Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ -ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ


ΘΕΜΑ: Μη επέκταση φυσικού  αερίου στην περιοχή μας

Κύριε Υπουργέ,
                  Με τη παρούσα επιστολή  θέλουμε  να εκφράσουμε τη  δυσαρέσκεια, καθώς τη διαμαρτυρία μας για την αρνητική πορεία όσον αφορά την εξέλιξη των έργων υποδομών και ανάπτυξης στην Δυτική Ελλάδα και  πιο συγκεκριμένα στην απόρριψη της επέκτασης του φυσικού αερίου στην περιοχή μας.
         Η  μη επέκταση του αγωγού φυσικού αερίου στο δυτικό άξονα γεννά σοβαρά ερωτηματικά και είναι απορίας άξιο πως η περιοχή μας όχι μόνο συνεχίσει να στερείται τη φθηνή και  φιλική  προς το περιβάλλον ενέργεια  αλλά δεν διαφαίνεται καμία προοπτική πάνω σ’ αυτό.
Ειδικά σ’ αυτή την δύσκολη εποχή  η μείωση του ενεργειακού  κόστους θα μπορούσε να αποτελέσει κρίσιμο παράγοντα και προϋπόθεση για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, θα προσέλκυε νέες επενδύσεις, θα ελάφρυνε το κόστος λειτουργίας των ήδη υπαρχουσών βιομηχανικών μονάδων καθώς και των νοικοκυριών με την οικιακή χρήση.
Λαμβανομένου υπόψη ότι η Δυτική Ελλάδα περιλαμβάνει σημαντικά αστικά κέντρα, ενώ παράλληλα σ’ αυτήν δραστηριοποιούνται μεγάλες τουριστικές μονάδες καθώς και άλλες μονάδες που σχετίζονται με τον πρωτογενή τομέα δεν κατανοούμε  πραγματικά  γιατί θα πρέπει οι επιχειρήσεις της «πολύπαθης» Δυτικής Ελλάδας  να έχουν υψηλό ενεργειακό κόστος από τη μη έλευση του φυσικού αερίου, πράγμα το οποίο τις καθιστά μη ανταγωνιστικές σε σχέση με τις επιχειρήσεις όμορων ανατολικών περιοχών  της Πελοποννήσου που επωφελούνται ή  θα επωφεληθούν από την εκμετάλλευση του φυσικού αερίου.
Η παραπάνω αρνητική εξέλιξη σε συνδυασμό με τα άλλα έργα υποδομής που για διάφορους λόγους το καθένα έχουν μείνει στις καλένδες όπως είναι η Ολύμπια Οδός, η Ιόνια Οδός ,ο σιδηρόδρομος κ.λ.π. αναδεικνύουν την ανεπάρκεια, την αδυναμία και την ατολμία, την έλλειψη πολιτικής βούλησης θα λέγαμε των εκλεγμένων πολιτικών και ιθυνόντων του νομού μας  να  διεκδικήσουν με  σθένος  τον προγραμματισμό και υλοποίηση έργων υποδομής έτσι ώστε η Δυτική Ελλάδα να  μην καταδικάζεται  σε χρόνια αναπτυξιακή υστέρηση και απομόνωση από τα σύγχρονα δίκτυα υποδομών. 
Κλείνοντας σας παρακαλούμε να λάβετε σοβαρά υπ΄ όψιν σας την παραπάνω τοποθέτησή μας και διαμαρτυρία μας και να επανεξετάσετε σε μια πιο ορθολογική βάση τα  δεδομένα εντάσσοντας  την περιοχή μας στον  ευρύτερο αναπτυξιακό προγραμματισμό της χώρας, χωρίς αποκλεισμούς και εξαιρέσεις


                                                 Με τιμή

Για την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.


Ο Πρόεδρος                                            Ο Γεν. Γραμματέας
Παναγιώτης Σκέντζος                            Δημήτριος Νικολακόπουλος


 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ -ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ



