Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

Συγκέντρωση διαμαρτυρία στην Αθήνα μετακίνηση με πούλμαν




ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr

 Αρ. αρχείου Φ018/Β1/6                                                                              Πάτρα   04/03/2016
Αρ. πρωτοκ:  85/2016
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-


ΘΕΜΑ: Συμμετοχή ΟΕΒΕΣΝΑ στην  πανελλαδική συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΓΣΕΒΕΕ την Τετάρτη 9 Μαρτίου . 


Επανερχόμαστε σε παλιότερη(από 26/02/2016) ανακοίνωσή μας, με την οποία ενημερώναμε σχετικά με τις αποφάσεις του προεδρείου της ΓΣΕΒΕΕ, για πραγματοποίηση κεντρικής συγκέντρωσης διαμαρτυρίας στην Αθήνα, σε συνεργασία με άλλους φορείς, την Τετάρτη 9 Μαρτίου  2016.
Η απόφαση αυτή επικυρώθηκε και από την Γενική Συνέλευση της ΟΕΒΕΣΝΑ που έγινε την Τετάρτη 2 Μαρτίου καθώς επίσης και με σημερινή εγκύκλιο της ΓΣΕΒΕΕ.
Σύμφωνα λοιπόν με την εγκύκλιο της ΓΣΕΒΕΕ την Τετάρτη 9 Μαρτίου θα γίνει συλλαλητήριο –συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Αθήνα , στις 3 η ώρα το μεσημέρι στην Πλατεία Κλαυθμώνος και στη συνέχεια πορεία στο Σύνταγμα. Στη συγκέντρωση καλούνται να λάβουν μέρος συνάδελφοι Ε.Β.Ε. από όλη τη χώρα. Η μετακίνηση θα γίνει με μισθωμένα από τη ΓΣΕΒΕΕ πούλμαν.  Συγκέντρωση στο σταθμό υποδοχής (Κανελλοπούλου) στις 11 το πρωί της Τετάρτης και αναχώρηση για την Αθήνα.
Καλούνται όλοι οι συνάδελφοι να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας και την απεργιακή κινητοποίηση .
Μπορείτε να δηλώνετε  συμμετοχή  στη γραμματεία της ΟΕΒΕΣΝΑ , Αράτου 21, 1ος όροφος ,τηλέφωνο 2610-274047, ΦΑΞ 2610-275778, e-mail: oebesna1@gmail.com.

        Για το Δ.Σ.
                       Ο                                                                                            Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
                                                                                                                                          

      Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                                 Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ μετά τις κινητοποιήσεις




ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.ΕΑράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr
 Αρ. αρχείου Φ018/Β1/4                                                                            Πάτρα   09/02/2016
Αρ. πρωτοκ:  55/2016
                                                       ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ-
  ΘΕΜΑ: Κινητοποιήσεις  4ης Φεβρουαρίου 2016  Η ΟΕΒΕΣΝΑ υλοποιώντας αποφάσεις τόσο του Διοικητικού Συμβουλίου της  αλλά και της ΓΣΕΒΕΕ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ στην απεργιακή κινητοποίηση που πραγματοποιήθηκε την ΠΕΜΠΤΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ σε πανελλαδικό επίπεδο, μαζί με άλλους κοινωνικούς εταίρους –φορείς και επιστημονικούς κλάδους, εργαζόμενους κλπ.
Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση και η συμμετοχή των επαγγελματιών, βιοτεχνών, εμπόρων και αυτοκινητιστών στο κάλεσμα για κλείσιμο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, αλλά και μαζική η συμμετοχή τους στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε όλη τη χώρα. Αυτό ήρθε ως αποτέλεσμα και επακόλουθο  του αδιεξόδου, που έχουν δημιουργήσει τα συνεχή υφεσιακά μέτρα που λαμβάνονται και πλήττουν το σύνολο σχεδόν της κοινωνίας. Στην περιοχή μας τα ποσοστά συμμετοχής κατά κλάδους άγγιξαν το 100% . Αποτίμηση της κατάστασης και των κινητοποιήσεων, έγινε και στο τελευταίο Διοικητικό Συμβούλιο της ΓΣΕΒΕΕ της  7ης Φεβρουαρίου, το οποίο και εξουσιοδότησε το προεδρείο για τις περαιτέρω ενέργειες στο χώρο των κινητοποιήσεων, να βρίσκεται δηλαδή σε ετοιμότητα και σε συνεργασία με τους άλλους κοινωνικούς  εταίρους, για συνέχιση και πιθανή κλιμάκωση των αντιδράσεων και της διαμαρτυρίας ενάντια στο ασφαλιστικό αδιέξοδο και τη φορολογική επίθεση, που μας επιβάλλεται βίαια και μας οδηγεί στον αφανισμό.        
                                                               Για το Δ.Σ.                         Ο                                                                                            Ο                  ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 
                                                                                                                                          
         Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                 Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

ΨΉΦΙΣΜΑ απεργία 4 Φλεβάρη


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, τ.κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ: 2610 274 047 FAX:2610 275 778
Αρ. Αρχείου: Φ011/Α/1                                              Πάτρα 3 Φεβρουαρίου 2016
Αρ. πρωτοκ.: 51/2016


                                                              ΠΡΟΣ:

1)   τον πρωθυπουργό της χώρας

                                                                                κο Αλέξη Τσίπρα
                                                              ΚΟΙΝΟΠ.:
Υπουργό Οικονομικών
κ.Ε.Τσακαλώτο
Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & κοινωνικής Αλληλεγγύης
Κ. Γ. Κατρούγκαλο
     =============================

 

ΨΗΦΙΣΜΑ –ΥΠΟΜΝΗΜΑ


 Η Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α στα πλαίσια αποφάσεων του Διοικητικού της Συμβουλίου καθώς και των αποφάσεων του Γ’/θμιου Συνδικαλιστικού της οργάνου της ΓΣΕΒΕΕΕ συμμετέχει στην πανελλαδική πανκλαδική απεργιακή κινητοποίηση της Πέμπτης 4 Φεβρουαρίου, μαζί με τους άλλους  κοινωνικούς εταίρους και επιστημονικούς φορείς και κλάδους. Η Ομοσπονδία μας ως Β’/θμιο συνδικαλιστικό όργανο, εκπροσωπεί όλους τους κλάδους των επαγγελματιών, βιοτεχνών, εμπόρων & αυτοκινητιστών του νομού Αχαΐας, οι οποίοι συμμετέχουν μαζικά στη σημερινή απεργιακή κινητοποίηση
Έχει καταθέσει κατά καιρούς σε συνεργασία με τη ΓΣΕΒΕΕ πλήθος τεκμηριωμένων προτάσεων που αφορούν τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, και ειδικά το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης της χώρας μας αλλά και το φορολογικό, ζητήματα που σχετίζονται αρχικά με τη  βιωσιμότητά τους  και  κατ’ επέκταση την ανάπτυξή τους..
Όσον αφορά την πρόταση νόμου της κυβέρνησης για την ασφαλιστική μεταρρύθμιση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή, γιατί οι ρυθμίσεις που εμπεριέχει οδηγούν στην περαιτέρω φτωχοποίηση τους αυτοαπασχολούμενους, τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους μικρομεσαίους χωρίς ταυτόχρονα να λύνουν το ασφαλιστικό και το θέμα της βιωσιμότητάς του, αφού  η πρόταση αυτή:

1)      Αγνοεί την πραγματική δυνατότητα των ασφαλισμένων και των νοικοκυριών τους, να σηκώσουν το οικονομικό βάρος που σχεδιάζεται.
2)     Βασική προτεραιότητα φαίνεται να είναι η εξεύρεση πόρων από τους ασφαλισμένους, χρησιμοποιώντας τις ασφαλιστικές εισφορές ως ένα ακόμη φορολογικό μέτρο που θα καλύψει μέρος του  χρέους.
3)     Καταδεικνύει τη σκληρή στάση των νομοθετών, αφού δεν λαμβάνουν υπόψη τη τραγική οικονομική κατάσταση που επικρατεί σήμερα κι αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι δεν προβλέπονται διευκολύνσεις στην αποπληρωμή παλαιών χρεών.

