Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Κινητοποιήσεις ΔΕΘ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.ΕΑράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr
Αρ. Αρχείου:  ΦΣ001α/Β΄/2                                                        Πάτρα 26/08/2015
Αρ. Πρωτοκ:  248 /2015
 
                                                                                            ΠΡΟΣ:
Τα Δ.Σ  & αντιπροσώπους
                  των  Α΄/θμιων Σωματείων - μελών μας
        ===========================
 
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
  ΘΕΜΑ: Συμμετοχή μας στην κινητοποίηση –συγκέντρωσης διαμαρτυρίας που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΒΕΕ στη ΔΕΘ στις 05/09
  Συνάδελφοι
σε συνέχεια προηγούμενου ενημερωτικού Δελτίου Τύπου, αλλά και των σχετικών  αποφάσεων που ελήφθησαν τόσο στο προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ στις 18/08 όσο και στο τελευταίο Δ.Σ. της ΟΕΒΕΣΝΑ στις 24/08, επανερχόμαστε σ’ ότι αφορά τις κινητοποιήσεις στα πλαίσια της ΔΕΘ στη Θεσ/κη στις 05/09  και σας ενημερώνουμε:
 1)     Η Ομοσπονδία θα συμμετέχει στην προγραμματισμένη κινητοποίηση που έχει εξαγγείλει η  ΓΣΕΒΕΕ, με μετάβαση  στη Θεσ/κη το Σάββατο 05/9/2015.
 2)     Η μετάβαση στη Θεσσαλονίκη, θα γίνει με μισθωμένα από τη ΓΣΕΒΕΕ πούλμαν, με αναχώρηση το πρωί του Σαββάτου στις 10 από το Πανπελοποννησιακό Στάδιο  και άφιξη το απόγευμα στη Θεσ/κη, με σημείο συγκέντρωσης την Πλ. Αριστοτέλους, όπου εκεί θα ενωθούμε με τους συναδέλφους από όλη τη χώρα, και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί  πορεία διαμαρτυρίας στο χώρο εγκαινίων της ΔΕΘ.
 3) Καλούμε τα Α΄/θμια Σωματεία μέλη μας να ανταποκριθούν στο κάλεσμα αυτό, ενεργοποιώντας τη βάση τους έτσι ώστε να έχουμε μαζική συμμετοχή. Τα μέτρα που προκύπτουν από την ψήφιση του 3ου μνημονίου, πλήττουν ευθέως την πλειοψηφία του ελληνικού λαού και κατ’ επέκταση τους μικρούς ΕΒΕ που εκπροσωπούμε, και δεν μπορούμε παρά να επαναλάβουμε και να διατυπώσουμε την πλήρη αντίθεσή μας και το ΟΧΙ που είπαμε και λέμε στις αυξήσεις του ΦΠΑ, των ασφαλιστικών εισφορών, των φόρων και χαρατσιών, στη μείωση των συντάξεων, στην αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, αλλά και στις αναγκαστικές εισπράξεις, κατασχέσεις, προσωποκρατήσεις, που έρχονται ως επακόλουθα των αλλαγών του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας.
 Η αντίθεσή μας και αγανάκτησή μας, ας μετατραπεί σε δυναμική αντίδραση και μαζική διαμαρτυρία, με στόχο την ανατροπή των δεδομένων αυτών που μας έχουν επιβληθεί βάναυσα.
 Στόχος μας είναι, τόσο τώρα στην προεκλογική περίοδο αλλά και κυρίως μετά τις εκλογές να αποτελέσουμε ένα δυναμικό και μόνιμο μοχλό αντίδρασης και διαμαρτυρίας, απέναντι στα νέα μεταλλαγμένα σκληρά, αντιλαϊκά και υφεσιακά μέτρα λιτότητας που έρχονται για ολόκληρο τον ελληνικό λαό, καταδεικνύοντας μ’ αυτό τον τρόπο, τη λάθος και καταστροφική πορεία που ακολουθεί η κυβέρνηση και εν γένει το πολιτικό σύστημα της χώρας μας, αλλά και το ευρωπαϊκό  κατεστημένο.
         Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις διότι μόνο  ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ – ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ – ΕΜΠΟΡΟΙ – ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ – ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ) μπορούμε να αντιδράσουμε δυναμικά και να διατηρήσουμε την ελπίδα για αντιστροφή της καταστροφικής πορείας της χώρας μας, που είναι αποτέλεσμα της πολιτικής των μνημονίων.
          
