Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Ενημέρωση για το ασφαλιστικό


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr
Αρ.Αρχείου: ΦΣ001α/Β΄/2                                              Πάτρα 15 Ιανουαρίου 2016
Αρ. Πρωτοκ.: 21/2016


ΠΡΟΣ:
1)   τα Δ.Σ  & τους αντιπροσώπους  των 
Α΄/θμιων Σωματείων - μελών μας
2)      Ομοσπονδίες Ε.Β.Ε  Π.Δ.Ε. (Ν. Αχαΐας, Ηλείας, Αιτ/νίας)
3)      Επιμελητήριο Αχαΐας
4)      Εργατοϋπαλληλικό  Κέντρο Πάτρας
5)      Εμπορικός Εισαγωγικός Σύλλογος Πάτρας
6)      Οικονομικό Επιμελητήριο  10o Π. Τ. Βορειοδυτικής Πελ/σου & Δυτ. Ελλάδος
7)      Τεχνικό Επιμελητήριο Τμήμα Δυτικής Ελλάδος
8)      Εμπορικός  Σύλλογος Αιγίου
9)      Εργατοϋπαλληλικό  Κέντρο Αιγίου
10)   Εμποροβιοτεχνικός Σύλλογος  Καλαβρύτων
11)   Εμπορικός Σύλλογος Κ. Αχαΐας
12)   Σωματεία Συνταξιούχων ΤΕΒΕ, ΤΣΑ
13)   Μ.Μ.Ε.
================================
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΘΕΜΑ:   Ενημέρωση για  το ασφαλιστικό
         
      Η Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. στην προσπάθειά της για διαρκή ενημέρωση των μελών και συνεχή επαφή με τη βάση  αλλά και στα πλαίσια των ενημερωτικών δράσεων της ΓΣΕΒΕΕ επί των επίκαιρων θεμάτων,   σας καλεί να παρευρεθείτε στην ευρεία σύσκεψη που  διοργανώνει για την Τετάρτη  20  Ιανουαρίου  2016  και ώρα 6.00 μμ, στην αίθουσα Γενικών Συνελεύσεων της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α, Αράτου 21, 1ος όροφος, με  θέμα συζήτησης :

Ενημέρωση –ανταλλαγή  απόψεων –τοποθετήσεις επί της πρότασης νόμου της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό  -Λήψη αποφάσεων

      Το μείζον ζήτημα που απασχολεί σχεδόν το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας,  το διάστημα αυτό είναι η πρόταση νόμου της κυβέρνησης (Κατρούγκαλου), για την ασφαλιστική μεταρρύθμιση, το οποίο βρίσκεται σε διαβούλευση  με τους θεσμούς και αναμένεται να έρθει για ψήφιση στη Βουλή στις αρχές Φεβρουαρίου.
          Καθημερινά η κοινή γνώμη βομβαρδίζεται  από πληθώρα πληροφοριών για τις εξελίξεις και για το τι προβλέπει τελικά αυτή η πρόταση νόμου, πληροφορίες πολλές φορές αντικρουόμενες και αντιφατικές.  Κοινή διαπίστωση είναι ότι  η πρόταση αυτή θίγει όλους τους επαγγελματικούς κλάδους και ασφαλισμένους, κάποιους πιο πολύ, άλλους λιγότερο, αφού προβλέπει μείωση συντάξεων (για τους νέους ασφαλισμένους), αυξάνει  τις εργοδοτικές εισφορές (κατά 1%) κ.α.
       Για τους κλάδους των ΕΒΕ, ασφαλισμένους στον ΟΑΕΕ οι οποιεσδήποτε θετικές παρεμβάσεις, όπως η μείωση  των ασφαλιστικών εισφορών για τους νέους ασφαλισμένους με φορολογητέο εισόδημα έως 20.000 ευρώ, εκμηδενίζεται σχεδόν από τα υπόλοιπα αρνητικά προβλεπόμενα του νομοσχεδίου, όπως η επιβάρυνση στις ασφαλιστικές εισφορές για εισοδήματα μεγαλύτερα των 20.000 ευρώ, ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξης κλπ. Η κατάσταση αυτή επιδεινώνεται και γίνεται αφόρητη, σε συνδυασμό με την επιβολή της δυσβάστακτης φορολογίας, των χαρατσιών αλλά και της κατακόρυφης πτώσης του τζίρου των επιχειρήσεών μας.
        Υπό το βάρος λοιπόν αυτών των εξελίξεων, θεωρούμε ότι η παρουσία σας στη σύσκεψη είναι αναγκαία και επιβεβλημένη, για να μπορέσουμε μέσα από την ενημέρωση και  την ανταλλαγή απόψεων να  διατυπώσουμε και οριοθετήσουμε το πλαίσιο των θέσεών μας που θα κατατεθεί στην κυβέρνηση,    και παράλληλα να οργανώσουμε από κοινού τη δράση μας και τους τρόπους αντίδρασης απέναντι σ’ αυτές τις πολιτικές του μνημονίου και στα σχέδια εξαθλίωσής  και αφανισμού μας.
                       

