Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Κοινό ΨΗΦΙΣΜΑ (ΟΕΒΕΣΝΑ-ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ) διαμαρτυρίας για ΚΕΑΟ

                                                            
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε

Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
Web: www.oebesna.blogspot.com

lwf0

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ & ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΤΡΩΝ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΝΕΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ-ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1904
ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α` 25 – Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ. (061) 273.257 , FAX: 223.740
Web site: www.eesp.gr      e-mail  eesp @ otenet . gr                                                              

Αρ. αρχείου: Φ012/Α΄/1                                                                                   Πάτρα    08/07/2014

Αρ. πρωτ: 268 /2014

                                                                                               
ΠΡΟΣ
τον Υπουργό Εργασίας &
Κοινωνικών Ασφαλίσεων
κο Ι. Βρούτση
ΚΟΙΝΟΠ.:
 1) Ο.Α.Ε.Ε. Πάτρας
2) Κ.Ε.Α.Ο.  Πάτρας
======================

ΨΗΦΙΣΜΑ
διαμαρτυρίας για τα μέτρα αναγκαστικής είσπραξης οφειλών
κατάσχεσης  από  το Κ.Ε.Α.Ο.

Κύριε Υπουργέ

με την παρούσα επιστολή   θέλουμε να  εκφράσουμε τη έντονη διαμαρτυρία μας  που αφορά  στην  αναγκαστική είσπραξη των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ μέσω των διαδικασιών άμεσης κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων των οφειλετών από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (Κ.Ε.Α.Ο.)  
Θεωρούμε απαραίτητο  να μπει φρένο στην εξοντωτική αυτή πολιτική και να σταματήσουν οι ανελέητες και βάρβαρες διαδικασίες αναγκαστικής είσπραξης και κατασχέσεων οι οποίες σφίγγουν ολοένα και περισσότερο τη θηλιά γύρω από το λαιμό των μικρών επαγγελματιών και αυτοαπασχολουμένων, ειδάλλως θα οδηγήσουν πολλούς ακόμα συναδέλφους στην καταστροφή και την εξαθλίωση χωρίς βέβαια να λυθεί το ταμειακό αδιέξοδο στον οποίο έχει περιέλθει  το  ταμείο μας ο ΟΑΕΕ.