ΘΕΜΑ: Επίδομα ανεργίας ελεύθερων επαγγελματιών

Κύριε Υπουργέ,
           
        Η  παρέμβασή μας  αυτή  έχει ως αφορμή την ψήφιση της υπ’ αρ. Φ.80000/2686/59/2ος –2013 Υπουργικής Απόφασης   που θέτει σε εφαρμογή το περίφημο, πολυσυζητημένο και πολυαναμενόμενο Επίδομα ανεργίας των ελεύθερων επαγγελματιών που άγεται και φέρεται εδώ και 2,5 χρόνια  απ΄ όταν θεσμοθετήθηκε με το Ν. 3986/2011 (άρθρο 44).
Με τη συγκεκριμένη Απόφαση ορίζονται οι δικαιούχοι, οι προϋποθέσεις και το ύψος του βοηθήματος. Με μεγάλη απογοήτευση  διαπιστώνουμε ότι τα κριτήρια που τίθενται είναι ιδιαίτερα αυστηρά και περιοριστικά για τους ελεύθερους επαγγελματίες οι οποίοι έχουν κάνει διακοπή του επαγγέλματος τους.
Πιο αναλυτικά η Απόφαση  αναφέρει ότι :
α)το ποσό του επιδόματος θα ανέρχεται στα 360 ευρώ, το οποίο δεν επαρκεί να καλύψει ούτε τις στοιχειώδεις  ανάγκες ενός επαγγελματία ο οποίος είτε  έχει χρεοκοπήσει είτε έχει κλείσει την επιχείρησή του και έχει σταματήσει την επαγγελματική του δραστηριότητα.
β)η διάρκειά του εν λόγω επιδόματος  θα είναι σε άμεση συνάρτηση με τα έτη ασφάλισης και δεν θα  ξεπερνάει τους 9 μήνες.
γ)το καθαρό ατομικό τους εισόδημα των δύο προηγούμενων ετών να μην υπερβαίνει αθροιστικά τις 20.000 ευρώ και το συνολικό οικογενειακό τους εισόδημα να μην υπερβαίνει αθροιστικά τις 30.000 ευρώ.!

Διαπιστώνουμε ότι οι παραπάνω όροι- «εμπόδια»  που μπαίνουν με την υπουργική απόφαση για τους  εν δυνάμει δικαιούχους του κρίσιμου και κοινωνικά αναγκαίου αυτού επιδόματος είναι στυγνοί, αφού δεν μπορούν να ενταχθούν σ΄ αυτό επαγγελματίες που οφείλουν ασφαλιστικές εισφορές ή έχουν ενταχθεί σε ρύθμιση .
 Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το επίδομα δεν θα φτάσει ούτε σε όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη αφού με τις προϋποθέσεις  αυτές δεν θα μπορέσει να ενταχθεί ούτε το 10% των επαγγελματιών  που έχουν κλείσει τις επιχειρήσεις- καταστήματά τους γιατί δεν υπάρχει σήμερα κάποιος που να μην οφείλει στον ΟΑΕΕ αλλά και να μην έχει ενταχθεί σε ρύθμιση.
 Θεωρούμε λοιπόν ότι εξαπατηθήκαμε αφού εμείς  ζητήσαμε και διεκδικήσαμε να θεσπιστεί το βοήθημα αυτό με επιβάρυνση μάλιστα  των ασφαλιστικών μας εισφορών 30 ευρώ το 2μηνο και έτσι δημιουργήθηκε ο ειδικός λογαριασμός ανεργίας στον οποίο καταβάλλουμε  όλοι  ανεξαιρέτως οι επαγγελματίες την ειδική εισφορά με αναδρομική μάλιστα ισχύ από 1/1/2011. Στην ουσία δηλαδή  πέσαμε σε παγίδα αφού αυτά τα χρήματα που έχουμε καταβάλλει και συνεχίζουμε να καταβάλλουμε δεν θα αποδοθούν σ΄ αυτούς που βρίσκονται σε πραγματική ανάγκη και  έχουν  χρησιμοποιηθεί για άλλες υποχρεώσεις του οργανισμού.
Θα πρέπει λοιπόν να αναθεωρήσετε και να λάβετε σοβαρά υπ΄ όψιν σας την παραπάνω τοποθέτησή μας και διαμαρτυρία μας και ΖΗΤΑΜΕ :
α)Να επανέλθουν οι πόροι  που έχουν συγκεντρωθεί τα 2,5 χρόνια και να αποδοθούν πλήρως στον  θεσμοθετημένο Ειδικό Λογαριασμό ανεργίας Αυτοτελώς και Ανεξάρτητα  απασχολουμένων του ΟΑΕΔ, να χρησιμοποιούνται δε μόνο για το σκοπό αυτό.
β)Να επανεξετάσετε τις προϋποθέσεις τροποποιώντας τα αυστηρά απαγορευτικά κριτήρια που έχουν τεθεί με την Υ.Α., προκειμένου  έτσι να  υπάρξει δυνατότητα να αποδοθούν αυτά τα κονδύλια σε όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες που πραγματικά τα δικαιούνται και τα έχουν ανάγκη. 