                               

Για την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.
                                Ο                                                                                     Ο

                    ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                      ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                      Παναγιώτης  ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                     Δημήτριος ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Αποφάσεις Δ.Σ. Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. 21/12/15

 Πάτρα  22/12/2015
                                                              ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: Αποφάσεις συνεδρίασης Δ.Σ.
           
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας συνεδρίασε την Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου και μεταξύ των τακτικών θεμάτων της ημερησίας διάταξης  συμπεριλαμβάνονταν και τα  παρακάτω τρέχοντα θέματα της επικαιρότητας, τα οποία συζητήθηκαν διεξοδικά και πάρθηκαν οι παρακάτω αποφάσεις:

1ον:  Δημοτικά τέλη  έτους 2016:

Ο Δήμος με την απόφασή του Δημοτικού Συμβουλίου της  7/12/2015 κινείται στη σωστή κατεύθυνση, όσον αφορά τη μείωση των συντελεστών για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, είναι κοινωνική πολιτική που τη χαιρετίζουμε και την επικροτούμε όλοι.  Όσον αφορά όμως την αύξηση των συντελεστών για κάποιες επιχειρήσεις που τις κατατάσσει στις «μεγάλες», όπως μεταφορικές  εταιρείες, μεταφορικοί συνεταιρισμοί, ΚΤΕΛ, συνεργεία βαρέων οχημάτων, επιχειρήσεις εμπορίας οικοδομικών υλικών, επεξεργασίας μαρμάρου  κ.ά., που η λειτουργία τους προϋποθέτει την ύπαρξη μεγάλων εγκαταστάσεων και  αποθηκευτικών χώρων, μας βρίσκει αντίθετους. Εξάλλου οι αποφάσεις αυτές ελήφθησαν μέσα από  διαβούλευση, στην οποία δεν κληθήκαμε να συμμετάσχουμε. Οι επιχειρήσεις που αναφέραμε παραπάνω δεν είναι βιομηχανίες, είναι πολύ μικρές, μικρές ή μικρομεσαίες επιχειρήσεις, κλάδων που ανήκουν στην Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. και θίγονται άμεσα από την αύξηση αυτή. Πολλές εξ αυτών βρίσκονται σε φθίνουσα πορεία,  την τελευταία 5ετία  της βαθιάς  κρίσης, κάποιες είναι προβληματικές με μεγάλες οφειλές σε εφορία και ασφαλιστικά ταμεία, και δεν είναι δυνατό να αντέξουν τη στιγμή που από τη μία δέχονται τη φοροεπιδρομή της κυβέρνησης και από την άλλη την επιθετική πολιτική της τοπικής αυτοδιοίκησης, με αύξηση των  δημοτικών τελών.  Κάποιες θα κλείσουν παρασύροντας στην ανεργία τους εργαζόμενους τους.
   Το Δ.Σ. της ΟΕΒΕΣΝΑ αποφάσισε ότι θα υπερασπιστεί τα συμφέροντα των επιχειρήσεων που εκπροσωπεί και θα χρησιμοποιήσει κάθε πρόσφορο μέσο, προκειμένου  η απόφαση αυτή του Δημοτικού Συμβουλίου να τροποποιηθεί.