 Η τυχόν εφαρμογή του μεγαλύτερου μέρους των διατάξεων που περιλαμβάνονται στην πρόταση, αυτή θα πλήξει ολόκληρη την κοινωνία και θα καταστρέψει τον παραγωγικό ιστό της χώρας, αφού θα οδηγήσει σε δήμευση του εισοδήματος των ασφαλισμένων, σε μαζική και βίαιη έξοδο από το επάγγελμα μεγάλου αριθμού ελεύθερων επαγγελματιών και αυτοαπασχολουμένων (κλείσιμο  καταστημάτων –επιχειρήσεων), αύξηση της ανεργίας καθώς επίσης και σε έξαρση της φοροδιαφυγής, ενώ ταυτόχρονα καθίσταται επισφαλής και αβέβαιη η εισπραξιμότητα των ασφαλιστικών ταμείων.
 Στο όνομα του δημοσιονομικού «νοικοκυρέματος», οι συνεχείς και  βίαιες περικοπές των συντάξεων δεν ωφέλησαν το ασφαλιστικό σύστημα, αντίθετα απαξίωσαν την εμπιστοσύνη των πολιτών στη δημόσια ασφάλιση, ενίσχυσαν όχι μόνο την εισφορο-διαρροή, αλλά και την ίδια την ύφεση. Επιπλέον, με την εκτίναξη της ανεργίας, τη συρρίκνωση των μισθών και  την αποστέρηση των ταμείων από κρίσιμους κοινωνικούς πόρους υπολογίζεται ότι χάθηκαν από το ασφαλιστικό σύστημα τεράστια ποσά την τελευταία 5ετία.
Η λύση σε αυτήν την τραγική πραγματικότητα, δεν μπορεί να είναι ένα σύστημα που θα δίνει «επίδομα» ως κύρια σύνταξη (χαρακτηρίζοντάς την παράλληλα βασική-εθνική), θα υφαρπάξει τους πόρους και θα προσφέρει εξαθλιωμένους πελάτες στην ιδιωτική ασφαλιστική αγορά .
Και φυσικά λύση δεν μπορεί να αποτελέσει η περαιτέρω μείωση των συντάξεων γιατί οι συντάξεις αποτελούν την κυριότερη πηγή εισοδήματος για το 52% των νοικοκυριών. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό, ότι αν και μειώνονται δραστικά οι συντάξεις τα τελευταία χρόνια, συγκριτικά αυξάνεται η σημαντικότητά τους ως κύρια πηγή εισοδήματος των νοικοκυριών, αφού λόγω της ύφεσης αυξάνεται η ανεργία με παράλληλες μειώσεις μισθών.
Οι όποιες περιοριστικές παρεμβάσεις της πολιτείας στο επίπεδο των συντάξεων δεν «νοικοκυρεύουν» το ασφαλιστικό σύστημα, αλλά επηρεάζουν αρνητικά το διαθέσιμο εισόδημα, την εγχώρια κατανάλωση και εν τέλει το βιοτικό επίπεδο του μεγαλύτερου και αρκετά ταλαιπωρημένου κομματιού της ελληνικής κοινωνίας.

Οι θέσεις μας και οι προτάσεις μας για την μεταρρύθμιση του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης στη χώρα μας, σε συνδυασμό πάντα με το φορολογικό είναι :