      Αναμένουμε τη δική σας θετική ανταπόκριση.



Ο Πρόεδρος                        Ο Γεν. Γραμματέας

 

 

Παναγιώτης Σκέντζος                                 Δημήτριος Νικολακόπουλος


Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ ΖΩΝΗ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
«Ο ΑΓ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ» Αράτου 21, β' όροφος, γραφείο 6 , ΠΑΤΡΑ
τηλ. (2610) 223.311,   ΦΑΞ  (2610) 275.778,   ΚΙΝΗΤΟ 6977-361.362

                                                        Πάτρα   30/1/2013


ΠΡΟΣ
ΜΜΕ
=======

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέματα: α) Νέα ενιαία διοικητική μονάδα Ταξί στον Καλλικρατικό Δήμο Πατρέων
β) Νέα Περιμετρική Ζώνη (αλλαγή τιμολογίου 1 σε τιμολόγιο 2)

Μετά από αίτημα του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Πατρών & Περιχώρων  ορίστηκε από τη Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ως ενιαία έδρα διοικητική μονάδα των Ταξί ο  Καλλικρατικός Δήμος Πατρέων που αποτελείται από τους πρώην Καποδιατριακούς Δήμους Πατρέων, Ρίου, Μεσσάτιδας, Παραλίας και Βραχνεΐκων.
Ως εκ τούτου και λόγω της οικονομικής κρίσης η Διοίκηση του Σωματείου αποφάσισε και εισηγήθηκε στη Περιφέρεια την επέκταση της Περιμετρικής Ζώνης (σημείο αλλαγής τιμολογίου 1 σε τιμολόγιο 2).
Η Περιφέρεια ανταποκρίθηκε θετικά βάζοντας όμως όρους στην επέκταση της Περιμετρικής προς όφελος των πολιτών και των ευπαθών τάξεων ούτως  ώστε να καλυφθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερη περιοχή για να εξυπηρετεί νοσοκομεία, πανεπιστήμια, εργατικές κατοικίες, λιμάνια κλπ.  Από κοινού με το σωματείο δημιούργησαν την καινούρια Περιμετρική Ζώνη τα όρια της οποίας είναι η Ανατολική προβλήτα του Ρίου, Εγνατία Οδός, Κάτω Καστρίτσι, Πανεπιστήμιο, Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, Μαγούλα,  Ευρεία Παράκαμψη (μεγάλη Περιμετρική), Ροΐτικα (θέση Τσαούση) όπου επί των ορίων και εντός της Περιμετρικής ισχύει το τιμολόγιο Νο1 συμπεριλαμβανομένων και των δύο ρευμάτων της ευρείας παράκαμψης .
Μ’ αυτό τον τρόπο μειώνεται το κόστος του Ταξί όπου το όφελος για το επιβατικό κοινό ξεκινάει από τα 4 ευρώ και φτάνει μέχρι τα 15 ευρώ και καλύπτει όλους τους κατοίκους του Καλλικρατικού Δήμου ανεξάρτητα αν είναι εντός των ορίων της περιμετρικής ή εκτός αυτής .
Η νέα Περιμετρική θα ισχύσει από αύριο 1/2/2013 και γι΄ αυτό το λόγο έχουν διανεμηθεί νέα τιμολόγια  με τα όρια της νέας Περιμετρικής Ζώνης που είναι υποχρεωμένα  να διαθέτουν όλα τα οχήματα Ταξί και να είναι αναρτημένα σε εμφανές σημείο.  