  Η  Διοίκηση του ΟΑΕΕ γνωρίζει πολύ καλά ότι η μη καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών οφείλεται σε πραγματική οικονομική αδυναμία των ασφαλισμένων οι οποίοι ασφυκτιούν υπό την πίεση και το βάρος της συνεχιζόμενης και διαρκώς διευρυνόμενης τα 3τελευταία χρόνια οικονομικής ύφεσης με αποτέλεσμα να μην μπορούν να υπαχθούν και στις ρυθμίσεις οι οποίες ουσιαστικά είναι απαγορευτικές για την πλειοψηφία των οφειλετών.
Όλοι μας γνωρίζουμε ότι ο ΟΑΕΕ έχει σημαντικά προβλήματα ρευστότητας, οδηγώντας σε αδιέξοδο το κοινωνικό σύστημα ασφάλισης των Ε.Β.Ε. ενώ συνεχώς λαμβάνονται μέτρα επώδυνα όπως η μείωση των συντάξεων, τα οποία είναι άδικα αφού οι συνταξιούχοι έχουν ήδη καταβάλλει στην διάρκεια του επαγγελματικού τους βίου τις εισφορές που τους αναλογούσαν και έχουν αντίστοιχες προσδοκίες για την σύνταξη που θα πάρουν. Βεβαίως για την κατάσταση αυτή του οργανισμού  δεν ευθύνονται οι ασφαλισμένοι και οι οφειλέτες και  σε καμία περίπτωση δεν θα λυθεί το πρόβλημα με τη λήψη αναγκαστικών μέτρων κατάσχεσης.
Επιπλέον δεν κατανοούμε γιατί θα πρέπει να επιβάλλονται προσαυξήσεις, τόκοι κλπ. για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τη στιγμή που κάποιος ασφαλισμένος έμεινε χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη (αθεώρητο βιβλιάριο) για όσο χρονικό διάστημα αδυνατούσε να καταβάλλει τις ασφαλιστικές του εισφορές. Γιατί με τη ρύθμιση στην οποία  τυχόν υπαχθεί καλείται να πληρώσει τις οφειλές του με προσαυξήσεις για υπηρεσίες τις οποίες δεν έχει λάβει(ιατροφαρμακευτική περίθαλψη) ίσως και για 2-3 χρόνια; Τη στιγμή μάλιστα που το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης είναι ανταποδοτικό;
 Άλλο   μείζον θέμα  το οποίο  δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά είναι το  γεγονός ότι  δεν έχει τεθεί ακόμη σε ισχύ  η απόφαση  που προβλέπει οι ασφαλισμένοι  στον ΟΑΕΕ που έχασαν  την ασφαλιστική τους ικανότητα λόγω οφειλών στο ταμείο να μπορούν να θεωρούν τα βιβλιάριά  τους  και να έχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη οι ίδιοι  και τα προστατευόμενα μέλη τους έως τις 28/02/2015 κάτω από συγκεκριμένες και αυστηρές –απαγορευτικές για την πλειοψηφία των οφειλετών προϋποθέσεις. Η κοινή  αυτή  Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών &  Εργασίας  ψηφίστηκε στις 16 Ιουνίου 2014  και  αντίστοιχα πήρε ΦΕΚ στις 19/06 ενώ αποτελεί εφαρμογή άρθρου του Ν. 4254/2014 και ακόμη οι ασφαλισμένοι  βρίσκονται σε αναμονή της εγκυκλίου εφαρμογής!!!
          Ένα επιπλέον ζήτημα που θέλουμε να θίξουμε είναι ότι ορισμένοι  επαγγελματίες πλήρωναν προαιρετικά όλα τα προηγούμενα χρόνια της ασφάλισής τους επιπλέον χρήματα –ασφάλιστρα περισσότερα από αυτά που αντιστοιχούσαν στην ανώτερη ασφαλιστική κλάση προκειμένου με τα δεδομένα που ίσχυαν τότε στο ασφαλιστικό –συνταξιοδοτικό να πάρουν μεγαλύτερη σύνταξη.
Αυτό μπορεί να συνέβαινε για 15-20 ή και περισσότερα συνεχή χρόνια και τώρα τα τελευταία 2-3 χρόνια αδυνατούν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους  με αποτέλεσμα να  χρωστούν και να λαμβάνουν  ειδοποιήσεις από το Κ.Ε.Α.Ο. για την αναγκαστική είσπραξη. Θεωρούμε ότι για τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να γίνει νομοθετική ρύθμιση που να προβλέπει τον συμψηφισμό των οφειλών με τα επιπλέον προαιρετικά ασφάλιστρα που έχουν πληρωθεί τόσα χρόνια, έτσι ώστε να μην οδηγούνται στην απελπισία και εξαθλίωση άνθρωποι που ήταν συνεπείς και με το παραπάνω στις υποχρεώσεις τους δεδομένου ότι σε παλιότερους ασφαλισμένους αυτής της τάξης έχουν γίνει περικοπές στις συντάξεις τους.