            Τώρα είναι η ώρα να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας, να διαμαρτυρηθούμε, να αγωνιστούμε και όχι να μεμψιμοιρούμε, όχι να καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια, να αδιαφορούμε και να περιμένουμε να λυθούν μόνα τους τα προβλήματα ή να αναθέσουμε την επίλυσή τους σε άλλους. Η λύση των προβλημάτων περνάει μέσα από το δρόμο των αγώνων, της μαζικής και συμμετοχικής αντίδρασης και αντίστασης. Αυτό σημαίνει ότι η συμμετοχή όλων μας και η ανάληψη δράσης είναι πράξη ευθύνης, ενώ η  ανάθεση σε άλλους και η μη συμμετοχή αποτελούν υπεκφυγή και απόδραση από τα προβλήματα και την ευθύνη. Όπως έχει αποδειχτεί και διαχρονικά η αδιαφορία και η απάθεια είναι κάποιοι παράγοντες, που επιτρέψαμε  εμείς οι ίδιοι, να οδηγηθούν τα πράγματα ως εδώ. Αυτό ας μας γίνει μάθημα και ας  μας συσπειρώσει περισσότερο, τώρα στα δύσκολα που έρχονται. Είναι ο μόνος δρόμος.
 Καλούνται τα Σωματεία να αποστείλουν στην Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α, ονομαστική κατάσταση συμμετεχόντων (με τα τηλέφωνά τους), μέχρι τις 2 μ.μ. την Τετάρτη 02/09.
  
Για την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.
                           Ο                                                                                         Ο
                    ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                         ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
     Παναγιώτης  ΣΚΕΝΤΖΟΣ                        Δημήτριος  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
  

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Κινητοποιήσεις ΟΕΒΕΣΝΑ-ΓΣΕΒΕΕ στην 80η ΔΕΘ



ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr
Αρ. αρχείου Φ018/Β1/12                                                                       Πάτρα   19/08/2015
Αρ. πρωτοκ:  241/ 2015



ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ


ΘΕΜΑ: Αποφάσεις Δ.Σ. Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. & ΓΣΕΒΕΕ για κινητοποιήσεις στη Δ.Ε.Θ.