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 


ΘΕΜΑ: Άνοιγμα καταστημάτων τις Κυριακές


Η Ομοσπονδία μας αντιδρά και αντιτίθεται στις εξαγγελίες των αρμοδίων υπουργών σχετικά με τις νέες ρυθμίσεις για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές. Οι ρυθμίσεις προβλέπουν προαιρετικό άνοιγμα των καταστημάτων εμβαδού  έως 250τμ. όλες τις Κυριακές του χρόνου αλλά και λειτουργία όλων των καταστημάτων 7 Κυριακές το χρόνο. Το μόνο που θα καταφέρουν δεν είναι ανάπτυξη όπως υποστηρίζουν οι αρμόδιοι, αλλά μεγαλύτερη ύφεση στην ήδη υπάρχουσα και θα οδηγήσει αφενός μεν στον αφανισμό τους μικρομεσαίους, αφετέρου δε στην αυτορύθμιση της αγοράς υπέρ του κεφαλαίου των μεγάλων δηλαδή πολυκαταστημάτων.
Σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο για τους μικρομεσαίους μία τέτοια κίνηση δεν θα αυξήσει τον τζίρο των εμπορικών επιχειρήσεων, απλά θα τον αναδιανείμει, προς όφελος εκείνων, που έχουν και τον τρόπο και την ρευστότητα για να αναλάβουν το αυξημένο κόστος λειτουργίας την Κυριακή. Ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας, θα προσπαθήσει με τεράστιο οικονομικό, προσωπικό και οικογενειακό κόστος να ακολουθήσει. Το αποτέλεσμα θα είναι να μην μπορεί να ανταπεξέλθει και αναγκαστικά να κλείσει τη επιχείρηση του.
Είναι ένα ακόμη σημείο άσκησης πολιτικής περιθωριοποίησης των Μμ-Ε, διότι πρακτικά η διεύρυνση του ωραρίου θα  αποτελέσει μοχλό ανατροπής των όρων  ανταγωνισμού σε βάρος των Μμ-Ε. και μέσο επιτάχυνσης της συγκέντρωσης του τζίρου στα χέρια των πολύ μεγάλων  επιχειρήσεων (πολυκαταστήματα).

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΑΞΙ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
«Ο ΑΓ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ» Αράτου 21, β' όροφος, γραφείο 6 , ΠΑΤΡΑ
τηλ. (2610) 223.311,   ΦΑΞ  (2610) 275.778,   ΚΙΝΗΤΟ 6977-361.362

                                                                             ΠΑΤΡΑ  5  Νοεμβρίου 2012




Ψ Η Φ Ι Σ ΜΑ


         Μετά  τις τελευταίες  και αιφνιδιαστικές εξελίξεις που έλαβαν χώρα το μεσημέρι της Παρασκευής σε συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α με τον Υπουργό Μεταφορών κ. K. Χατζηδάκη, ο κλάδος κινητοποιήθηκε άμεσα  τόσο σε πανελλήνιο όσο και σε τοπικό  επίπεδο πραγματοποιώντας προεδρεία, Διοικητικά, Περιφερειακά Συμβούλια  και Γενικές Συνελεύσεις.
          Πιο συγκεκριμένα αιφνιδιαστικά η κυβέρνηση κατόπιν πιέσεων που άσκησε και πάλι ο Σ.Ε.Τ.Ε, μέσα στο πολυνομοσχέδιο-σκούπα, με το οποίο θα περάσει όλο το περίφημο πακέτο των μέτρων λιτότητας συμπεριέλαβε άρθρο με το οποίο ουσιαστικά απελευθερώνει το μεταφορικό μας έργο, αφού στην ουσία μας αφαιρεί το λιγοστό έργο που μας έχει απομείνει.
          Ειδικότερα δίνει το δικαίωμα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τουριστικά γραφεία, καθώς και επιχειρήσεις ενοικιάσεως αυτοκινήτων να εκτελούν το έργο της μεταφοράς και μάλιστα με Ι.Χ. αυτοκίνητα ακόμη και μηχανάκια, χωρίς κόμιστρο και να μισθώνουν αυτά τα οχήματα και με οδηγό, αφαιρώντας έτσι από τα ΕΔΧ αυτ/τα ΤΑΞΙ ένα ουσιαστικό κομμάτι μεταφορικού έργου, οδηγώντας τον κλάδο μας στον αφανισμό αφού  ήδη το έργο μας έχει μειωθεί κατά 70 % ως απόρροια της οικονομικής κρίσης και των βάρβαρων μέτρων που έχουν παρθεί τα τελευταία χρόνια με τα περίφημα μνημόνια .
Κατόπιν των  αρνητικών αυτών εξελίξεων πραγματοποιήθηκε  εκτάκτως χθες Γενική Συνέλευση του Σωματείου διευρυμένη με  την παρουσία του  προεδρείου του κλαδικού  Περιφερειακού Συμβουλίου καθώς και τα προεδρεία των Σωματείων ΤΑΞΙ  της  Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας όπου και ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΑΝ τα παρακάτω:
Το Σωματείο μας σε συνέχεια της απόφασης  της κλαδικής Ομοσπονδίας Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. κατέρχεται από σήμερα ΔΕΥΤΕΡΑ 5 Νοεμβρίου από ώρα 5 το πρωί σε 24 κυλιόμενες επαναλαμβανόμενες απεργίες έως ότου η κυβέρνηση αναγκαστεί να αποσύρει την επίμαχη αυτή διάταξη από το πολυνομοσχέδιο. 
Για σήμερα Δευτέρα ως αρχή αποφασίστηκε η συμβολική κατάληψη των πολιτικών  γραφείων των κομμάτων που ανήκουν στη συγκυβέρνηση με επίδοση ψηφίσματος καθώς και άνοιγμα των διοδίων του Ρίου.
Οι περαιτέρω κινητοποιήσεις μας θα αποφασίζονται από τη βάση ενώ θα  κλιμακώνονται καθημερινά  και αλλάζοντας προοδευτικά θα γίνονται ολοένα και πιο  δυναμικές.
 Ο κλάδος μας όπως και ολόκληρη η κοινωνία «ψυχορραγεί», έχει αγγίξει πλέον τα όρια της αντοχής και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, από τα συνεχή μέτρα λιτότητας και τα μνημόνια  που επιβάλλει η Τρόικα και εφαρμόζουν τα  3 τελευταία χρόνια οι κυβερνήσεις.
Όμως αντιδρούμε, διαμαρτυρόμαστε, αντιστεκόμαστε  παλεύουμε  για να μην χάσουμε  το δικαίωμα στην εργασία  και στη ζωή και να μην υπονομεύσουμε  το μέλλον των παιδιών μας.