Αυτό που πραγματικά προκαλεί αγανάκτηση σε πολλούς πέραν των παραπάνω τραγικών καταστάσεων   είναι το γεγονός ότι το κράτος απειλεί με αναγκαστική είσπραξη τους οφειλέτες , τη στιγμή που το ίδιο είναι οφειλέτης σε πολλές περιπτώσεις προς τους επαγγελματίες από τη παροχή υπηρεσιών -συμβάσεις έργου (μεταφορά μαθητών κλπ.) και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα, οφειλές οι οποίες αν είχαν εξοφληθεί πιθανόν οι ασφαλισμένοι δεν θα είχαν περιέλθει σε αυτή τη δεινή κατάσταση και θα είχαν πληρώσει τις οφειλές τους.
          Εμείς σαν συνδικαλιστικά  όργανα που εκπροσωπούμε  τους Ε.Β.Ε. του νομού μας σας έχουμε καταθέσει τις προτάσεις μας και τις ρυθμίσεις που προτείνουμε ως μια λύση ανάγκης  τόσο για να κρατηθεί το ταμείο μας  βιώσιμο όσο και να μπορούν οι ασφαλισμένοι να καταβάλλουν τις εισφορές τους.
 Αυτές είναι οι παρακάτω:
1.   ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΩΝ.
2.   Εγγυημένη και επαρκής κρατική χρηματοδότηση του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης, διατήρηση δηλαδή του δημόσιου χαρακτήρα της.
3.    Βιώνοντας καθημερινά την κλιμάκωση της οικονομικής- κοινωνικής-ανθρωπιστικής κρίσης, και το αδιέξοδο που έχουν περιέλθει οι ασφαλισμένοι του ΟΑΕΕ προτείνουμε τη δυνατότητα καταβολής μίας (1) τουλάχιστον εισφοράς ανά 6μηνο από τον ασφαλισμένο, ώστε να χαρακτηρίζεται ασφαλιστικά ενήμερος. Βέβαια σήμερα, η οικονομική δυσπραγία είναι τέτοια, ώστε είναι επιβεβλημένη η αποδέσμευση της θεώρησης βιβλιαρίων υγείας από την ασφαλιστική ενημερότητα, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2014.
4.   «Πάγωμα» (κεφαλαιοποίηση) των μέχρι σήμερα ασφαλιστικών οφειλών, μεταφορά στο τέλος του ασφαλιστικού βίου - απαλλαγή από προσαυξήσεις, τόκους δίνοντας στον οφειλέτη τη δυνατότητα, την οποία δεν έχει σήμερα, να τις αποπληρώσει μετά την 1/1/2016.
5.   Παροχή της δυνατότητας στον ασφαλισμένο, να επιλέξει ελεύθερα ασφαλιστική κατηγορία, τουλάχιστον μέχρι 31-12-2016, πληρώνοντας, ακόμη κι αν έχει οφειλές, μόνο τις τρέχουσες εισφορές του. Από αυτό το μέτρο, σύμφωνα με μελέτες θα οδηγήσει στην ενεργοποίηση των μισών οφειλετών  του Οργανισμού(περίπου 200.000), και υπολογίζεται  ότι μπορούν να εισρεύσουν στα ταμεία του ΟΑΕΕ  περίπου 500 εκατ.  €/ έτος.
6.   Έναρξη από 1/1/2016 αποπληρωμής των οφειλών σε πολλές δόσεις, συναρτήσει του εισοδήματος (επιχειρηματικού ή προσωπικού) του οφειλέτη, χωρίς επιβολή πρόσθετων τελών και προσαυξήσεων.
7.   Αύξηση του ποσού οφειλής που μπορεί να παρακρατηθεί από τη σύνταξη του οφειλέτη από 20.000 € (= 30 κατώτατες συντάξεις του Οργανισμού + προσαυξήσεις και τέλη), που είναι σήμερα, στα 40.000 €, με παράλληλη διόρθωση της εγκυκλίου του ΟΑΕΕ σχετικά με τον αριθμό των 30 μηνιαίων κατώτατων συντάξεων, που είναι σήμερα, στις 80 κατώτατες συντάξεις.
8.   Ειδική μέριμνα για υπερήλικες ασφαλισμένους, άνω των 67 ετών, οι οποίοι έχοντας οφειλή άνω των 20.000€, έχουν τερματίσει την επαγγελματική τους δραστηριότητα, χωρίς να έχουν δυνατότητα θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος. Αυτές οι περιπτώσεις, που δεν ξεπερνούν τις 100 σε ολόκληρη τη χώρα, είναι αναγκαίο να αντιμετωπιστούν με αυξημένα ανθρωπιστικά κριτήρια και να τους δοθεί η δυνατότητα να συνταξιοδοτηθούν, λαμβάνοντας την εθνική σύνταξη με ό,τι μπορεί να προκύψει αναλογικά από τις εισφορές που έχουν καταβάλει. Σημειώνεται, ότι στον ΟΑΕΕ δεν υπάρχουν διατάξεις, όπως ισχύουν σε άλλα ταμεία, που να προβλέπουν πρόωρη και κατ’ επέκταση μειωμένη συνταξιοδότηση για τις περιπτώσεις αδυναμίας θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος.
9.    Na εφαρμοστεί απόλυτα η απόδοση σ’ ότι αφορά το ταμείο ανεργίας των ελεύθερων επαγγελματιών και να αποδοθούν τα  τεράστια ποσά που έχουν συγκεντρωθεί στον ειδικό λογαριασμό και  τα οποία διατέθηκαν για άλλους σκοπούς.