 2ον:  Ασφαλιστικό –Κινητοποιήσεις
       Εν όψει της κατάθεσης του νομοσχεδίου για το ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό  που προβλέπεται για τις αρχές του 2016 , και  όπως φαίνεται κατ΄ εντολή των δανειστών θα επιφέρει  ακόμη περαιτέρω μείωση στις συντάξεις και  αύξηση στις ασφαλιστικές εισφορές, ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ να είμαστε σε εγρήγορση και ετοιμότητα προκειμένου να προχωρήσουμε σε δυναμικές κινητοποιήσεις,  σε σύμπνοια και συνεργασία με τους όλους όσους θίγονται από την  προσπάθεια κατεδάφισης του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης στη χώρα μας. Ταυτόχρονα είμαστε έτοιμοι να καταθέσουμε τις προτάσεις μας τεκμηριωμένα, εφόσον γίνει διαβούλευση και κληθούμε να συμμετέχουμε.

3ον: Εγκατάσταση μηχανημάτων POS στις επιχειρήσεις:
          Η οριζόντια εφαρμογή του μέτρου αυτού, δηλαδή η εγκατάσταση των  μηχανημάτων αποδοχής χρεωστικών και πιστωτικών καρτών (POS), για όλες τις επιχειρήσεις και για όλες τις συναλλαγές, ειδικά για τις επιχειρήσεις που  οι συναλλαγές με τους πελάτες αφορούν  πολύ μικρά ποσά, δεν εξυπηρετεί τη μικρή επιχείρηση  με χαμηλούς τζίρους, αφού την αποκλείει  από τις εισπράξεις και της στερεί οποιαδήποτε ρευστότητα, ενώ ταυτόχρονα την επιβαρύνει με προμήθειες και κόστος εγκατάστασης.  Ως εκ τούτου δεν μπορούμε να δεχτούμε την οριζόντια εφαρμογή αυτού του μέτρου (για τις επιχειρήσεις που εκπροσωπούμε).


                                                              Για το Δ.Σ.
                       Ο                                                                                             Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
                                                                                                                                          
      Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                      Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Συμμετοχή της ΟΕΒΕΣΝΑ στο συλλαλητήριο της Πέμπτης 22 Οκτώβρη




ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ – ΚΑΛΕΣΜΑ
 ΘΕΜΑ: Συμμετοχή  στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Πάτρα την Πέμπτη 22 Οκτώβρη  2015             Η  Διοίκηση της  ΟΕΒΕΣΝΑ  στα πλαίσια των αποφάσεων που ελήφθησαν στα τελευταία Διοικητικά Συμβούλια της, ειδικά μετά την ψήφιση του 3ου μνημονίου  καταδικάζει την εξοντωτική πολιτική της κυβέρνησης, που έρχεται να  συρρικνώσει κι άλλο το εισόδημα, τις συντάξεις, να κατεδαφίσει δικαιώματα, όσα  έχουν απομείνει και χειροτερεύει  ακόμη περισσότερο τη ζωή όλων μας, με τη φορολογική καταιγίδα .        Κοινή διαπίστωση όλων των μελών  του Δ.Σ. οι οποίοι προέρχονται από διαφόρους κλάδους των επαγγελματιών, βιοτεχνών, εμπόρων και αυτοκινητιστών είναι ότι η κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, η οικονομία και ο λαός της είναι δραματική αγγίζοντας πλέον τα όρια της ασφυξίας και χειροτερεύει καθημερινά με το κύμα ψήφισης των νόμων για τα προαπαιτούμενα του 3ου μνημονίου.
       Τα μέτρα ( αύξηση ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, μείωση συντάξεων, αλλαγή στις 100 δόσεις κλπ.) δεν έχουν τελειωμό και έρχονται να  προστεθούν στην άγρια φορολογία που έχει ήδη επιβληθεί (26% ,προκαταβολή 100%, ΕΝΦΙΑ κλπ) για όλους, ενώ  φέρνει πιο κοντά τις κατασχέσεις και τους πλειστηριασμούς. Έπεται συνέχεια και «βαρύς χειμώνας» με τη 2η δόση των προαπαιτούμενων.          Αντιμέτωποι μ’ αυτή την κατάσταση δεν  μπορούμε δείξουμε καμία ανοχή στην στις ενέργειές της  συγκυβέρνησης που γίνονται στο όνομα  μεταρρυθμίσεων και "διορθωτικών" κινήσεων, παρά μόνο να συσπειρωθούμε και να οργανώσουμε αντίσταση και πάλη απέναντι στην πολιτική αυτή και στα επώδυνα και  βάρβαρα μέτρα. Στα πλαίσια αυτά                       καλούμε
          Όλα τα Σωματεία μέλη μας και τους συναδέλφους επαγγελματίες, βιοτέχνες, εμπόρους, αυτοκινητιστές να συμμετέχουν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα γίνει την ΠΕΜΠΤΗ 22 ΟΚΤΩΒΡΗ,  το απόγευμα στις  6.30 στην Πλατεία Γεωργίου, ενώνοντας τη φωνή μας με  όλους τους φορείς και  πολίτες  που  αντιστέκονται  και διεκδικούν ένα καλύτερο αύριο για τους ίδιους και τα παιδιά τους.