Συνεδρίασε χθες Τρίτη 18/08, εκτάκτως το προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ, στο οποίο συμμετείχε κι ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΣΝΑ κ. Παναγιώτης Σκέντζος. Η συνεδρίαση είχε ως κυρίαρχο θέμα, τις τρέχουσες πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις και συγκεκριμένα το 3ο Μνημόνιο, που ψηφίστηκε από τη Βουλή στις 14/08.
Το τελευταίο 2μηνο ο ελληνικός λαός, παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα, τις εξελίξεις και τις διεργασίες που πραγματοποιούνται για την επίτευξη συμφωνίας μεταξύ της Ελλάδας και των δανειστών, αλλά και τις δραματικές εξελίξεις στο εσωτερικό της χώρας, με την υπαναχώρηση της κυβέρνησης, που είχε ως αποτέλεσμα τελικά την ψήφιση του 3ου μνημονίου.
Θέση της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α., εξ’ αρχής αλλά και διαχρονικά, ήταν και είναι το ΟΧΙ στα μνημόνια και τη λιτότητα ΟΧΙ στις εκβιαστικές προτάσεις των δανειστών, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ, ΟΧΙ όμως και σε νέα μεταλλαγμένα αντιλαϊκά & μνημονιακά μέτρα λιτότητας που θα μας δώσουν τη χαριστική βολή, θέση που διατυπώθηκε έντονα, τόσο πριν όσο και μετά το δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου, και στην οποία εξακολουθούμε να παραμένουμε πιστοί και συνεπείς.
 Ορμώμενος από την απόφαση του τελευταίου Δ.Σ. της ΟΕΒΕΣΝΑ της 2 Αυγούστου, ο πρόεδρος κ. Π. Σκέντζος, εισηγήθηκε στο προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ, την πραγματοποίηση συγκέντρωσης διαμαρτυρίας το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου κατά την ημέρα ομιλίας του Πρωθυπουργού στα εγκαίνια της 80ης ΔΕΘ, στα πλαίσια της πρότασης του προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ κ. Καββαθά, για διοργάνωση πανελλαδικών κινητοποιήσεων κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων της ΔΕΘ.
 Κατατέθηκε επίσης, από τον πρόεδρο της ΟΕΒΕΣΝΑ κ. Π. Σκέντζο. η πρόταση να πραγματοποιηθεί την Παρασκευή το βράδυ 4 Σεπτεμβρίου Διοικητικό Συμβούλιο της ΓΣΕΒΕΕ στη Θεσ/κη εκεί που θα «χτυπά» εκείνο το διάστημα ο «παλμός» των πολιτικών και οικονομικών διεργασιών, πρόταση η οποία υιοθετήθηκε από τον πρόεδρο της ΓΣΕΒΕΕ κ. Καββαθά, και ψηφίστηκε ομόφωνα από τα μέλη του προεδρείου.
Το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων, περιλαμβάνει την μετάβαση με μισθωμένα από τη ΓΣΕΒΕΕ πούλμαν, στη Θεσ/κη το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου. Η μετάβαση στη Θεσ/κη και η κάλυψη των εξόδων μετακίνησης από τη ΓΣΕΒΕΕ, αφορά τους Ε.Β.Ε. όλης της χώρας και κυρίως αυτούς που δραστηριοποιούνται σε πόλεις -πρωτεύουσες νομών, όπου υπάρχουν τοπικές Ομοσπονδίες- συνδικαλιστικά δηλαδή όργανα, που έχουν τη δυνατότητα να τους οργανώσουν και να τους συσπειρώσουν, έτσι ώστε να εξελιχθεί η συγκέντρωση στη Θεσ/κη σ’ ένα ειρηνικό χείμαρρο διαμαρτυρίας, ανθρώπων που υποφέρουν χρόνια από τα σκληρά αντιλαϊκά μέτρα, αλλά είναι έτοιμοι και αποφασισμένοι να διατρανώσουν τη θέλησή τους, για αντίσταση στη λαίλαπα του «θανατηφόρου» 3ου μνημονίου.
Κατά την άφιξή μας στη Θεσ/κη, το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στην πλατεία Αριστοτέλους, και στη συνέχεια πορεία διαμαρτυρίας έως και μπροστά στο Βελλίδειο, που θα πραγματοποιεί την ομιλία του ο πρωθυπουργός της χώρας Αλέξης Τσίπρας.
Στόχος μας είναι, να αποτελέσουμε ένα δυναμικό και μόνιμο μοχλό αντίδρασης και διαμαρτυρίας, απέναντι στα νέα μεταλλαγμένα σκληρά, αντιλαϊκά και υφεσιακά μέτρα λιτότητας που έρχονται για ολόκληρο τον ελληνικό λαό, καταδεικνύοντας μ’ αυτό τον τρόπο, τη λάθος και καταστροφική πορεία που ακολουθεί η κυβέρνηση και εν γένει το πολιτικό σύστημα της χώρας μας, αλλά και το ευρωπαϊκό  κατεστημένο. Πάντα με την ελπίδα, ότι αν αφουγκραστούν τον παλμό και τη κραυγή αγωνίας που στέλνουν εκατομμύρια πολίτες αυτής της χώρας, ίσως αλλάξουν την πολιτική τους και την προσαρμόσουν στις  πραγματικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας. Ευκταίο θα ήταν, να συνειδητοποιήσει και η Ευρώπη, το πόσο υποφέρει ο λαός μας από την επώδυνη αυτή συμφωνία, βάζοντας στην άκρη τα μεμονωμένα συμφέροντα κι ασκώντας πολιτική προς όφελος των λαών της.
Απορίας άξιο ήταν και παραμένει, πιστεύουμε όχι μόνο για μας, αλλά και για την πλειοψηφία του σκεπτόμενου κόσμου, το γεγονός ότι το περίφημο αυτό 3ο Μνημόνιο δεν μπορεί να είναι εφαρμόσιμο, αλλά ψηφίζεται ως τέτοιο τόσο από την ελληνική Βουλή όσο και από τα Κοινοβούλια ευρωπαϊκών χωρών, το ένα μετά το άλλο, σε μια προσπάθεια να μας πείσουν ότι είναι βιώσιμο και αναπτυξιακό.
Τα μέτρα που  προκύπτουν από την ψήφιση του 3ου μνημονίου, πλήττουν ευθέως την πλειοψηφία του ελληνικού λαού και κατ’ επέκταση τους μικρούς ΕΒΕ που εκπροσωπούμε, και δεν μπορούμε παρά να επαναλάβουμε και να διατυπώσουμε την πλήρη αντίθεσή μας και το ΟΧΙ που είπαμε και λέμε στις αυξήσεις του ΦΠΑ, των ασφαλιστικών εισφορών, των φόρων και χαρατσιών, στη μείωση των συντάξεων, στην αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, αλλά και στις αναγκαστικές εισπράξεις, κατασχέσεις, προσωποκρατήσεις, που έρχονται ως επακόλουθα των αλλαγών του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας. 
Η αντίθεσή μας και αγανάκτησή μας, ας μετατραπεί σε δυναμική αντίδραση και μαζική διαμαρτυρία, με στόχο την ανατροπή των δεδομένων αυτών που μας έχουν επιβληθεί βάναυσα.
Η θέση μας ως συνδικαλιστικό όργανο, επιτάσσει την αξιοπιστία και ορμώμενοι από το αίσθημα ευθύνης που μας διακατέχει, θα σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων, σε τούτες τις τόσο κρίσιμες στιγμές για τη χώρα μας και το μέλλον μας.
Για τους λόγους αυτούς, το Δ.Σ. της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. θα συνεδριάσει την ερχόμενη Δευτέρα 24 Αυγούστου, με βασικό θέμα την ορθολογική και αποτελεσματική διοργάνωση της κινητοποίηση αυτής, αλλά και ενεργοποίηση των Α΄/θμιων Σωματείων μελών, στην κατεύθυνση της μαζικής συμμετοχή τους.
Μετά την πραγματοποίηση του Δ.Σ. της Δευτέρας, θα επανέλθουμε με νεότερες ανακοινώσεις μας-ενημερωτικά Δελτία Τύπου, που θα αφορούν στις λεπτομέρειες της διοργάνωσης και το ακριβές πρόγραμμα αυτών.