Εν αναμονή ενεργειών σας.
    

        Για το Δ.Σ. της  Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.                     Για το Δ.Σ. του Ε.Ε.Σ.Π.

                Ο                                                                                Ο
         ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                            ΠΡΟΕΔΡΟΣ
        Παναγιώτης  Σκέντζος                                             Γιώργος  Ρώρος    
             
                        Ο                                                                            Ο                        
         ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                                           ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
 
  

   Δημήτριος   Νικολακόπουλος                                    Γιώργος  Βαγενάς

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

                               ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
                                 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
                      προς όλους τους συναδέλφους και  
                    Σωματεία –μέλη της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.       


ΘΕΜΑ:  Διαμαρτυρία για την αναγκαστική είσπραξη οφειλών από Κ.Ε.Α.Ο.



Συνάδελφοι
                
        Η Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.  και τα Σωματεία μέλη της  συμμετέχουν μαζί με τον Εμπορικό Σύλλογο Πάτρας στην αυριανή διαμαρτυρία της Τετάρτης 9 Ιουλίου που αφορά  στην  αναγκαστική είσπραξη των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ μέσω των διαδικασιών άμεσης κατάσχεσης των περιουσιακών στοιχείων των οφειλετών από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (Κ.Ε.Α.Ο.)  
Στα πλαίσια λοιπόν της αυριανής κινητοποίησης θα γίνει  προ-συγκέντρωση στις 7.30 το πρωί στα τοπικά  γραφεία του ΟΑΕΕ στην οδό Κορίνθου και στη συνέχεια συγκέντρωση  διαμαρτυρίας, κατάληψη - αποκλεισμός των γραφείων του Κ.Ε.Α.Ο. που βρίσκονται στην οδό Γούναρη και Κορίνθου (Ι.Κ.Α)  στις 9 το πρωί με  απόδοση ψηφίσματος.
Πρέπει να μπει φρένο στην εξοντωτική αυτή πολιτική της κυβέρνησης και να σταματήσουν οι ανελέητες και βάρβαρες διαδικασίες αναγκαστικής είσπραξης και κατασχέσεων οι οποίες σφίγγουν ολοένα και περισσότερο τη θηλιά γύρω από το λαιμό των μικρών επαγγελματιών και αυτοαπασχολουμένων, ειδάλλως θα οδηγήσουν πολλούς ακόμα συναδέλφους στην καταστροφή και την εξαθλίωση χωρίς βέβαια να λυθεί το ταμειακό αδιέξοδο στον οποίο έχει περιέλθει  το  ταμείο μας ο ΟΑΕΕ.
Καλούνται όλοι οι συνάδελφοι επαγγελματίες , βιοτέχνες, έμποροι, αυτοκινητιστές να συμμετέχουν μαζικά και δυναμικά στην διαμαρτυρία αυτή. 

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ για Νοσοκομείο Θώρακος

Πάτρα 03/04/2014

ΔΕΛΤΙΟ    ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ:  Δρομολογούμενη κατάργηση νοσοκομείου Νοσημάτων Θώρακος και Νοσοκομείου  Κρεστένων
                                   