Ø   Να υπάρξει σύνδεση εισοδήματος και εισφοροδοτικής ικανότητας, πράγμα το οποίο και αποτελεί διαχρονική μας θέση, καθώς τα ασφαλιστικά βάρη πρέπει να μοιράζονται αναλογικά και βάσει της εισφοροδοτικής  ικανότητας του καθενός..
Ø  Η εισφορά υπέρ ΕΟΠΥΥ (ασφάλιση υγείας) θα πρέπει να αποτελεί ένα σταθερό ποσό, αφού με βάση την ισότητα των παροχών, δεν μπορεί να κατανέμονται διαφορετικά τα ασφαλιστικά βάρη. Άλλωστε η αναδιανομή για την υγεία, όπως και για τις συντάξεις πρέπει να επιδιώκεται μέσω της φορολογίας και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να μετακυλίεται στο ασφαλιστικό σύστημα.
Ø  Είναι αναγκαία η ύπαρξη μεταβατικής περιόδου για το ασφαλιστικό σύστημα. Γι΄αυτό και επαναφέρουμε την πρόταση για παροχή της δυνατότητας στον ασφαλισμένο, να επιλέξει ελεύθερα ασφαλιστική κατηγορία, τουλάχιστον για τα δυο (2)επόμενα έτη, πληρώνοντας, ακόμη κι αν έχει οφειλές, μόνο τις τρέχουσες εισφορές του.
Ø  Να υπάρξει ουσιαστική ενεργοποίηση και διεύρυνση των παροχών που προβλέπονται στους Ειδικούς Λογαριασμούς του ΟΑΕΕ (Ανεργίας, Επαγγελματικής Εστίας) που διατηρούνται στον ΟΑΕΔ. Αλλιώς  είναι επιβεβλημένο να γίνει η αναστολή είσπραξης των σχετικών εισφορών μέχρι την ουσιαστική ενεργοποίηση των παραπάνω λογαριασμών.
Ø  Είναι απολύτως αναγκαίο να υπάρξει ένα διαρκές και πάγιο σύστημα ρύθμισης οφειλών προς τα ασφαλιστικά ταμεία και ειδικότερα στον ΟΑΕΕ, στη λογική «παγώματος» της οφειλής και μεταφοράς σε μεταγενέστερη φάση του ασφαλιστικού βίου, με ενδεχόμενη χρήση ενός πολύ μικρού ποσού δόσης απεριόριστου αριθμού.
Ø  Η έννοια και η εφαρμογή του τεκμαρτού εισοδήματος δεν έχει πλέον καμιά νομιμοποιητική βάση στο νέο φορολογικό σχέδιο, λόγω των αναλογικών και προοδευτικών επιβαρύνσεων σε ασφαλιστικό και φορολογικό σχέδιο. Εξάλλου η ύπαρξη τεκμαρτού υπολογισμού εισοδημάτων παράλληλα με την εφαρμογή του περιουσιολογίου και άλλων έμμεσων μορφών ελέγχου,  θεωρούμε ότι είναι  αναχρονισμός.
Ø  Θεωρούμε επιβεβλημένη την επαναφορά των συντελεστών φορολόγησης των επαγγελματιών στην ενιαία προοδευτική κλίμακα φορολόγησης. Ίδια φορολογία για όλα τα εισοδήματα, ανεξαρτήτως πηγής εισοδήματος είναι η βάση της δίκαιης φορολόγησης. Αυτή η ρύθμιση θα πρέπει να συνοδευτεί από την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος, καθώς και από την απαλοιφή της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης, η οποία πλέον καλύπτεται από τις αυξημένες φορολογικές εισφορές. Επιπλέον, προκειμένου να μην πληγεί ανεπανόρθωτα η επιχειρηματικότητα, θα πρέπει η φορολογική και ασφαλιστική επιβάρυνση να αντιμετωπιστούν υπό ενιαίο πρίσμα και να μην υπερβαίνουν σε καμία περίπτωση το 50% του εισοδήματος που προκύπτει από εργασία- επαγγελματική δραστηριότητα.

  Θεωρούμε ότι οι παραπάνω βελτιώσεις αποτελούν αναγκαίους όρους για την ομαλή και αποτελεσματική εφαρμογή ενός σύγχρονου, αποτελεσματικού και δίκαιου ασφαλιστικού και φορολογικού συστήματος.

