Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ

ΠΡΟΣ:
·      Περιφέρεια  Δυτ.. Ελλάδος
·      Δήμο Πατρέων
·      Ιατρικό Σύλλογο Πάτρας
·      Ιερά  Μητρόπολη Πατρών
·      Επιμελητήριο Αχαΐας
·      Λοιπούς  κοινωνικούς εταίρους
               & φορείς
·      Σωματεία μέλη μας
========================
ΘΕΜΑ: Πρόταση συνεργασίας στα πλαίσια της ίδρυσης και λειτουργίας Κοινωνικού Ιατρείου.


Κύριοι

             Όπως γνωρίζετε η Ομοσπονδία μας εκπροσωπεί σε τοπικό επίπεδο όλους τους κλάδους των επαγγελματιών, βιοτεχνών, εμπόρων αυτοκινητιστών. Η πρωτοφανής οικονομική κρίση και τα συνεχή δυσβάσταχτα μέτρα που λαμβάνονται έχουν οδηγήσει σε κλείσιμο χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις και στην ανεργία πολλούς αυτοαπασχολούμενους. Από την άλλη όσοι ακόμα αντέχουν και κρατούν τις επιχειρήσεις τους ανοιχτές αδυνατούν να ανταπεξέλθουν τόσο στις φορολογικές  αλλά και στις ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις με αποτέλεσμα να μένουν ανασφάλιστοι και χωρίς τη βασική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη αυτοί και οι οικογένειές τους .Σε πανελλαδικό  επίπεδο οι αριθμοί σοκάρουν: 577.000 έχουν φτάσει οι ανασφάλιστες οικογένειες, που αριθμούν πάνω από ενάμισι εκατομμύριο πολιτών και βρίσκονται σε πλήρες ασφαλιστικό κενό χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, σύμφωνα με τα στοιχεία τελευταίας έρευνας του ΙΜΕ/ΓΣΕΒΕΕ. Μια πραγματικότητα συγκλονιστική που δεν μπορεί να αφήσει κανέναν αδιάφορο. Άνθρωποι που 30 χρόνια πλήρωναν τις εισφορές στα ασφαλιστικά τους ταμεία, σήμερα λόγω της κρίσης βρίσκονται στο δρόμο χωρίς γιατρό και φάρμακα.
            Στα πλαίσια αυτά και αντιλαμβανόμενοι πλήρως την ανάγκη διατήρησης  της  κοινωνικής συνοχής αφού καθημερινά δίπλα μας βλέπουμε τους συναδέλφους Ε.Β.Ε. της περιοχής μας που βρίσκονται ανήμποροι μπροστά σε  θεματα υγείας  και επειδή δε μπορούμε να μείνουμε θεατές σ΄αυτό το βαθιά ανθρωπιστικό φαινόμενο η Διοίκηση της Ομοσπονδίας κατά την τελευταία συνεδρίασή του στις 24-7-13 αποφάσισε ν΄ αναλάβει πρωτοβουλία και να έρθει σε επαφή  μαζί σας με σκοπό ίδρυση και λειτουργία Κοινωνικού Ιατρείου στα  πρότυπα αντίστοιχου που θα ξεκινήσει στην Αθήνα με πρωτοβουλία της ΓΣΕΒΕΕ και σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών και την Αρχιεπισκοπή. Το ιατρείο αυτό θα μπορεί να παρέχει πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, πάντα στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας, σε επαγγελματίες, βιοτέχνες και εμπόρους καθώς και σε άλλες κοινωνικά αποκλεισμένες ομάδες συμπολιτών μας  που βρέθηκαν λόγω της ανεργίας και της οικονομικής κρίσης χωρίς κοινωνική ασφάλιση.
Μάλιστα μπορεί να διατεθούν δωρεάν όσο χώροι είναι αναγκαίοι για τη λειτουργία του Κοινωνικού Ιατρείου στην οδό Αρατού 21 που στεγάζεται και η Ομοσπονδία μας. .
            Σ΄ αυτό το εγχείρημα θα  θέλαμε  να σας έχουμε αρωγούς  και  παρακαλούμε να μας ενημερώσετε καταρχήν αν ενδιαφέρεστε να συμμετέχετε  σ αυτό και όλοι μαζί από κοινού σε μια συλλογική προσπάθεια να σταθούμε δίπλα στους  συνανθρώπους μας  με στόχο τη  διατήρηση της στοιχειώδους ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
             Είμαστε στη διάθεσή σας για επιπλέον διευκρινίσεις και θα  επανέλθουμε για τις λεπτομέρειες  σε μια σύσκεψη που θα διοργανώσουμε από κοινού όλοι όσοι θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον συμμετοχής στο εγχείρημα αυτό.  
Εν αναμονή  απάντησής  σας και  ενεργειών σας.