To Δ.Σ. της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. κατά τη χθεσινή συνεδρίασή του μεταξύ των άλλων θεμάτων ημερησίας διάταξης  συζήτησε και το θέμα που προέκυψε στο χώρο της υγείας.  Πιο Συγκεκριμένα:
         Στην συνεδρίαση της βουλής την Κυριακή που ψηφίστηκε το πολυνομοσχέδιο «Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της Ελληνικής Οικονομίας στο Πλαίσιο Εφαρμογής του Ν. 4046/2012 και άλλες διατάξεις»,  κατατέθηκε τελείως αιφνιδιαστικά τροπολογία, η οποία έγινε δεκτή από τον υπουργό Υγείας κ. Α. Γεωργιάδη , όπου  αναφερόταν ουσιαστικά στο κλείσιμο του Νοσοκομείου Νοσημάτων Θώρακος Πατρών καθώς  και του Νοσοκομείου Κρεστένων Ηλείας  .
Μετά από  τις αντιδράσεις στο Κοινοβούλιο αποσύρθηκε άρδην το συγκεκριμένο άρθρο της τροπολογίας προσωρινά, με την επιφύλαξη  όμως της επαναφοράς του προς συζήτηση σε άλλο νομοσχέδιο.!!! Με άλλα λόγια δηλαδή είναι προαποφασισμένο και δρομολογημένο το οριστικό κλείσιμο των δύο παραπάνω νοσοκομείων, απλά αναβλήθηκε για λίγο ώσπου να κοπάσουν οι αντιδράσεις !!!
Καταγγέλουμε την ενέργεια αυτή του Υπουργού Υγείας και εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας  θέτοντας  προ των ευθυνών τους, όλους αυτούς που λαμβάνουν τόσο βιαστικές,  και αιφνίδιες αποφάσεις, χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν καθόλου το  γενικότερο καλό του κοινωνικού συνόλου σ’ ένα τόσο ευαίσθητο τομέα όπως είναι η υγεία. Ειδικότερα για το Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος είναι ανεπίτρεπτο να  παύσει η λειτουργία του , αφού αποτελεί ένα  εξειδικευμένο νοσοκομείο-θεραπευτήριο  ειδικών παθήσεων για την ευρύτερη περιοχή της Αχαΐας, χτισμένο σε ειδικό  φυσικό- κλιματικό περιβάλλον απαραίτητο για την νοσηλεία των ασθενών. Εξάλλου  είναι μια σύγχρονη μονάδα υγείας προσφάτως  ανακαινισμένη και εξοπλισμένη .
.           Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά ότι τα μέτρα που λαμβάνονται  αφορούν στην πλήρη εμπορευματοποίηση της υγείας και ανοίγουν το δρόμο για παραπέρα εκχώρηση σε επιχειρηματίες-ιδιώτες  των υπηρεσιών Υγείας που μέχρι σήμερα καλύπτει ο δημόσιος τομέας

            Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να συμβεί αυτό!!! Η υγεία είναι δημόσιο αγαθό  και δεν εκχωρείται, δεν εμπορεύεται, δεν διαπραγματεύεται. 

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Πανελλαδική Συγκέντρωση Αθήνα ΚΥΡΙΑΚΗ 30 Μαρτίου

Πάτρα  27 /3/2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΚΑΛΕΣΜΑ προς τα Σωματεία
ΘΕΜΑ: Αλλαγή ημέρας και  ώρας της  πανελλαδικής συγκέντρωσης της ΓΣΕΒΕΕ  στην Αθήνα
Συνάδελφοι
Σε συνέχεια προηγούμενης ανακοίνωσής μας σχετικά με τη συμμετοχή της ΟΕΒΕΣΝΑ και των Α΄θμιων Σωματείων μελών στην πανελλαδική συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Αθήνα, σας ενημερώνουμε ότι λόγω του ότι η κυβέρνηση έφερε στη Βουλή προς ψήφιση με τη διαδικασία του κατεπείγοντος  ένα νέο Πολυνομοσχέδιο, που ανάμεσα στα άλλα αφορά φορολογικά θέματα και ρυθμίσεις για την λεγόμενη απελευθέρωση κλάδων που οδηγεί στην μονοπώληση της αγοράς ( βιβλίο, ταξί,  γάλα φάρμακο κ.λπ.). άλλαξε και η ημερομηνία της συγκέντρωσης.
Έτσι λοιπόν κρίθηκε σκόπιμο και αποφασίστηκε η εξαγγελθείσα κινητοποίηση να γίνει τελικά τη Κυριακή 30/3/2014, ημέρα ψήφισης του Πολυνομοσχεδίου, και όχι τη Δευτέρα όπως είχε προγραμματιστεί αρχικά αφού τότε δεν έχει κανένα νόημα και  θα είναι «κατόπιν εορτής».
Η πανελλαδική αυτή συγκέντρωση διαμαρτυρίας πλέον του πολυνομοσχεδίου  γίνεται  όπως αρχικά είχε εξαγγελθεί  και για τα παρακάτω ζητήματα:
·         Για το  φορολογικό (υπερφορολόγηση, υπέρογκα-αυστηρά πρόστιμα κλπ.)
·         Για το ασφαλιστικό (υψηλές ασφαλιστικές εισφορές, τεράστιες οφειλές, κατασχέσεις -προσωποκρατήσεις, ανασφάλιστοι χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη κλπ.)
·         Για τις εμπορικές μισθώσεις (επαγγελματική στέγη)
Στα πλαίσια αυτά λοιπόν την Κυριακή 30 Μαρτίου θα γίνει μετάβαση στην Αθήνα και συμμετοχή στην Πανελλαδική συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 2 η ώρα στην πλατεία Κλαυθμώνος. Προσυγκέντρωση 9:30 η ώρα το πρωί στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο και αναχώρηση στις 10:30  για Αθήνα. 
Η μετακίνηση θα γίνει με μισθωμένα από τη ΓΣΕΒΕΕ πούλμαν. Για το λόγο αυτό καλούνται τα Σωματεία να ενημερώσουν κι αυτά με τη σειρά τους τα μέλη τους και να αναλάβουν να γνωστοποιήσουν εγκαίρως την Ομοσπονδία μας για τον αριθμό των ατόμων και τη λίστα συμμετεχόντων προκειμένου να γίνει η ορθή διαχείριση της μετακίνησης και να  εξασφαλιστεί ο αναγκαίος αριθμός πούλμαν που θα μισθωθούν. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να δείξουν έμπρακτα την διαμαρτυρία τους συμμετέχοντας δυναμικά και μαζικά στην παραπάνω και συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