  Μετά την ολοκλήρωση του ψηφίσματος  οι συμμετέχοντες  στη  διευρυμένη Γενική Συνέλευση του Σωματείου Ιδιοκτητών Πάτρας εξουσιοδότησαν  τα Διοικητικά Συμβούλια του Σωματείου Ιδιοκτητών  ΤΑΞΙ Πατρών και του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδος να επιδώσουν το παρόν ψήφισμα στους αρμόδιους  εμπλεκόμενους κατά τόπους φορείς, στα  κόμματα  της συγκυβέρνησης, στον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων,  στους Βουλευτές του νομού,  καθώς και  στα Μ.Μ.Ε.  και τέλος  να συντονίσουν όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για περαιτέρω κλιμάκωση και επιτυχία των κινητοποιήσεων.



         

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

                                                  
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                    Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ



Σκέντζος  Παναγιώτης                           Σίδερης Γεώργιος



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΑΞΙ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
«Ο ΑΓ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ» Αράτου 21, β' όροφος, γραφείο 6 , ΠΑΤΡΑ
τηλ. (2610) 223.311,   ΦΑΞ  (2610) 275.778,   ΚΙΝΗΤΟ 6977-361.362

 

                                  ΠΑΤΡΑ  Παρασκευή  2  Νοεμβρίου 2012

                                                                                                            ώρα 19:30
                                                                                          
                                                                                  ΠΡΟΣ:
                                                                                 Όλους τους  συναδέλφους
                                                                                 ===================
                                                           