Για το Δ.Σ.
                       Ο                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
   Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                        Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Δ.Τ. για θαλάσσιο μέτωπο


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Aράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mailoebesna1@otenet.gr
========================================================================
Αρ. αρχείου: Φ018/Β1/13                                                  Πάτρα  28/08/2015
Αρ. πρωτoκ: 249/2015
ΘΕΜΑ:Αρνητικές εξελίξεις στο θέμα της παραχώρησης του θαλάσσιου μετώπου της πόλης


Η  Διοίκηση της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. έχει εκφράσει κατ’ επανάληψη την πάγια θέση της και έχει στηρίξει διαχρονικά ενέργειες που στόχευαν και διεκδικούσαν το διαχωρισμό του θαλάσσιου μετώπου της Πάτρας και την απόδοση τμήματος του λιμανιού της στην πόλη και στο λαό της όπου και ανήκει, αφού ήταν και ο μοναδικός φορέας που διαφωνούσε και αρνήθηκε μέσα από αποφάσεις των συλλογικών  του οργάνων την παραχώρηση στο κράτος στις αρχικές τότε διεργασίες πριν από πολλά χρόνια.
Στα πλαίσια αυτά παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αλλά και απογοήτευση τις τελευταίες αρνητικές εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα και συγκεκριμένα όλα όσα περιέχονται στο σχέδιο προγραμματικής συνεργασίας μεταξύ ΟΛΠΑ & Δήμου που στάλθηκε για διαβούλευση από το Υπουργείο Ναυτιλίας της απερχόμενης κυβέρνησης στο Δήμο Πατρέων και προτείνεται για σύναψη 3ετούς συνεργασίας.
Το σχέδιο αυτό ζητάει ουσιαστικά από τη Δημοτική αρχή να υπογράψει σύμβαση προσωρινής παραχώρησης όπου τον πρώτο λόγο στη διαχείριση και εκμετάλλευση  της λιμενικής ζώνης θα έχουν ο ΟΛΠΑ και το ΤΑΙΠΕΔ.
Η στρατηγικής σημασίας για την πόλη της Πάτρας υπόθεση της οριστικής απόδοσης του θαλασσίου μετώπου του παλαιού λιμανιού στην πόλη, βρίσκεται και πάλι σε κρίσιμη φάση.  Ζητάμε να γίνει επιτέλους άμεση και οριστική παραχώρηση όπως άλλωστε έχουν υποσχεθεί όλες οι τελευταίες κυβερνήσεις, αλλά και αξιοποίησή του και ανάπλασή του από το Δήμο, προκειμένου να υπάρχει ελεύθερη και δωρεάν χρήση, από τον πατραϊκό λαό  για ξεκούραση,  αναψυχή και αθλητισμό.
Λυπούμαστε που το θέμα της απόδοσης του θαλάσσιου μέτωπο της πόλης μας όπως και άλλα σοβαρά ζητήματα αντί να επιλύονται, χρονίζουν, αφού  έχουν χρησιμοποιηθεί, απ’ όλες τις κυβερνήσεις, όπως αποδεικνύεται για ψηφοθηρικούς καθαρά λόγους.