Για  την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.

                     Ο                                                                     Ο

              ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                               ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


            Παναγιώτης  ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                        Δημήτριος ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Γνωμοδοτικό Συμβούλιο Δευτέρα 20 Μαρτίου

Πάτρα  21 /03/2014



ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε
ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΘΕΜΑ:  Συνεδρίαση Γνωμοδοτικού συμβουλίου Δευτέρα 24 Μαρτίου


το προεδρείο της ΟΕΒΕΣΝΑ υλοποιώντας απόφαση της ΓΣΕΒΕΕ για διοργάνωση μεγάλης πανελλαδικής συγκέντρωσης διαμαρτυρίας στην Αθήνα τη Δευτέρα 31 Μαρτίου προέβη σε ενημέρωση – κάλεσμα προς τα Α΄/θμια Σωματεία μέλη να συμμετέχουν. Η μετακίνηση στην Αθήνα θα γίνει με μισθωμένα από τη ΓΣΕΒΕΕ πούλμαν.
Προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη και αποτελεσματικότερη οργάνωση της συγκέντρωσης αυτής με τη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή είναι απαραίτητη η συνεργασία και ο συντονισμός μεταξύ των Α΄/θμιων Σωματείων και της ΟΕΒΕΣΝΑ.
Για το λόγο αυτό καλούνται τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Α΄/θμιων Σωματείων να λάβουν μέρος σε ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ που θα πραγματοποιηθεί τη ΔΕΥΤΕΡΑ 24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014 και ώρα 5 το απόγευμα στην αίθουσα συνεδριάσεων της ΟΕΒΕΣΝΑ, Αράτου 21, 1ος όροφος.


Για  την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.

                     Ο                                                                         Ο

              ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                              ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

            Παναγιώτης  ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                        Δημήτριος ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ


Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας Αθήνα 31 Μαρτίου

Πάτρα 17 Μαρτίου 2014



ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
ΚΑΛΕΣΜΑ προς τα Σωματεία


ΘΕΜΑ: Αποφάσεις Δ.Σ. ΓΣΕΒΕΕ για πανελλαδική συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Αθήνα
            τη Δευτέρα 31  Μαρτίου 2014.


 Συνάδελφοι

 το Διοικητικό Συμβούλιο της ΓΣΕΒΕΕ στην τελευταία συνεδρίασή εκτιμώντας την δραματική κατάσταση που βρίσκονται αυτή τη στιγμή οι μικρές, πολύ μικρές επιχειρήσεις και αυτοαπασχολούμενοι στη χώρα μας ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ την διοργάνωση μεγάλης πανελλαδικής συγκέντρωσης διαμαρτυρίας στην Αθήνα.