Το παρόν  ψήφισμα υπογράφεται:

Για  την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α
                   Ο                                                                     Ο
        ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                            ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ



   Παναγιώτης  Σκέντζος                  Δημήτριος Νικολακόπουλος

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ για κινητοποίηση 4ης Φεβρουαρίου




ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.ΕΑράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr
 Αρ. αρχείου Φ018/Β1/3                                                                            Πάτρα   01/02/2016
Αρ.πρωτοκ: 42 / 2016
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΚΑΛΕΣΜΑ
 ΘΕΜΑ: Κάλεσμα Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. σε  24ωρη απεργία(κλείσιμο καταστημάτων –επιχειρήσεων) την Πέμπτη 4 Φλεβάρη
         Η ΟΕΒΕΣΝΑ υλοποιώντας αποφάσεις  τόσο του Διοικητικού Συμβουλίου της  όσο και της διευρυμένης σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, και σε κοινή πορεία με τη ΓΣΕΒΕΕ και τους άλλους κοινωνικούς εταίρους –φορείς και επιστημονικούς κλάδους, εργαζόμενους κλπ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ στην απεργιακή κινητοποίηση που έχει εξαγγελθεί για την ΠΕΜΠΤΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016 σε πανελλαδικό επίπεδο.
 Σύσσωμη η κοινωνία διαμαρτύρεται για την πρόταση νόμου της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό και απαιτεί την απόσυρσή του, αφού κινείται στην ίδια τροχιά με προγενέστερες προσπάθειες για ασφαλιστική μεταρρύθμιση των προηγούμενων κυβερνήσεων, και δυστυχώς αφενός μεν δεν μπορεί να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά του, αφετέρου δε πλήττει ακόμη περισσότερο εισοδήματα και συντάξεις του συνόλου σχεδόν των επαγγελματικών κλάδων.                                                                   καλούμε
Όλα τα Σωματεία μέλη μας και τους συναδέλφους επαγγελματίες, βιοτέχνες, εμπόρους να κλείσουν τις επιχειρήσεις –καταστήματά τους, καθώς τους αυτοκινητιστές να ακινητοποιήσουν τα οχήματά τους όλο το 24ωρο την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, και να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας –συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί στις 10 το πρωί στην Πλατεία ΟΛΓΑΣ (έξω από τα γραφεία της ΟΕΒΕΣΝΑ).                                                                       Για το Δ.Σ.                       Ο                                                                                            Ο                     ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  

        Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                      Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

ΚΑΛΕΣΜΑ σε απεργιακή κινητοποίηση Πέμπτη 4 Φλεβάρη

Αρ. αρχείου Φ018/Β1/2                                                                            Πάτρα   28/01/2016
Αρ. πρωτοκ:  41/ 2016


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ- ΚΑΛΕΣΜΑ

ΘΕΜΑ: Κάλεσμα  Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. σε  24ωρη απεργία(κλείσιμο καταστημάτων –επιχειρήσεων) την Πέμπτη 4 Φλεβάρη


       Η ΟΕΒΕΣΝΑ υλοποιώντας αποφάσεις  τόσο του Διοικητικού Συμβουλίου της  όσο και της διευρυμένης σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, και σε κοινή πορεία με τη ΓΣΕΒΕΕ και τους άλλους κοινωνικούς εταίρους –φορείς και επιστημονικούς κλάδους, εργαζόμενους κλπ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ στην απεργιακή κινητοποίηση που έχει εξαγγελθεί για την ΠΕΜΠΤΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016 σε πανελλαδικό επίπεδο. 
 Σύσσωμη η κοινωνία διαμαρτύρεται για την πρόταση νόμου της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό και απαιτεί την απόσυρσή του, αφού κινείται στην ίδια τροχιά με προγενέστερες προσπάθειες για ασφαλιστική μεταρρύθμιση των προηγούμενων κυβερνήσεων, και δυστυχώς αφενός μεν δεν μπορεί να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά του, αφετέρου δε πλήττει ακόμη περισσότερο εισοδήματα και συντάξεις του συνόλου σχεδόν των επαγγελματικών κλάδων.
                                                       καλούμε
Όλα τα Σωματεία μέλη μας και τους συναδέλφους επαγγελματίες, βιοτέχνες, εμπόρους να κλείσουν τις επιχειρήσεις –καταστήματά τους, καθώς τους αυτοκινητιστές να ακινητοποιήσουν τα οχήματά τους όλο το 24ωρο την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, και να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας –συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί στις 10 το πρωί στην Πλατεία Γεωργίου στο πάνω μέρος .
        Για το Δ.Σ.
                       Ο                                                                                            Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
                                                                                                                                          
      Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                      Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Συμμετοχή ΟΕΒΕΣΝΑ σε κινητοποιήσεις για ασφαλιστικό



ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ      ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr

Πάτρα  22/01/2016
ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ – ΚΑΛΕΣΜΑ

ΘΕΜΑ: Απόφαση για  συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της 4ης  Φεβρουαρίου για το ασφαλιστικό καθώς και στησυγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Πάτρα το Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Πραγματοποιήθηκε χθες 20 Ιανουαρίου 2015 με πρωτοβουλία της ΟΕΒΕΣΝΑ στις εγκαταστάσεις της, Αράτου 21, ευρεία σύσκεψη συνδικαλιστικών φορέων με θέμα συζήτησης την πρόταση νόμου της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό .
 Στην σύσκεψη  παρέστησαν εκπρόσωποι των παρακάτω φορέων:
Εργατικό Κέντρο Πάτρας
Εμπορικός Εισαγωγικός Σύλλογος Πάτρας
Επιμελητήριο Αχαΐας
Οικονομικό Επιμελητήριο  10 Π.Τ. Πελ/σου
Τεχνικό Επιμελητήριο  τμήμα δυτικής Ελλάδας
Σύλλογος Συνταξιούχων ΤΣΑ Πατρών
Ενώ υπήρξε συμμετοχή και εκπροσώπηση των Α/ θμιων Σωματείων μελών της ΟΕΒΕΣΝΑ .(πρόεδροι , μέλη Δ.Σ., αντιπρόσωποι)
Κοινή διαπίστωση και εκτίμηση όλων των εκπροσώπων των φορέων αλλά και των  υπόλοιπων ομιλητών, ήταν ότι η πρόταση αυτή της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό πρέπει να αποσυρθεί, αφού κινείται στην ίδια τροχιά με προγενέστερες προσπάθειες της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης των προηγούμενων κυβερνήσεων, και δυστυχώς αφενός μεν δεν μπορεί να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά του, αφετέρου δε πλήττει ακόμη περισσότερο εισοδήματα και συντάξεις  πολλών επαγγελματικών κλάδων.
    Στα πλαίσια αυτά, λοιπόν αποφασίστηκε η από κοινού συμμετοχή όλων των παραπάνω φορέων, στην απεργιακή κινητοποίηση που έχει εξαγγελθεί για την ΠΕΜΠΤΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015 πανελλαδικά,  από τα ανώτερα συνδικαλιστικά τους όργανα .
   Στη συνέχεια συνεδρίασε και το Δ.Σ. της ΟΕΒΕΣΝΑ με το ίδιο ακριβώς θέμα και αποφασίστηκε ομόφωνα η συμμετοχή στην κινητοποίηση της 4ης ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016, καθώς επίσης και σε τοπικό επίπεδο η συμμετοχή στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας το Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016  και ώρα 10.30 το πρωί , στην πλ. Γεωργίου
καλούμε
Όλα τα Σωματεία μέλη μας και τους συναδέλφους επαγγελματίες, βιοτέχνες, εμπόρους αυτοκινητιστές να συμμετέχουν μαζικά  το Σάββατο 23 Ιανουαρίου  και ώρα 10 .30 στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα γίνει στην Πλατεία Γεωργίου.
 Όσον αφορά την απεργιακή κινητοποίηση της 4ης Φεβρουαρίου καλούμε τις Διοικήσεις των Σωματείων μας να ενημερώσουν, ενεργοποιήσουν και δραστηριοποιήσουν τη βάση τους έτσι ώστε να υπάρχει μαζική συμμετοχή.
Για τυχόν  λεπτομέρειες  θα επανέλθουμε με νεότερη  ενημέρωση.