Για το ΔΣ
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  


   Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                        Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

Κινητοποιήσεις ΔΕΘ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.ΕΑράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr
Αρ. Αρχείου:  ΦΣ001α/Β΄/2                                                        Πάτρα 26/08/2015
Αρ. Πρωτοκ:  248 /2015
 
                                                                                            ΠΡΟΣ:
Τα Δ.Σ  & αντιπροσώπους
                  των  Α΄/θμιων Σωματείων - μελών μας
        ===========================
 
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
  ΘΕΜΑ: Συμμετοχή μας στην κινητοποίηση –συγκέντρωσης διαμαρτυρίας που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΒΕΕ στη ΔΕΘ στις 05/09
  Συνάδελφοι
σε συνέχεια προηγούμενου ενημερωτικού Δελτίου Τύπου, αλλά και των σχετικών  αποφάσεων που ελήφθησαν τόσο στο προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ στις 18/08 όσο και στο τελευταίο Δ.Σ. της ΟΕΒΕΣΝΑ στις 24/08, επανερχόμαστε σ’ ότι αφορά τις κινητοποιήσεις στα πλαίσια της ΔΕΘ στη Θεσ/κη στις 05/09  και σας ενημερώνουμε:
 1)     Η Ομοσπονδία θα συμμετέχει στην προγραμματισμένη κινητοποίηση που έχει εξαγγείλει η  ΓΣΕΒΕΕ, με μετάβαση  στη Θεσ/κη το Σάββατο 05/9/2015.
 2)     Η μετάβαση στη Θεσσαλονίκη, θα γίνει με μισθωμένα από τη ΓΣΕΒΕΕ πούλμαν, με αναχώρηση το πρωί του Σαββάτου στις 10 από το Πανπελοποννησιακό Στάδιο  και άφιξη το απόγευμα στη Θεσ/κη, με σημείο συγκέντρωσης την Πλ. Αριστοτέλους, όπου εκεί θα ενωθούμε με τους συναδέλφους από όλη τη χώρα, και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί  πορεία διαμαρτυρίας στο χώρο εγκαινίων της ΔΕΘ.
 3) Καλούμε τα Α΄/θμια Σωματεία μέλη μας να ανταποκριθούν στο κάλεσμα αυτό, ενεργοποιώντας τη βάση τους έτσι ώστε να έχουμε μαζική συμμετοχή. Τα μέτρα που προκύπτουν από την ψήφιση του 3ου μνημονίου, πλήττουν ευθέως την πλειοψηφία του ελληνικού λαού και κατ’ επέκταση τους μικρούς ΕΒΕ που εκπροσωπούμε, και δεν μπορούμε παρά να επαναλάβουμε και να διατυπώσουμε την πλήρη αντίθεσή μας και το ΟΧΙ που είπαμε και λέμε στις αυξήσεις του ΦΠΑ, των ασφαλιστικών εισφορών, των φόρων και χαρατσιών, στη μείωση των συντάξεων, στην αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, αλλά και στις αναγκαστικές εισπράξεις, κατασχέσεις, προσωποκρατήσεις, που έρχονται ως επακόλουθα των αλλαγών του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας.
 Η αντίθεσή μας και αγανάκτησή μας, ας μετατραπεί σε δυναμική αντίδραση και μαζική διαμαρτυρία, με στόχο την ανατροπή των δεδομένων αυτών που μας έχουν επιβληθεί βάναυσα.
 Στόχος μας είναι, τόσο τώρα στην προεκλογική περίοδο αλλά και κυρίως μετά τις εκλογές να αποτελέσουμε ένα δυναμικό και μόνιμο μοχλό αντίδρασης και διαμαρτυρίας, απέναντι στα νέα μεταλλαγμένα σκληρά, αντιλαϊκά και υφεσιακά μέτρα λιτότητας που έρχονται για ολόκληρο τον ελληνικό λαό, καταδεικνύοντας μ’ αυτό τον τρόπο, τη λάθος και καταστροφική πορεία που ακολουθεί η κυβέρνηση και εν γένει το πολιτικό σύστημα της χώρας μας, αλλά και το ευρωπαϊκό  κατεστημένο.
         Καλούμε όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις διότι μόνο  ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ – ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ – ΕΜΠΟΡΟΙ – ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΕΣ – ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ) μπορούμε να αντιδράσουμε δυναμικά και να διατηρήσουμε την ελπίδα για αντιστροφή της καταστροφικής πορείας της χώρας μας, που είναι αποτέλεσμα της πολιτικής των μνημονίων.
          