Το προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ στο οποίο συμμετέχει και ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΣΝΑ κ. Π. Σκέντζος καλείται να υλοποιήσει την απόφαση αυτή ενημερώνοντας τις Ομοσπονδίες μέλη της και τα Α΄’θμια Σωματεία  και οργανώνοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την συγκέντρωση αυτή. Τα βασικά και φλέγοντα ζητήματα- θέματα που παραμένουν άλυτα και για τα οποία καλούμαστε όλοι να αντιδράσουμε με δυναμικό τρόπο είναι:

Α) Η πολιτική της λιτότητας
Β) Η συνεχής συρρίκνωση των επιχειρήσεων (λουκέτα-κλείσιμο επιχειρήσεων) 
Γ) Το φορολογικό (υπερφορολόγηση, υπέρογκα-αυστηρά πρόστιμα κλπ.)
Δ)Το ασφαλιστικό (υψηλές ασφαλιστικές εισφορές, τεράστιες οφειλές, κατασχέσεις , ανασφάλιστοι χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη κλπ.)
Ε )Εμπορικές μισθώσεις (επαγγελματική στέγη)

       Η συγκέντρωση θα γίνει στην ΑΘήνα στην πλατεία Κλαυθμώνος την Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014 και ώρα 12 το μεσημέρι.

Σε τοπικό επίπεδο η ΟΕΒΕΣΝΑ συστρατεύεται με τη ΓΣΕΒΕΕ και ξεκίνησε σειρά ενημερωτικών και οργανωτικών ενεργειών σε συνεργασία πάντα με τα Α/θμια Σωματεία μέλη της με στόχο τη συμμετοχή και δυναμική παρουσία στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας  στην Αθήνα.

Η μετακίνηση θα γίνει με μισθωμένα από τη ΓΣΕΒΕΕ πούλμαν. Για το λόγο αυτό καλούνται τα Σωματεία να ενημερώσουν κι αυτά με τη σειρά τους τα μέλη τους και να αναλάβουν να γνωστοποιήσουν εγκαίρως την Ομοσπονδία μας τον ακριβή αριθμό των ατόμων και τη λίστα συμμετεχόντων προκειμένου να γίνει η ορθή διαχείριση της μετακίνησης και να εξασφαλιστεί ο αναγκαίος αριθμός πούλμαν που θα μισθωθούν .
Στην Πάτρα θα γίνει προσυγκέντρωση στο Πανπελοποννησιακό Στάδιο της το πρωί της Δευτέρας 31 Μαρτίου 2014 στις 7 και αναχώρηση για Αθήνα στις  8 η ώρα.





Για  την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.

                     Ο                                                                      Ο

              ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                          ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

             Παναγιώτης  ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                            Δημήτριος ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- Συμπαράσταση στον αγώνα των αγροτών




 
Η Διοίκηση της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. χαιρετίζει και εκφράζει την συμπαράστασή της στις κινητοποιήσεις των αγροτών που σε πολλές περιοχές της χώρας βρίσκονται στους δρόμους και διαμαρτύρονται ενάντια στην αντιαγροτική πολιτική της κυβέρνησης.
Η κατάσταση της  μικρομεσαίας αγροτιάς χειροτερεύει με γοργούς και δραματικούς ρυθμούς με αποτέλεσμα να τείνουν εξαφανιστούν με μικροί και μεσαίοι αγρότες και να συγκεντρωθούν γη και παραγωγή στα χέρια μεγαλοαγροτών, ενώ η κτηνοτροφία οδηγείται σε αφανισμό .
Τα νέα βάρβαρα μέτρα της συγκυβέρνησης, τα χαράτσια, οι δυσβάσταχτοι φόροι σε εισόδημα και χωράφια, ο ΦΠΑ, η αύξηση στο αγροτικό πετρέλαιο, η περικοπή των ήδη χαμηλών συντάξεων του ΟΓΑ, οι μεγάλες αυξήσεις της ΔΕΗ και τον ΕΛΓΑ, πλήττουν το ήδη μειωμένο εισόδημα των μικρομεσαίων αγροτών, αυξάνοντας παράλληλα το κόστος παραγωγής το οποίο αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα διάθεσης των προϊόντων τους  και τους οδηγούν στην εξαθλίωση.
Οι μικροί επιχειρηματίες(επαγγελματίες, βιοτέχνες, έμποροι) έχοντας βιώσει τα τελευταία χρόνια, την φοροεπιδρομή, τη συρρίκνωση του εισοδήματός μας, τα συνεχή λουκέτα, τα χρέη στα ασφαλιστικά ταμεία, κατανοούμε  πλήρως την κατάσταση στην οποία βρίσκονται αυτή τη στιγμή οι αγρότες της χώρας και δεν μπορούμε παρά να τους συμπαρασταθούμε  ευχόμενοι να πετύχουν στον αγώνα τους.