 ΔΕΛΤΙΟ   ΤΥΠΟΥ

EKTAKTH  ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Συνάδελφοι,
                   Σε συνέχεια της προηγούμενης μεσημεριανής ανακοίνωσης  ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ εκτάκτως και σας ενημερώνουμε για τις τελευταίες εξελίξεις που έλαβαν χώρα σήμερα το μεσημέρι σε συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α με τον Υπουργό Μεταφορών κ.K. Χατζηδάκη.
          Πιο συγκεκριμένα η κυβέρνηση κατόπιν πιέσεων που άσκησε και πάλι ο Σ.Ε.Τ.Ε, μέσα στο πολυνομοσχέδιο-σκούπα, με το οποίο θα περάσει όλο το περίφημο πακέτο των μέτρων λιτότητας συμπεριέλαβε άρθρο με το οποίο ουσιαστικά απελευθερώνει το μεταφορικό μας έργο, αφού στην ουσία μας αφαιρεί το λιγοστό έργο που μας έχει απομείνει.
          Ειδικότερα δίνει το δικαίωμα στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τουριστικά γραφεία, καθώς και επιχειρήσεις ενοικιάσεως αυτοκινήτων να εκτελούν το έργο της μεταφοράς και μάλιστα με ΙΧ αυτοκίνητα ακόμη και μηχανάκια, αφαιρώντας έτσι από τα ΕΔΧ αυτ/τα ΤΑΞΙ ένα ουσιαστικό κομμάτι μεταφορικού έργου, οδηγώντας τον κλάδο μας στον αφανισμό αφού  ήδη το έργο μας έχει μειωθεί κατά 70 % ως απόρροια της οικονομικής κρίσης και των βάρβαρων μέτρων που έχουν παρθεί τα τελευταία χρόνια με τα περίφημα μνημόνια .
Κατόπιν των εξελίξεων αυτών και σε συνέχεια της απόφασης της κλαδικής μας Ομοσπονδίας (ΠΟΕΙΑΤΑ) ο κλάδος κατέρχεται από τη ΔΕΥΤΕΡΑ 5 Νοεμβρίου από ώρα 5 το πρωί σε 24 κυλιόμενες επαναλαμβανόμενες απεργίες έως ότου η κυβέρνηση αναγκαστεί να αποσύρει την επίμαχη αυτή διάταξη από το πολυνομοσχέδιο.
Προκειμένου να ενημερωθείτε για τις εξελίξεις αυτές και να παρθούν περαιτέρω αποφάσεις θα γίνει ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ την ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012, και ώρα 8 το βράδυ στην αίθουσα συνεδριάσεων της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α, Αράτου 21, 1ος όροφος.
 Σημειωτέον ότι την ΔΕΥΤΕΡΑ 5 Νοεμβρίου καθώς και όλες τις  ημέρες της απεργιακών κινητοποιήσεων δεν θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών και ως εκ τούτου οι μεταφορείς που έχουν αναλάβει το έργο, να ενημερώσουν εγκαίρως τους γονείς των μαθητών.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο                                                         Ο
ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                     ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Σκέντζος  Παναγιώτης                           Σίδερης Γεώργιος

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΑΞΙ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΑΞΙ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
«Ο ΑΓ. ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ» Αράτου 21, β' όροφος, γραφείο 6 , ΠΑΤΡΑ
τηλ. (2610) 223.311,   ΦΑΞ  (2610) 275.778,   ΚΙΝΗΤΟ 6977-361.362

                                                                    Πάτρα    2/11/2012



                                                                       ΠΡΟΣ
                                                                      όλους τους συναδέλφους

                                                   ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Συνάδελφοι,
σας ενημερώνουμε ότι μετά από απόφαση της κλαδικής μας Ομοσπονδίας (ΠΟΕΙΑΤΑ) το Σωματείου μας, θα συμμετέχει  στην πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση  που έχει εξαγγελθεί από  την ΓΣΕΒΕΕ για την Τρίτη και Τετάρτη  6 και 7 Νοεμβρίου και στην οποία συμμετέχει  και η τοπική Ομοσπονδία (ΟΕΒΕΣΝΑ).
Διαμαρτυρόμαστε για την τραγική οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες, βιοτέχνες και έμποροι και για τα οικονομικά μέτρα λιτότητας που έχουν προαναγγελθεί και θα οδηγήσουν την ελληνική κοινωνία σε  εξαθλίωση και απόγνωση.
Καλούμαστε να εκφράσουμε την αγανάκτηση μας συμμετέχοντας στην απεργιακή κινητοποίηση  της Τρίτης 6 Νοεμβρίου με  24ωρη ακινητοποίηση των οχημάτων μας από τις 5 η ώρα το πρωί της Τρίτης έως τις 5 η ώρα το πρωί της Τετάρτης, καθώς και στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί  στο πάνω μέρος της Πλατείας Γεωργίου στις 10:00  το πρωί και την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου (ημέρα ψήφισης των μέτρων) στις 5 το απόγευμα  στο συλλαλητήριο που διοργανώνει η ΓΣΕΒΕΕ έξω από τη Βουλή.
Η πορεία των απεργιακών εκδηλώσεων θα ελέγχεται από ομάδες περιφρούρησης.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Την Τρίτη 6 Νοεμβρίου δεν θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών και ως εκ τούτου οι μεταφορείς που έχουν αναλάβει το έργο, να ενημερώσουν εγκαίρως τους γονείς των μαθητών.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο      ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                   Ο  ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Σκέντζος  Παναγιώτης                           Σίδερης Γεώργιος