Για το ΔΣ
                       Ο                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                         ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
  

Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                         Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 15/07/2015

      
      ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ – ΚΑΛΕΣΜΑ 

ΘΕΜΑ: Συμμετοχή της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. στο συλλαλητήριο της Τετάρτης 15/07/2015

Η Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. διαμαρτύρεται και εκφράζει την αντίθεσή της σε ότι αφορά το 30 φονικό μνημόνιο που επέρχεται μετά την συμφωνία που επετεύχθη.
Οι μικροί Ε.Β.Ε. αλλά και η ελληνική κοινωνία στο σύνολό της έχουν αγγίξει τα όρια τους όλα αυτά τα χρόνια  και αδυνατούν να διαχειριστούν πλέον τις διαρκώς αυξανόμενες και παράλογες απαιτήσεις των δανειστών που μεταφράζονται στην πράξη σε βάρβαρα και αντικοινωνικά υφεσιακά μέτρα λιτότητας τα οποία καλείται να εφαρμόσει η κυβέρνηση, μέτρα τα οποία θα οδηγήσουν  στην απόλυτη φτώχεια, την καταστροφή και την απόγνωση μια ολόκληρη κοινωνία και οικονομία που τα τελευταία χρόνια «ψυχορραγεί».
Απορρίπτουμε τα μέτρα, αντιδρούμε, διαμαρτυρόμαστε, κινητοποιούμαστε σε μια ύστατη προσπάθεια να περισώσουμε ότι μας έχει απομείνει και να ξεφύγουμε από αυτό το φαύλο κύκλο της ύφεσης..
καλούμε
Όλα τα Σωματεία μέλη μας και τους συναδέλφους επαγγελματίες, βιοτέχνες, εμπόρους αυτοκινητιστές να συμμετέχουν μαζικά στο συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί  την ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ, στις 8.00 το απόγευμα στην Πλατεία Γεωργίου.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ
μπορούμε να αντιδράσουμε δυναμικά απέναντι στα σκληρά και βάναυσα μέτρα που επέρχονται όσο ακόμα υπάρχει δυνατότητα και διατηρείται ζωντανή η ελπίδα για ανατροπή της κατηφορικής αυτής πορείας.
Για το ΔΣ
                       Ο                                                                                          Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                    ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ      Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                       Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ



Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΟΕΒΕΣΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ

       Αρ. αρχείου Φ018/Β1/10                                                            Πάτρα   13/07/2015
Αρ. πρωτοκ:  218/ 2015

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ


Τις τελευταίες ημέρες ολόκληρη η Ελλάδα παρακολουθούσε με κομμένη την ανάσα τις εξελίξεις και τις διεργασίες που πραγματοποιούνταν στις Βρυξέλλες για την επίτευξη συμφωνίας της Ελλάδας με τους Δανειστές.  Τελικά επετεύχθη η συμφωνία που όλοι περιμέναμε και το μόνο θετικό που αποκομίσαμε είναι η παραμονή της Ελλάδας στην Ευρωζώνη αν και αυτό πλέον είναι υπό αίρεση.

Δυστυχώς όμως απ΄ ότι φαίνεται τα δύσκολα τώρα αρχίζουν αφού το τίμημα αυτής της συμφωνίας φαίνεται να είναι μεγάλο με τα νέα σκληρά, αντιλαϊκά και υφεσιακά μέτρα λιτότητας που έρχονται για ολόκληρο  τον ελληνικό λαό. Αυτοί όμως που θα πληγούν περισσότερο είναι και πάλι οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες αφού τα μέτρα που επίκεινται αφορούν τη πλειοψηφία του επιχειρηματικού κόσμου, αλλά ιδιαίτερα των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων (π.χ. αύξηση ΦΠΑ, ασφαλιστικών εισφορών, φόρων, αναγκαστικές εισπράξεις, κατασχέσεις, προσωποκρατήσεις, κλείσιμο επιχειρήσεων, αύξηση ανεργίας κλπ.).

Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος θα πρέπει να φέρει και αναμένουμε να φέρει ουσιαστικές αλλαγές οι οποίες είναι απαραίτητες να γίνουν. Δηλαδή περαιτέρω ξεκαθάρισμα του πολιτικοοικονομικού και συνδικαλιστικού  κατεστημένου που είναι υπεύθυνα για την τραγική κατάσταση που έχει περιέλθει η χώρα. Έτσι ή αλλιώς οι καταστάσεις τα έχουν ξεπεράσει.

Εμείς θα είμαστε οι μόνοι που θα μπορέσουμε να αντιταχθούμε με αξιοπιστία σ΄ αυτά τα μέτρα αφού παραμένουμε εξ΄αρχής πιστοί στην ομόφωνη απόφαση μας και συνεχίζουμε να λέμε όπως λέγαμε και πριν το δημοψήφισμα, ΟΧΙ στα μνημόνια και τη λιτότητα ΟΧΙ στις  εκβιαστικές προτάσεις των δανειστών, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ, ΟΧΙ όμως και σε νέα μεταλλαγμένα αντιλαϊκά & μνημονιακά μέτρα λιτότητας που θα μας δώσουν τη χαριστική βολή.

