα θα αυξηθεί ο τζίρος λόγω της εορταστικής κίνησης στο κέντρο.
Για το λόγο αυτό η Ομοσπονδία, συστρατεύεται με τον Εμπορικό κόσμο και καλεί τα Σωματεία – μέλη της που ασκούν εμπορική δραστηριότητα να ενημερώσουν και αυτά με τη σειρά τους τα μέλη τους – επιχειρήσεις έτσι ώστε αυτή την Κυριακή 15/12 τα καταστήματα στην περιοχή μας να παραμείνουν κλειστά, εκφράζοντας έτσι  την αντίθεση μας στην  εφαρμογή αυτού του μέτρου. 

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 6/11/2013

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα: Κινητοποιήσεις – Συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας τη Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Συνάδελφοι ,Αυτοαπασχολούμενοι, Βιοτέχνες, Έμποροι, Αυτοκινητιστές,
Οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις διανύουμε τη μεγαλύτερη οικονομική κρίση. Οι δείκτες της οικονομίας της αγοράς έχουν κτυπήσει κόκκινο . Η απραξία, η δραματική μείωση του τζίρου και η έλλειψη ρευστότητας αποτελούν το μόνιμο εφιάλτη των επιχειρήσεων προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις πολλαπλές υποχρεώσεις τους (λειτουργικές δαπάνες, Ασφαλιστικά ταμεία, Φορολογικές υποχρεώσεις, ρυθμίσεις, δώρα κλπ) σε μία περίοδο οικονομικής ύφεσης κατά την οποία κόβονται επιδόματα, μειώνονται μισθοί και συντάξεις, μειώνονται δώρα σε μισθωτούς και συνταξιούχους, αλλάζουν οι συνθήκες εργασίας και γενικότερα ο καταναλωτής υποφέρει και δε μπορεί να κινήσει την αγορά. Η κυβερνητική πολιτική που μας αφανίζει συνεχίζεται. Πραγματική ανεργία πάνω από 2 εκ. εργαζόμενους. Εκατοντάδες χιλιάδες λουκέτα για τους αυτοαπασχολούμενους. Σκληρή  φορολογία από το πρώτο ευρώ με 26%.Συντάξεις  και επιδόματα φτώχειας. Χαράτσια, απειλές και τρομοκρατία ότι θα μας βγάλουν στο δρόμο θα μας κάνουν κατασχέσεις  και θα μας στείλουν φυλακή. Διάλυση σε ότι έχει απομείνει από το κοινωνικό κράτος, στην υγεία, την σύνταξη, την παιδεία.
 Στο παραπάνω εφιαλτικό πλαίσιο στο οποίο ζούμε και δουλεύουμε  πρέπει να  ορθώσουμε το ανάστημα μας, να βάλουμε επιτέλους φρένο σ’ αυτή την κατηφόρα. Γι’ αυτό καλούμε όλους τους συναδέλφους Ε.Β.Ε.– μέλη των Α΄/θμιων Σωματείων μας να συμμετέχουν στις κατά τόπους  εκδηλώσεις-συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και πορείες την Τετάρτη 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ μαζί με τους άλλους κοινωνικούς εταίρους και τα συνδικαλιστικά τους όργανα, κάλεσμα το οποίο μας έχει απευθύνει και η ΓΣΕΒΕΕ. 
 ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ μπορούμε να αντιδράσουμε δυναμικά απέναντι στα σκληρά και βάναυσα μέτρα της κυβέρνησης και της Τρόικα, όσο ακόμα υπάρχει δυνατότητα και διατηρείται ζωντανή η ελπίδα για ανατροπή της καταστροφικής  αυτής πορείας.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 3/11/2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θέμα: Άνοιγμα των καταστημάτων την Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Η Ομοσπονδία στα πλαίσια των αποφάσεων του Διοικητικού της Συμβουλίου καθώς και των αποφάσεων του Γ/θμιου Συνδικαλιστικού Οργάνου ΓΣΕΒΕΕ εκφράζει την πάγια θέση της η οποία είναι κάθετα αντίθετη με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.
Θεωρούμε ότι η ενέργεια αυτή από πλευράς της κυβέρνησης επισπεύδει την εξόντωση των μικρών επαγγελματιών όπως προκύπτει και από έρευνα του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ και δεν θα επιφέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα αφού δεν πρόκειται να υπάρξει αύξηση του τζίρου  παρά μόνο αύξηση των λειτουργικών δαπανών τους ούτε καμία αύξηση των θέσεων εργασίας. Επίσης καμία αύξηση ούτε στην αγορά (ζήτηση), ούτε στην απασχόληση –θέσεις εργασίας, ούτε στην κοινωνία γενικότερα.  Φαίνεται να  εξυπηρετεί συμφέροντα μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων αφού οι μικρές επιχειρήσεις-αυτοααπασχολούμενοι κάτω από τέτοιες συνθήκες θα παρουσιάζουν αδυναμία ανταγωνισμού απέναντι σ΄ αυτές.
Εξάλλου έχουμε διατυπώσει επανειλημμένως ότι το ισχύον καθεστώς λειτουργίας κάλυπτε επαρκώς τις ανάγκες των εμπορικών καταστημάτων ακόμη και των τουριστικών περιοχών αλλά και των καταναλωτών . Είναι πασιφανές ότι η τραγική στάση εμπορίου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων και όχι στην έλλειψη χρόνου  για αγορές.
 Για το λόγο αυτό η Ομοσπονδία συστρατεύεται με τον Εμπορικό κόσμο και καλεί τα Σωματεία – μέλη της που ασκούν εμπορική δραστηριότητα να ενημερώσουν τα μέλη τους έτσι ώστε αυτή την Κυριακή 3/11 τα καταστήματα να παραμείνουν κλειστά και να δείξουμε την αντίθεσης μας στη μεθόδευση εφαρμογής αυτού του μέτρου.