     

                                                       Με τιμή
                                                        Για  την  Ο. Ε. Β. Ε. Σ. Ν. Α
  
                 Ο                                                                                       Ο
          ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                      ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
         Παναγιώτης  Σκέντζος                                                  Δημήτριος Νικολακόπουλος 

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Δ.Σ. Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. ΤΗΣ 24ης ΙΟΥΛΙΟΥ 2013

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

Πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη 24-7-2013 τακτική συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας μας. Έγινε αναφορά, λεπτομερής ενημέρωση αλλά και συζήτηση επί των θεμάτων που συμπεριλαμβάνονταν στην ημερήσια διάταξη.
Ο Πρόεδρος ενημέρωσε το Σώμα για τη συζήτηση και τις αποφάσεις που πάρθηκαν στο τελευταίο προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ στο οποίο συμμετείχε  κατά τη συνεδρίαση της 15ης Ιουλίου. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στα τρέχοντα και φλέγοντα ζητήματα που πλέον έχουν γίνει βραχνάς για τους Μμ-Ε. δηλαδή το φορολογικό και το ασφαλιστικό, στο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, αλλά και όλα τα δυσμενή μέτρα που προβλέπονται στο τελευταίο πολυνομοσχέδιο μαμούθ που ψηφίστηκε.
 Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο θέμα του ΟΑΕΕ και στην αδυναμία της πλειοψηφίας των Ε.Β.Ε. να ανταποκριθούν στις ασφαλιστικές υποχρεώσεις με αποτέλεσμα να μένουν ανασφάλιστοι και χωρίς τη βασική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη αυτοί και οι οικογένειές τους. Σε πανελλαδικό  επίπεδο οι αριθμοί σοκάρουν: 577.000 έχουν φτάσει οι ανασφάλιστες οικογένειες, που αριθμούν πάνω από ενάμισι εκατομμύριο πολιτών και βρίσκονται σε πλήρες ασφαλιστικό κενό χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, σύμφωνα με τα στοιχεία τελευταίας έρευνας  του ΙΜΕ/ΓΣΕΒΕΕ, μια πραγματικότητα συγκλονιστική που  δεν μπορεί να αφήσει κανέναν αδιάφορο 
            Στα πλαίσια αυτά και αντιλαμβανόμενοι πλήρως την ανάγκη διατήρησης  της  κοινωνικής συνοχής αφού  καθημερινά δίπλα μας  βλέπουμε τους συναδέλφους Ε.Β.Ε. της περιοχής μας που βρίσκονται ανήμποροι μπροστά στην αντιμετώπιση προβλημάτων υγείας  και επειδή δε μπορούμε να μένουμε θεατές σ΄αυτό το βαθιά ανθρωπιστικό φαινόμενο, πάρθηκε η παρακάτω απόφαση::
Η Διοίκηση της Ομοσπονδίας ν΄ αναλάβει πρωτοβουλία και να έρθει σε επαφή  σε τον Ιατρικό Σύλλογο Πάτρας και με άλλους φορείς  της πόλης με στόχο  την ίδρυση και λειτουργία Κοινωνικού Ιατρείου που θα παρέχει βασική φροντίδα υγείας, σε επαγγελματίες, βιοτέχνες και εμπόρους που βρέθηκαν λόγω της ανεργίας και της οικονομικής κρίσης χωρίς κοινωνική ασφάλιση. Μάλιστα οι εγκαταστάσεις της Ομοσπονδίας μας στην οδό Αράτου μπορούν α διατίθονται δωρεάν για τη λειτουργία του Κοινωνικού Ιατρείου.
Δεν θέλουμε να υποκαταστήσουμε το κράτος αλλά πρωταρχικό μέλημα μας είναι οι  συνάνθρωποί μας  και η διατήρηση της στοιχειώδους αξιοπρέπειας τους.


Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

ΨΗΦΙΣΜΑ
διαμαρτυρίας για το άνοιγμα
των καταστημάτων τις Κυριακές

Σήμερα την  16η Ιουλίου 2013 ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00 το πρωί  στην Πλ. Γεωργίου Α’ συγκεντρώθηκαν τα μέλη της Ομοσπονδίας μας προκειμένου να συμμετέχουν στη διαμαρτυρία του εμπορικού κόσμου σχετικά με το νομοσχέδιο που έχει κατατεθεί στη Βουλή από το Υπουργείο Ανάπτυξης και αφορά το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.
Η κατάσταση που βρίσκονται σήμερα όλοι σχεδόν οι επιχειρηματίες είναι τραγική και τους οδήγησαν εκεί οι επί χρόνια συνεχιζόμενες αντιαναπτυξιακές πολιτικές των κυβερνήσεων και η σειρά μέτρων που πάρθηκαν μέχρι  σήμερα. Μέτρα που αντί να οδηγήσουν στην  ανάπτυξη, ανάκαμψη, βιωσιμότητα των επιχειρήσεων αποτέλεσαν τροχοπέδη  και οδήγησαν στο μαρασμό και τη συρρίκνωση  της πλειοψηφίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων «της λεγόμενης ραχοκοκαλιάς» της ελληνικής οικονομίας.
         Θεωρούμε λοιπόν ότι με αυτό το μέτρο η κυβέρνηση δίνει τη χαριστική βολή   και επισπεύδει την εξόντωση των μικρών καταστημάτων, αλλά και σφραγίζει την οικονομική εξαθλίωση των εργαζομένων και των αυτοαπασχολουμένων εμπόρων οι οποίοι θα ισοπεδωθούν οικονομικά, κάτω από το ασήκωτο βάρος του ανταγωνισμού.
       Η κυβέρνηση δυστυχώς εθελοτυφλεί, αφού δεν βλέπει τα λουκέτα που μπαίνουν καθημερινά και θεωρεί ότι το συγκεκριμένο μέτρο θα επιφέρει θετικά αποτελέσματα, όπως για παράδειγμα την αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων, αλλά και την αύξηση των θέσεων εργασίας.
      Αντιθέτως,  πιστεύουμε ότι κανένα θετικό αποτέλεσμα δεν θα επιφέρει αφού δεν πρόκειται να υπάρξει αύξηση του τζίρου  παρά μόνο αύξηση των λειτουργικών δαπανών τους. Επίσης καμία αύξηση ούτε στην αγορά (ζήτηση), ούτε στην απασχόληση –θέσεις εργασίας, ούτε στην κοινωνία γενικότερα.  Φαίνεται να  εξυπηρετεί συμφέροντα μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων, αφού οι μικρές επιχειρήσεις-αυτοαπασχολούμενοι κάτω από τέτοιες συνθήκες θα παρουσιάζουν αδυναμία ανταγωνισμού απέναντι σ΄ αυτές.
Είναι πασιφανές ότι η τραγική στάση εμπορίου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων και όχι στην έλλειψη χρόνου  για αγορές.
       Θεωρούμε ότι το ισχύον νομοθετικό  πλαίσιο που είχε διαμορφωθεί μέχρι σήμερα έχει αφομοιωθεί από την αγορά και εξυπηρετεί τους καταναλωτές ενώ ταυτόχρονα είναι αποδεκτό από το σύνολο του εμπορικού κόσμου και δεν χρειάζεται καμία περαιτέρω παρέμβαση στο θέμα αυτό.
ΖΗΤΑΜΕ
να αναθεωρήσετε τη στάση σας, να αποσύρετε όλες τις διατάξεις που αφορούν στο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές, και να αναλάβετε άμεσα δράσεις για την τόνωση της αγοράς και της ρευστότητας των επιχειρήσεων , ώστε να αποφύγουν την χρεοκοπία που παρουσιάζει φαινόμενο πανδημίας.
Με τιμή
Για την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.

                       Ο                                                                                 Ο

                ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 
              Παναγιώτης  ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                             Δημήτριος ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ


 
ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: Διαμαρτυρία για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές

Σήμερα Δευτέρα 15/7/2013 πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του προεδρείου της ΓΣΕΒΕΕ στην οποία συζητήθηκαν όλα τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τους Μικρομεσαίους. Στη συνεδρίαση αποφασίστηκε προκειμένου να περιορίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις αρνητικές επιπτώσεις που θα επιφέρουν τα νέα μέτρα που ετοιμάζει η κυβέρνηση. να προβούμε σε δυναμικότερες κινητοποιήσεις.
Μεταξύ όλων των άλλων συζητήθηκε και το θέμα του νέου νομοσχεδίου που έχει κατατεθεί στη Βουλή από το Υπουργείο Ανάπτυξης και αφορά το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές  Επιμένουμε ότι το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο είναι επαρκέστατο και αυτό μόνο αποδεχόμαστε και στηρίζουμε.
Διαμαρτυρόμαστε και εκφράζουμε την έντονη αντίθεσή μας τόσο εμείς όσο και η ΓΣΕΒΕΕ διότι θεωρούμε ότι η κυβέρνηση δίνει τη χαριστική βολή και επισπεύδει την εξόντωση των μικρών καταστημάτων αλλά και σφραγίζει την οικονομική εξαθλίωση των εργαζομένων και των αυτοαπασχολουμένων εμπόρων που με το μέτρο αυτό θα ισοπεδωθούν οικονομικά, κάτω από το ασήκωτο βάρος του ανταγωνισμού.
Η κυβέρνηση δυστυχώς εθελοτυφλεί αφού δεν βλέπει τα λουκέτα που μπαίνουν καθημερινά και θεωρεί ότι το συγκεκριμένο μέτρο θα επιφέρει θετικά αποτελέσματα.
Αντιθέτως  πιστεύουμε ότι κανένα θετικό αποτέλεσμα δεν θα επιφέρει αφού δεν πρόκειται να υπάρξει αύξηση του τζίρου  παρά μόνο αύξηση των λειτουργικών δαπανών τους ούτε καμία αύξηση των θέσεων εργασίας. Επίσης καμία αύξηση ούτε στην αγορά (ζήτηση), ούτε στην απασχόληση –θέσεις εργασίας, ούτε στην κοινωνία γενικότερα.  Φαίνεται να  εξυπηρετεί συμφέροντα μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων αφού οι μικρές επιχειρήσεις-αυτοααπασχολούμενοι κάτω από τέτοιες συνθήκες θα παρουσιάζουν αδυναμία ανταγωνισμού απέναντι σ΄ αυτές.
Εξάλλου είναι πασιφανές ότι η τραγική στάση εμπορίου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων και όχι στην έλλειψη χρόνου  για αγορές.
Η Ομοσπονδία μας στηρίζει τις κινητοποιήσεις που έχει εξαγγείλει ο Εμπορικός Κόσμος  για αύριο 16/7/2013 και καλεί τα μέλη της να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί στις 11.00 το πρωί έξω από τα γραφεία του Εμπορικού Συλλόγου. Στη συνέχεια θα επιδοθεί ψήφισμα στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας.


Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013


ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: Κατάργηση  Δημοτικής Αστυνομίας και Σχολικών Φυλάκων

            Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. εκφράζει την  έντονη ανησυχία του για τις τελευταίες αρνητικές  εξελίξεις  στην κοινωνικο-οικονομική ζωή της χώρας  μας με τις συνεχείς καταργήσεις οργανισμών  και απολύσεις  υπαλλήλων.
Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στην απόφαση της κυβέρνησης και του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης για κατάργηση της Δημοτικής αστυνομίας καθώς και της υπηρεσίας Φύλαξης Σχολικών κτιρίων, η οποία εντάσσεται στα πλαίσια των εντολών και απαιτήσεων της Τρόικας και των Μνημονίων,  ενώ  για να αμβλυνθούν οι αντιδράσεις βαφτίζεται από την ίδια την κυβέρνηση εξορθολογισμός της δημόσιας διοίκησης και κινητικότητα- διαθεσιμότητα των υπαλλήλων στο δημόσιο τομέα.  
Α. Η κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας παρά τις εξαγγελίες για απορρόφηση «μέρους» των δημοτικών αστυνομικών από την ΕΛΑΣ, θεωρούμε ότι θα δημιουργήσει  επιπλέον προβλήματα  όπως:
α) Όξυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος αφού η δημοτική αστυνομία κάλυπτε ανάγκες τις οποίες δε μπορούσε να καλύψει η  ελληνική αστυνομία, όπως  έλεγχος  διπλοστάθμευσης, παράνομης στάθμευσης κλπ.
β) Αύξηση και εξάπλωση του φαινομένου του παρεμπορίου  στους δρόμους αλλά στους χώρους των λαϊκών αγορών, αφού η δημοτική αστυνομία στεκόταν αρωγός στην προσπάθεια των νομίμων αλλά και του Δήμου για  τήρηση της νομιμότητας.
γ)Πιθανά προβλήματα και παραβάσεις στην τήρηση των ορίων των τραπεζοκαθισμάτων των καταστημάτων, αφού  ο έλεγχος αυτών  ανήκε στις αρμοδιότητες της Δημοτικής Αστυνομίας.
Β. Όσον αφορά την κατάργηση της Υπηρεσίας Φύλαξης Σχολικών Κτιρίων  είναι  κι αυτό ένα μέτρο το οποίο μας βρίσκει αντίθετους αφού  θα οδηγήσει στην περαιτέρω υποβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας, αφήνοντας εκτεθειμένα σε  περιστατικά παραβατικότητας – εξάπλωσης των ναρκωτικών  και βανδαλισμών τα σχολικά κτίρια και κατ’ επέκταση τους μαθητές αυτών.
Πλέον αυτού με τη διαθεσιμότητα των σχολικών φυλάκων θα οδηγηθούν στην ανεργία κι άλλοι άνθρωποι και ολόκληρες οικογένειες στη φτώχεια.