Αυτοί βεβαίως που δεν μπορούν να πολεμήσουν και να αγωνιστούν έναντι αυτών των μέτρων είναι αυτοί που κόπτονταν υπέρ του ΝΑΙ  στο δημοψήφισμα και τώρα είναι υπόλογοι απέναντι στον ελληνικό λαό αφού αγνόησαν μερικοί εξ αυτών το θεσμικό τους ρόλο και τη βάση η οποία τους τοποθέτησε σε κάθε θέση κατά περίπτωση. Δεν νομιμοποιούνται πλέον να αγωνιστούν αξιόπιστα για τη μη εφαρμογή των νέων υφεσιακών και αντιλαϊκών μέτρων, έχουν γίνει δηλαδή μέρος του προβλήματος.

Η θέση μας ως συνδικαλιστικό όργανο επιτάσσει την αξιοπιστία και ορμώμενοι από το αίσθημα ευθύνης που μας διακατέχει, θα σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων σε μια τόση κρίσιμη στιγμή για τη χώρα μας.

Καλούμε όλες τις υγιείς και αξιόπιστες συνδικαλιστικές δυνάμεις να συμπορευτούν μαζί μας στους αγώνες οι οποίοι εκ των πραγμάτων θα ξεκινήσουν προκειμένου να περισώσουμε ότι μπορούμε από αυτή την υφεσιακή λαίλαπα που ακολουθεί.


Για το ΔΣ
                       Ο                                                                                        Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                 ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  

   Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                        Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της Ομοσπονδίας Ε.Β.Ε. Ν Αχαΐας μετά το δημοψήφισμα

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ



Πάτρα   06/07/2015
Αρ. πρωτοκ:  211/ 2015


ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: Αποτελέσματα δημοψηφίσματος

Μετά το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος της Κυριακής και το ΟΧΙ που είπε ο ελληνικός λαός θεωρούμε ότι η κυβέρνηση πήρε μια ενισχυμένη εντολή για να μπορέσει να θέσει νέες βάσεις στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων ώστε να επιτύχει καλύτερα αποτελέσματα. Σε καμία περίπτωση όμως το ΟΧΙ αυτό δε σημαίνει ότι ο λαός έδωσε λευκή επιταγή στην κυβέρνηση για να υπογράψει μια συμφωνία που θα αποβεί εις βάρος του με νέα μνημονικά μέτρα και λιτότητα.
Το ζητούμενο από εμάς όμως είναι το ίδιο που ήταν και πριν το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος, και αποτυπώνεται μέσα από την ομόφωνη απόφαση που έχουμε πάρει σαν Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. Δηλαδή συνεχίζουμε να λέμε ΟΧΙ στους εκβιασμούς των δανειστών, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ, ΟΧΙ όμως και σε νέα μεταλλαγμένα αντιλαϊκά & μνημονιακά μέτρα λιτότητας που θα μας δώσουν τη χαριστική βολή.

Η επόμενη μέρα για εμάς δεν φέρνει κάτι διαφορετικό αφού και πάλι θα είμαστε στις επάλξεις προκειμένου να ασκήσουμε μεγαλύτερη πίεση στη  κυβέρνηση ώστε να βρει και πάλι τη ρότα της και να διαπραγματευτεί όσο το δυνατόν καλύτερα και εποικοδομητικά για το καλό της χώρας μας. Βέβαια ελπίζουμε σε μια γρήγορη συμφωνία ώστε να σταματήσει η οικονομική ασφυξία που επιβλήθηκε από την αδιαλλαξία των δανειστών και οδήγησε κλείσιμο των τραπεζών και να αποκατασταθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα η ομαλή λειτουργία τους. Η τραπεζική αργία έχει ασφυκτικά αρνητικά αποτελέσματα για όλο το λαό και ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις, αφού η σχέση τραπεζών με τις επιχειρήσεις είναι αμφίδρομη μιας κι από την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία των επιχειρήσεων εξαρτάται και η ρευστότητα στην αγορά.

   Όλοι μας ελπίζουμε και ευχόμαστε οι διαπραγματεύσεις να φέρουν καλύτερα αποτελέσματα τόσο για εμάς τους μικρομεσαίους επαγγελματίες όσο και για ολόκληρο τον ελληνικό λαό. Πιστεύουμε ότι οι εταίροι μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση εξέλαβαν σωστά το μήνυμα του ΟΧΙ του ελληνικού λαού το οποίο οδήγησε και στη συμπαράταξη, σύμπνοια και τελικά πολιτική συμφωνία της πλειοψηφίας των κοινοβουλευτικών κομμάτων του χώρας που με αυτή την κοινή συμφωνία ξεκινάει πάλι η κυβέρνηση τις διαπραγματεύσεις.
Θεωρούμε ότι μετά κι απ’ αυτή την εξέλιξη οι επιλογές των εταίρων μας είναι μονόδρομος πρέπει να αλλάξουν στάση απέναντι στη χώρα, να σεβαστούν τις θυσίες του ελληνικού λαού, ήρθε η ώρα να σταθούν ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ και να μας αντιμετωπίσουν πλέον ως ισότιμο μέλος όπως εξάλλου προβλέπεται από τον ιδρυτικό και καταστατικό χάρτη της Ευρώπης.
Για το ΔΣ
                       Ο                                                                                            Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                         ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
   Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                      Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Απόφαση Δ.Σ. για δημοψήφισμα

 ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ-


ΘΕΜΑ:  Απόφαση  Δ.Σ. ΟΕΒΕΣΝΑ  για το δημοψήφισμα.