            Τώρα είναι η ώρα να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας, να διαμαρτυρηθούμε, να αγωνιστούμε και όχι να μεμψιμοιρούμε, όχι να καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια, να αδιαφορούμε και να περιμένουμε να λυθούν μόνα τους τα προβλήματα ή να αναθέσουμε την επίλυσή τους σε άλλους. Η λύση των προβλημάτων περνάει μέσα από το δρόμο των αγώνων, της μαζικής και συμμετοχικής αντίδρασης και αντίστασης. Αυτό σημαίνει ότι η συμμετοχή όλων μας και η ανάληψη δράσης είναι πράξη ευθύνης, ενώ η  ανάθεση σε άλλους και η μη συμμετοχή αποτελούν υπεκφυγή και απόδραση από τα προβλήματα και την ευθύνη. Όπως έχει αποδειχτεί και διαχρονικά η αδιαφορία και η απάθεια είναι κάποιοι παράγοντες, που επιτρέψαμε  εμείς οι ίδιοι, να οδηγηθούν τα πράγματα ως εδώ. Αυτό ας μας γίνει μάθημα και ας  μας συσπειρώσει περισσότερο, τώρα στα δύσκολα που έρχονται. Είναι ο μόνος δρόμος.
 Καλούνται τα Σωματεία να αποστείλουν στην Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α, ονομαστική κατάσταση συμμετεχόντων (με τα τηλέφωνά τους), μέχρι τις 2 μ.μ. την Τετάρτη 02/09.
  
Για την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.
                           Ο                                                                                         Ο
                    ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                         ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
     Παναγιώτης  ΣΚΕΝΤΖΟΣ                        Δημήτριος  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
  

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Κινητοποιήσεις ΟΕΒΕΣΝΑ-ΓΣΕΒΕΕ στην 80η ΔΕΘ



ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr
Αρ. αρχείου Φ018/Β1/12                                                                       Πάτρα   19/08/2015
Αρ. πρωτοκ:  241/ 2015



ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ


ΘΕΜΑ: Αποφάσεις Δ.Σ. Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. & ΓΣΕΒΕΕ για κινητοποιήσεις στη Δ.Ε.Θ.