  Με μεγάλη απογοήτευση βλέπουμε συνεχώς να καταργούνται σύγχρονοι θεσμοί και υπηρεσίες οι οποίοι θεσμοθετήθηκαν τα τελευταία χρόνια και εντάχθηκαν στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης με στόχο τον καλύτερο έλεγχο και λειτουργία δραστηριοτήτων των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών και να θυσιάζονται άνθρωποι στο βωμό του εξορθολογισμού, της ανόρθωσης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, τη  στιγμή που απ’ ότι φαίνεται κανένα απ’ αυτά τα μέτρα δεν μπορεί  να ανατρέψει την παρούσα αρνητική τροχιά που βρίσκεται η χώρα μας τόσο σε οικονομικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο  πολιτικής και  θεσμών.

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΡΤ

ANAKOINΩΣΗ- ΚΑΛΕΣΜΑ



Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. όπως όλη η ελληνική κοινωνία αιφνιδιάστηκε με την πρωτοφανή και ξαφνική απόφαση της κυβέρνησης να καταργήσει τον ιστορικό θεσμό της ΕΡΤ, να στερήσει από το ελληνικό λαό το δημόσιο αγαθό της ενημέρωσης και να οδηγήσει χιλιάδες εργαζομένους στην ανεργία από τη μια στιγμή στην άλλη.
Δηλώνουμε κατηγορηματικά την αντίθεσή μας στον τρόπο που επέλεξε η κυβέρνηση να εξυγιάνει την κρατική τηλεόραση καθώς και την συμπαράστασή μας στους αγώνες των εργαζομένων ενάντια στην απόφαση αυτή.
Για το λόγο αυτό καλούμε όλους τους συνάδελφους επαγγελματίες, βιοτέχνες, εμπόρους, αυτοκινητιστές να δείξουν έμπρακτα την αντίθεσή τους στην απόφαση αυτή και να σταθούν στο πλευρό των εργαζομένων της ΕΡΤ συμμετέχοντας στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις 7 το απόγευμα στην πλατεία Γεωργίου, με τη συμμετοχή φορέων και των πολιτών της Πάτρας .

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΟΕΒΕΣΝΑ ΣΤΙΣ 7/6/2013 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ

Τελευταία γίνεται πολύς λόγος για το Σχέδιο Νόμου του Προγράμματος Διευκόλυνσης των Δανειοληπτών το οποίο εξαιρεί ένα μεγάλο αριθμό από αυτούς  και απευθύνεται σε πολύ λίγους, στους οποίους δεν προσφέρει ουσιαστική βοήθεια.
Στο Προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ που πραγματοποιήθηκε στις 5/6/2013, ο Πρόεδρος της ΟΕΒΕΣΝΑ  ενημέρωσε το Προεδρείο για το προαναφερθέν Σχέδιο Νόμου το οποίο εξαιρεί  τους μικρούς επιχειρηματίες και τους ελεύθερους επαγγελματίες από δανειακές διευκολύνσεις και συγκεκριμένα όσον αφορά τα δάνεια για την αγορά πρώτης κατοικίας και ζήτησε να γίνουν οι κατάλληλες ενέργειες ώστε να αρθεί αυτή η αδικία.
Καλούμε όλες τις επαγγελματικές οργανώσεις και όλες τις Ομοσπονδίες να αντιδράσουν άμεσα και να απευθυνθούν με έγγραφα διαμαρτυρίας στα πολιτικά κόμματα, ώστε να αποτρέψουμε την αδικία αυτή εν όψει του Νομοσχεδίου και να συμπεριληφθούν και οι μικροί επιχειρηματίες και οι ελεύθεροι επαγγελματίες στα ευνοϊκά μέτρα που θα ληφθούν.