         
Το Δ.Σ. της ΟΕΒΕΣΝΑ παρακολουθώντας εδώ και καιρό με αγωνία αλλά και νηφαλιότητα τις τελευταίες οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις στη χώρα μας ιδιαίτερα μετά την προκήρυξη του δημοψηφίσματος συνεδρίασε χθες Πέμπτη 2 Ιουνίου με κυρίαρχο θέμα συζήτησης τις εξελίξεις αυτές.
   Με αίσθημα ευθύνης όπως προκύπτει εξάλλου και από το θεσμικό μας ρόλο ως εκπρόσωποι των επαγγελματιών, βιοτεχνών, εμπόρων, αυτοκινητιστών, αυτοαπασχολούμενων & μικρών επιχειρηματιών που βουλιάζουν κάθε μέρα και περισσότερο στη δίνη των υφεσιακών και μνημονιακών μέτρων και οδηγούνται στη καταστροφή ως ΔΙΟΙΚΗΣΗ της ΟΕΒΕΣΝΑ συνοψίζουμε τις θέσεις μας σε αποφάσεις όπως αυτές  διαμορφώθηκαν στο χτεσινό Δ.Σ. στα παρακάτω σημεία:
Κανείς δε μπορεί να μας βάζει σε διλλήματα και να μας τοποθετεί ανάμεσα στη «Σκύλα και στη Χάρυβδη». Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να παίζει με το μέλλον των παιδιών μας. Έχουμε σαν τάξη υποφέρει τα πάνδεινα την τελευταία 5ετία, έχουμε οδηγηθεί στη πλήρη φτωχοποίηση, αποτελούμε πια όχι τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας αλλά τη νέα τάξη των νεόπτωχων στη χώρα μας χωρίς ελπίδα για ανάκαμψη.
Κι όλα αυτά ως αποτέλεσμα των ανεπαρκών και αναξιόπιστων κυβερνητικών επιλογών που μας οδήγησαν σ’ αυτόν τον κατήφορο. Σε συνάρτηση βέβαια και σε αγαστή συνεργασία πάντα με τους εταίρους δανειστές που κάθε άλλο παρά αλληλέγγυοι είναι. Μας στέρησαν τα πάντα, προσπαθούν να μας στερήσουν και ότι μας έχει απομείνει, την αξιοπρέπειά μας.
 Μέσα σ’ ένα κλίμα διαρκούς και αδιάκοπης παραπλανητικής πολιτικής, φόβου και οικονομικής ασφυξίας προσπαθούν να κάμψουν τις αντοχές μας να μας εξουθενώσουν και στο τέλος να μας υποτάξουν.
Εμείς απαντάμε ΟΧΙ στα μνημόνια και τη λιτότητα ΟΧΙ στις  εκβιαστικές προτάσεις των δανειστών, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ, ΟΧΙ όμως και στα προτεινόμενα μέτρα της κυβέρνησης τα οποία αυξάνουν το λογαριασμό της λιτότητας και  απέχουν παρασάγγας από τις προγραμματικές της δηλώσεις με τις οποίες ο λαός την οδήγησε στη διακυβέρνηση αυτής της χώρας.
Καταγγέλλουμε όλους αυτούς που με τις ενέργειές τους οδήγησαν τη κατάσταση έως εδώ, καθιστώντας την πολιτική τους και τη χώρα  αναξιόπιστες ακόμα και στα μάτια των ίδιων εταίρων καθ’ ομολογία τους.
Αυτοί οι ίδιοι είναι τώρα που εκμεταλλευόμενοι την οποιαδήποτε θέση ή εξουσία κατέχουν εμφανίζονται ως ειδήμονες και προκειμένου να στηρίξουν με κάθε τρόπο τα πολιτικά, οικονομικά και προσωπικά τους συμφέροντα παίρνουν ευθέως και ανερυθρίαστα πρωτοβουλίες και κόπτονται υπέρ του ΝΑΙ στο δημοψήφισμα, αγνοώντας προκλητικά μερικοί εξ αυτών το θεσμικό τους ρόλο και τη βάση η οποία τους τοποθέτησε σε κάθε θέση κατά περίπτωση. Κάποιοι ξεχνούν το πλήθος των παρεμβάσεων τους μέχρι χτες και τους αγώνες στουs οποίους καλούσαν τον κόσμο τους. Γιατί τότε διεκδικούσαν; Μήπως για το θεαθήναι;
 Και εδώ τίθεται το ζήτημα τιμής και ευθιξίας για όλους αυτούς και ιδιαίτερα τους συνδικαλιστές του χώρου μας: Θα είναι σε θέση τη Δευτέρα, θα μπορούν να προστατέψουν και να διασφαλίσουν τα συμφέροντα όλων αυτών οι οποίοι τους ακολούθησαν ή ΟΧΙ; Θα μπορούν να διεκδικήσουν και να αποτρέψουν τις αυξήσεις στο ΦΠΑ, τις αυξήσεις στις ασφαλιστικές εισφορές, τις περικοπές στις συντάξεις, τις κατασχέσεις και προσωποκρατήσεις για οφειλές κι όλα τα παρελκόμενα μνημονιακά μέτρα; Κι αν όχι θα έχουν την εντιμότητα και την ευθιξία να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν;
Η θέση μας ως συνδικαλιστικό όργανο επιτάσσει την αξιοπιστία και ορμώμενοι από το αίσθημα ευθύνης που μας διακατέχει, ας σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων σε μια τόση κρίσιμη στιγμή για τη χώρα μας.

ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ να παίξουμε το ρόλο του καθοδηγητή και του διαμορφωτή συνειδήσεων και κοινής γνώμης, εξάλλου πιστεύουμε ακράδαντα ότι ο κόσμος ο οποίος εκπροσωπούμε και ο καθένας μας χωριστά έχει την ικανότητα και την αντίληψη να αποφασίσει μόνος του για το μέλλον του.

ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ τ’ αυτιά μας στις σειρήνες με την υπόσχεση ότι τη Δευτέρα θα είμαστε στις επάλξεις του αγώνα και στην πρώτη γραμμή παλεύοντας για το δίκιο μας και το δίκιο των συναδέλφων μας έτσι όπως μας υπαγορεύει η συνείδησή μας και το καθήκον μας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παραπάνω απόφαση πάρθηκε ομόφωνα από το Δ.Σ. με παρατήρηση ενός Διοικητικού Συμβούλου ο οποίος απαιτεί την παραίτηση των ηγεσιών των Γ΄/θμιων ανώτατων συνδικαλιστικών οργάνων της χώρας .

Για το ΔΣ
                     Ο                                                                        Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                  ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
           

   Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                         Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ   

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Διοικητής ΟΑΕΕ Πάτρα



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ










ΘΕΜΑ: Αποτελέσματα συνάντησης με τον Διοικητή του ΟΑΕΕ κ. Α. Πετρόπουλο










Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου η επίσκεψη του Διοικητή του ΟΑΕΕ κ. Α. Πετρόπουλου στον Εμπορικό Σύλλογο της Πάτρας. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του πραγματοποίησε σειρά συναντήσεων με εκπροσώπους των φορέων και στη συνέχεια ομιλία με θέμα: «Το μέλλον και οι προοπτικές του ασφαλιστικού μας φορέα ΟΑΕΕ».


Θεωρούμε πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ο Διοικητής επισκέφθηκε την πόλη μας και συνομίλησε με τους ασφαλισμένους του ταμείου και τους παράγοντες της αγοράς , αφού έτσι του δόθηκε η ευκαιρία να σχηματίσει ίδια αντίληψη της επικρατούσας κατάστασης χωρίς να χρειάζεται να ενημερωθεί μέσω των υπηρεσιακών παραγόντων όπως συνήθως γίνεται. Εξάλλου ανάλογη επίσκεψη Διοικητή του ΟΑΕΕ είχε να συμβεί πολλά χρόνια πριν και δε μπορεί παρά να μας ευχαριστεί και να το αναδείξουμε ως θετικό.


Οι εξαγγελίες με το νέο πακέτο ρυθμίσεων για τους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ που ανακοίνωσε ο Διοικητής με πιο σημαντική τη διεύρυνση του ποσού οφειλής από 20.000 στις 50.000 για να πάρει κάποιος ασφαλισμένος του οργανισμού σύνταξη γενικά θεωρούμε ότι κινούνται σε θετική κατεύθυνση αφού μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συνταξιοδότησης λόγω οφειλών έως 25.000 και το υπολειπόμενο ποσό έως τις 50.000 κατά περίπτωση να παρακρατείται από τη σύνταξη.


Αποτρεπτικούς και αρνητικούς παράγοντες στην εν λόγω ρύθμιση αποτελούν τα παρακάτω:


1ον: Η περιορισμένη ισχύς των 3μηνών, δηλαδή ο έκτακτος και προσωρινός χαρακτήρας της ρύθμισης.


2ον: Ο όρος για αποπληρωμή του υπολειπόμενου ποσού άνω των 25.000 ευρώ κατά περίπτωση μέσα σε διάστημα 18 μηνών (18 δόσεις) την καθιστά εξ αρχής ανέφικτη.


Σε θετική κατεύθυνση κινούνται και οι εξαγγελίες περί ψήφισης του νομοσχεδίου το οποίο προβλέπει την αναστολή όλων των πινακίων αναγκαστικής είσπραξης και κατασχέσεων λόγω οφειλών στον ΟΑΕΕ.