Συνεδρίασε χθες Τρίτη 18/08, εκτάκτως το προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ, στο οποίο συμμετείχε κι ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΣΝΑ κ. Παναγιώτης Σκέντζος. Η συνεδρίαση είχε ως κυρίαρχο θέμα, τις τρέχουσες πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις και συγκεκριμένα το 3ο Μνημόνιο, που ψηφίστηκε από τη Βουλή στις 14/08.
Το τελευταίο 2μηνο ο ελληνικός λαός, παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα, τις εξελίξεις και τις διεργασίες που πραγματοποιούνται για την επίτευξη συμφωνίας μεταξύ της Ελλάδας και των δανειστών, αλλά και τις δραματικές εξελίξεις στο εσωτερικό της χώρας, με την υπαναχώρηση της κυβέρνησης, που είχε ως αποτέλεσμα τελικά την ψήφιση του 3ου μνημονίου.
Θέση της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α., εξ’ αρχής αλλά και διαχρονικά, ήταν και είναι το ΟΧΙ στα μνημόνια και τη λιτότητα ΟΧΙ στις εκβιαστικές προτάσεις των δανειστών, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ, ΟΧΙ όμως και σε νέα μεταλλαγμένα αντιλαϊκά & μνημονιακά μέτρα λιτότητας που θα μας δώσουν τη χαριστική βολή, θέση που διατυπώθηκε έντονα, τόσο πριν όσο και μετά το δημοψήφισμα της 5ης Ιουλίου, και στην οποία εξακολουθούμε να παραμένουμε πιστοί και συνεπείς.
 Ορμώμενος από την απόφαση του τελευταίου Δ.Σ. της ΟΕΒΕΣΝΑ της 2 Αυγούστου, ο πρόεδρος κ. Π. Σκέντζος, εισηγήθηκε στο προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ, την πραγματοποίηση συγκέντρωσης διαμαρτυρίας το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου κατά την ημέρα ομιλίας του Πρωθυπουργού στα εγκαίνια της 80ης ΔΕΘ, στα πλαίσια της πρότασης του προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ κ. Καββαθά, για διοργάνωση πανελλαδικών κινητοποιήσεων κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων της ΔΕΘ.
 Κατατέθηκε επίσης, από τον πρόεδρο της ΟΕΒΕΣΝΑ κ. Π. Σκέντζο. η πρόταση να πραγματοποιηθεί την Παρασκευή το βράδυ 4 Σεπτεμβρίου Διοικητικό Συμβούλιο της ΓΣΕΒΕΕ στη Θεσ/κη εκεί που θα «χτυπά» εκείνο το διάστημα ο «παλμός» των πολιτικών και οικονομικών διεργασιών, πρόταση η οποία υιοθετήθηκε από τον πρόεδρο της ΓΣΕΒΕΕ κ. Καββαθά, και ψηφίστηκε ομόφωνα από τα μέλη του προεδρείου.
Το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων, περιλαμβάνει την μετάβαση με μισθωμένα από τη ΓΣΕΒΕΕ πούλμαν, στη Θεσ/κη το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου. Η μετάβαση στη Θεσ/κη και η κάλυψη των εξόδων μετακίνησης από τη ΓΣΕΒΕΕ, αφορά τους Ε.Β.Ε. όλης της χώρας και κυρίως αυτούς που δραστηριοποιούνται σε πόλεις -πρωτεύουσες νομών, όπου υπάρχουν τοπικές Ομοσπονδίες- συνδικαλιστικά δηλαδή όργανα, που έχουν τη δυνατότητα να τους οργανώσουν και να τους συσπειρώσουν, έτσι ώστε να εξελιχθεί η συγκέντρωση στη Θεσ/κη σ’ ένα ειρηνικό χείμαρρο διαμαρτυρίας, ανθρώπων που υποφέρουν χρόνια από τα σκληρά αντιλαϊκά μέτρα, αλλά είναι έτοιμοι και αποφασισμένοι να διατρανώσουν τη θέλησή τους, για αντίσταση στη λαίλαπα του «θανατηφόρου» 3ου μνημονίου.
Κατά την άφιξή μας στη Θεσ/κη, το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση στην πλατεία Αριστοτέλους, και στη συνέχεια πορεία διαμαρτυρίας έως και μπροστά στο Βελλίδειο, που θα πραγματοποιεί την ομιλία του ο πρωθυπουργός της χώρας Αλέξης Τσίπρας.
Στόχος μας είναι, να αποτελέσουμε ένα δυναμικό και μόνιμο μοχλό αντίδρασης και διαμαρτυρίας, απέναντι στα νέα μεταλλαγμένα σκληρά, αντιλαϊκά και υφεσιακά μέτρα λιτότητας που έρχονται για ολόκληρο τον ελληνικό λαό, καταδεικνύοντας μ’ αυτό τον τρόπο, τη λάθος και καταστροφική πορεία που ακολουθεί η κυβέρνηση και εν γένει το πολιτικό σύστημα της χώρας μας, αλλά και το ευρωπαϊκό  κατεστημένο. Πάντα με την ελπίδα, ότι αν αφουγκραστούν τον παλμό και τη κραυγή αγωνίας που στέλνουν εκατομμύρια πολίτες αυτής της χώρας, ίσως αλλάξουν την πολιτική τους και την προσαρμόσουν στις  πραγματικές ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας. Ευκταίο θα ήταν, να συνειδητοποιήσει και η Ευρώπη, το πόσο υποφέρει ο λαός μας από την επώδυνη αυτή συμφωνία, βάζοντας στην άκρη τα μεμονωμένα συμφέροντα κι ασκώντας πολιτική προς όφελος των λαών της.
Απορίας άξιο ήταν και παραμένει, πιστεύουμε όχι μόνο για μας, αλλά και για την πλειοψηφία του σκεπτόμενου κόσμου, το γεγονός ότι το περίφημο αυτό 3ο Μνημόνιο δεν μπορεί να είναι εφαρμόσιμο, αλλά ψηφίζεται ως τέτοιο τόσο από την ελληνική Βουλή όσο και από τα Κοινοβούλια ευρωπαϊκών χωρών, το ένα μετά το άλλο, σε μια προσπάθεια να μας πείσουν ότι είναι βιώσιμο και αναπτυξιακό.
Τα μέτρα που  προκύπτουν από την ψήφιση του 3ου μνημονίου, πλήττουν ευθέως την πλειοψηφία του ελληνικού λαού και κατ’ επέκταση τους μικρούς ΕΒΕ που εκπροσωπούμε, και δεν μπορούμε παρά να επαναλάβουμε και να διατυπώσουμε την πλήρη αντίθεσή μας και το ΟΧΙ που είπαμε και λέμε στις αυξήσεις του ΦΠΑ, των ασφαλιστικών εισφορών, των φόρων και χαρατσιών, στη μείωση των συντάξεων, στην αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, αλλά και στις αναγκαστικές εισπράξεις, κατασχέσεις, προσωποκρατήσεις, που έρχονται ως επακόλουθα των αλλαγών του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας. 
Η αντίθεσή μας και αγανάκτησή μας, ας μετατραπεί σε δυναμική αντίδραση και μαζική διαμαρτυρία, με στόχο την ανατροπή των δεδομένων αυτών που μας έχουν επιβληθεί βάναυσα.
Η θέση μας ως συνδικαλιστικό όργανο, επιτάσσει την αξιοπιστία και ορμώμενοι από το αίσθημα ευθύνης που μας διακατέχει, θα σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων, σε τούτες τις τόσο κρίσιμες στιγμές για τη χώρα μας και το μέλλον μας.
Για τους λόγους αυτούς, το Δ.Σ. της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. θα συνεδριάσει την ερχόμενη Δευτέρα 24 Αυγούστου, με βασικό θέμα την ορθολογική και αποτελεσματική διοργάνωση της κινητοποίηση αυτής, αλλά και ενεργοποίηση των Α΄/θμιων Σωματείων μελών, στην κατεύθυνση της μαζικής συμμετοχή τους.
Μετά την πραγματοποίηση του Δ.Σ. της Δευτέρας, θα επανέλθουμε με νεότερες ανακοινώσεις μας-ενημερωτικά Δελτία Τύπου, που θα αφορούν στις λεπτομέρειες της διοργάνωσης και το ακριβές πρόγραμμα αυτών.