Όλες αυτές ρυθμίσεις είναι κατόπιν εορτής θα λέγαμε, αφού οι εξελίξεις στο οικονομικό γίγνεσθαι της χώρας και κατ’ επέκταση στο κοινωνικο-ασφαλιστικό σύστημα είναι ανησυχητικά ραγδαίες. Αφήνουν δε την εντύπωση ότι οποιαδήποτε βελτιωτική προσπάθεια είναι σαν να τρέχουμε πίσω από τα γεγονότα, με άλλα λόγια είναι «δώρο άδωρο» θα λέγαμε για τους παρακάτω λόγους:


1) Για να μπορούν να επιφέρουν αποτέλεσμα έπρεπε να έχουν γίνει πολύ νωρίτερα τουλάχιστον 5 χρόνια πριν αφού η βαθιά και συνεχιζόμενη οικονομική κρίση έχει οδηγήσει σε κατακόρυφη πτώση του τζίρου των επιχειρήσεων και σε συνεχή λουκέτα.


2)Οι ασφαλισμένοι-οφειλέτες αδυνατούν να καταβάλλουν τις τρέχουσες ασφαλιστικές εισφορές προς το ταμείο αφού αυτές παραμένουν υψηλές και ως εκ τούτου ακόμη και η τελευταία ευνοϊκή ρύθμιση των 100 δόσεων κατέστη ανέφικτη για πολλούς δεδομένου ότι εντάχθηκαν 120.000 περίπου οφειλέτες σε σύνολο 500.000 μικρών και μεγάλων οφειλετών με κίνδυνο μάλιστα κάποιοι εξ αυτών που εντάχθηκαν στη ρύθμιση να τη χάσουν..


3) Η ανασφάλεια και αβεβαιότητα που έχει δημιουργηθεί ως αποτέλεσμα της πολύμηνης διαπραγμάτευσης, της σκληρής στάσης των δανειστών –εταίρων και της επίτευξης συμφωνίας ή όχι καθιστά τις εξαγγελλόμενες ρυθμίσεις επισφαλείς και άτοπες.


Η ΟΕΒΕΣΝΑ κατέθεσε Υπόμνημα προς το Διοικητή με θέσεις και προτάσεις για τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού φορέα ΟΑΕΕ αλλά και τη διασφάλιση των ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων των ελεύθερων επαγγελματιών με πιο σημαντικές τις παρακάτω:






1. Εγγυημένη και επαρκής κρατική χρηματοδότηση του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης,


2. Οριστική διευθέτηση της αποποινικοποίησης των οφειλών προς τον ΟΑΕΕ: Κατάργηση της αναγκαστικής είσπραξης και προσωποκράτησης .


3. Εξεύρεση νέων πηγών χρηματοδότησης του Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλισης της χώρας.


4. «Πάγωμα» (κεφαλαιοποίηση) των μέχρι σήμερα ασφαλιστικών οφειλών, δίνοντας στον οφειλέτη τη δυνατότητα, την οποία δεν έχει σήμερα, για μεταφορά ασφαλιστικού χρόνου στο τέλος του ασφαλιστικού βίου.


5. Παροχή της δυνατότητας στον ασφαλισμένο, να επιλέξει ελεύθερα ασφαλιστική κατηγορία, τουλάχιστον για όσο χρόνο διαρκεί η κρίση, πληρώνοντας, ακόμη κι αν έχει οφειλές, μόνο τις τρέχουσες εισφορές του μειώνοντας τες ανάλογα με το εισόδημα του κάθε ασφαλισμένου όπως αυτό ισχύει στην Ενωμένη Ευρώπη.


6. Εφαρμογή στην πράξη της ρύθμισης που έχει ψηφιστεί και προβλέπει πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και ελεύθερη πρόσβαση στα νοσηλευτικά ιδρύματα για όλους ανεξάρτητα οφειλής .


7. Εξορθολογισμός και ισόνομη αντιμετώπιση για τους ασφαλισμένους –οφειλέτες επαγγελματίες μεταφορείς όταν πρόκειται για μεταβιβάσεις αδειών εκμετάλλευσης αυτ/των Δ.Χ. φορτηγών, λεωφορείων, ταξί κλπ, να μπορούν δηλαδή να γίνονται οι μεταβιβάσεις –γονικές παροχές ανεξαρτήτως οφειλών όπως συμβαίνει στις άλλες ατομικές επιχειρήσεις..


8. Ειδική μέριμνα για υπερήλικες ασφαλισμένους, άνω των 67 ετών που έχουν τερματίσει την επαγγελματική τους δραστηριότητα, και δεν έχουν δυνατότητα θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος λόγω οφειλών .


9. Δημιουργία κατώτατης ασφαλιστικής κλάσης στον ΟΑΕΕ, ανταγωνιστικής προς τον ΟΓΑ, για την ένταξη των ασφαλισμένων που ανήκουν στις προαιρετικές περιοχές.


10. Άμεσος εξορθολογισμός της λειτουργίας του ΟΑΕΕ έτσι ώστε αφενός να ενδυναμωθεί η εισπρακτική του ικανότητα και αφετέρου να αποκατασταθεί η αξιοπιστία του ως προς τις παροχές και τις υπηρεσίες που προσφέρει.






H βιωσιμότητα του ταμείου μας αφορά πρώτα απ’ όλα εμάς και πρέπει να είναι υπόθεση όλων μας.


Για το ΔΣ.


Ο Ο


ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ



Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ Δημήτρης ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