Για το ΔΣ
                       Ο                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                         ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
  

Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                         Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ 15/07/2015

      
      ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ – ΚΑΛΕΣΜΑ 

ΘΕΜΑ: Συμμετοχή της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. στο συλλαλητήριο της Τετάρτης 15/07/2015

Η Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. διαμαρτύρεται και εκφράζει την αντίθεσή της σε ότι αφορά το 30 φονικό μνημόνιο που επέρχεται μετά την συμφωνία που επετεύχθη.
Οι μικροί Ε.Β.Ε. αλλά και η ελληνική κοινωνία στο σύνολό της έχουν αγγίξει τα όρια τους όλα αυτά τα χρόνια  και αδυνατούν να διαχειριστούν πλέον τις διαρκώς αυξανόμενες και παράλογες απαιτήσεις των δανειστών που μεταφράζονται στην πράξη σε βάρβαρα και αντικοινωνικά υφεσιακά μέτρα λιτότητας τα οποία καλείται να εφαρμόσει η κυβέρνηση, μέτρα τα οποία θα οδηγήσουν  στην απόλυτη φτώχεια, την καταστροφή και την απόγνωση μια ολόκληρη κοινωνία και οικονομία που τα τελευταία χρόνια «ψυχορραγεί».
Απορρίπτουμε τα μέτρα, αντιδρούμε, διαμαρτυρόμαστε, κινητοποιούμαστε σε μια ύστατη προσπάθεια να περισώσουμε ότι μας έχει απομείνει και να ξεφύγουμε από αυτό το φαύλο κύκλο της ύφεσης..
καλούμε
Όλα τα Σωματεία μέλη μας και τους συναδέλφους επαγγελματίες, βιοτέχνες, εμπόρους αυτοκινητιστές να συμμετέχουν μαζικά στο συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί  την ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ, στις 8.00 το απόγευμα στην Πλατεία Γεωργίου.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ
μπορούμε να αντιδράσουμε δυναμικά απέναντι στα σκληρά και βάναυσα μέτρα που επέρχονται όσο ακόμα υπάρχει δυνατότητα και διατηρείται ζωντανή η ελπίδα για ανατροπή της κατηφορικής αυτής πορείας.
Για το ΔΣ
                       Ο                                                                                          Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                    ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ      Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                       Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