Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας Αθήνα 31 Μαρτίου

Πάτρα 17 Μαρτίου 2014



ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
ΚΑΛΕΣΜΑ προς τα Σωματεία


ΘΕΜΑ: Αποφάσεις Δ.Σ. ΓΣΕΒΕΕ για πανελλαδική συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Αθήνα
            τη Δευτέρα 31  Μαρτίου 2014.


 Συνάδελφοι

 το Διοικητικό Συμβούλιο της ΓΣΕΒΕΕ στην τελευταία συνεδρίασή εκτιμώντας την δραματική κατάσταση που βρίσκονται αυτή τη στιγμή οι μικρές, πολύ μικρές επιχειρήσεις και αυτοαπασχολούμενοι στη χώρα μας ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ την διοργάνωση μεγάλης πανελλαδικής συγκέντρωσης διαμαρτυρίας στην Αθήνα.

Το προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ στο οποίο συμμετέχει και ο πρόεδρος της ΟΕΒΕΣΝΑ κ. Π. Σκέντζος καλείται να υλοποιήσει την απόφαση αυτή ενημερώνοντας τις Ομοσπονδίες μέλη της και τα Α΄’θμια Σωματεία  και οργανώνοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την συγκέντρωση αυτή. Τα βασικά και φλέγοντα ζητήματα- θέματα που παραμένουν άλυτα και για τα οποία καλούμαστε όλοι να αντιδράσουμε με δυναμικό τρόπο είναι:

Α) Η πολιτική της λιτότητας
Β) Η συνεχής συρρίκνωση των επιχειρήσεων (λουκέτα-κλείσιμο επιχειρήσεων) 
Γ) Το φορολογικό (υπερφορολόγηση, υπέρογκα-αυστηρά πρόστιμα κλπ.)
Δ)Το ασφαλιστικό (υψηλές ασφαλιστικές εισφορές, τεράστιες οφειλές, κατασχέσεις , ανασφάλιστοι χωρίς ιατροφαρμακευτική περίθαλψη κλπ.)
Ε )Εμπορικές μισθώσεις (επαγγελματική στέγη)

       Η συγκέντρωση θα γίνει στην ΑΘήνα στην πλατεία Κλαυθμώνος την Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014 και ώρα 12 το μεσημέρι.

Σε τοπικό επίπεδο η ΟΕΒΕΣΝΑ συστρατεύεται με τη ΓΣΕΒΕΕ και ξεκίνησε σειρά ενημερωτικών και οργανωτικών ενεργειών σε συνεργασία πάντα με τα Α/θμια Σωματεία μέλη της με στόχο τη συμμετοχή και δυναμική παρουσία στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας  στην Αθήνα.

Η μετακίνηση θα γίνει με μισθωμένα από τη ΓΣΕΒΕΕ πούλμαν. Για το λόγο αυτό καλούνται τα Σωματεία να ενημερώσουν κι αυτά με τη σειρά τους τα μέλη τους και να αναλάβουν να γνωστοποιήσουν εγκαίρως την Ομοσπονδία μας τον ακριβή αριθμό των ατόμων και τη λίστα συμμετεχόντων προκειμένου να γίνει η ορθή διαχείριση της μετακίνησης και να εξασφαλιστεί ο αναγκαίος αριθμός πούλμαν που θα μισθωθούν .
Στην Πάτρα θα γίνει προσυγκέντρωση στο Πανπελοποννησιακό Στάδιο της το πρωί της Δευτέρας 31 Μαρτίου 2014 στις 7 και αναχώρηση για Αθήνα στις  8 η ώρα.





Για  την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.

                     Ο                                                                      Ο

              ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                          ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

             Παναγιώτης  ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                            Δημήτριος ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- Συμπαράσταση στον αγώνα των αγροτών




 
Η Διοίκηση της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. χαιρετίζει και εκφράζει την συμπαράστασή της στις κινητοποιήσεις των αγροτών που σε πολλές περιοχές της χώρας βρίσκονται στους δρόμους και διαμαρτύρονται ενάντια στην αντιαγροτική πολιτική της κυβέρνησης.
Η κατάσταση της  μικρομεσαίας αγροτιάς χειροτερεύει με γοργούς και δραματικούς ρυθμούς με αποτέλεσμα να τείνουν εξαφανιστούν με μικροί και μεσαίοι αγρότες και να συγκεντρωθούν γη και παραγωγή στα χέρια μεγαλοαγροτών, ενώ η κτηνοτροφία οδηγείται σε αφανισμό .
Τα νέα βάρβαρα μέτρα της συγκυβέρνησης, τα χαράτσια, οι δυσβάσταχτοι φόροι σε εισόδημα και χωράφια, ο ΦΠΑ, η αύξηση στο αγροτικό πετρέλαιο, η περικοπή των ήδη χαμηλών συντάξεων του ΟΓΑ, οι μεγάλες αυξήσεις της ΔΕΗ και τον ΕΛΓΑ, πλήττουν το ήδη μειωμένο εισόδημα των μικρομεσαίων αγροτών, αυξάνοντας παράλληλα το κόστος παραγωγής το οποίο αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα διάθεσης των προϊόντων τους  και τους οδηγούν στην εξαθλίωση.
Οι μικροί επιχειρηματίες(επαγγελματίες, βιοτέχνες, έμποροι) έχοντας βιώσει τα τελευταία χρόνια, την φοροεπιδρομή, τη συρρίκνωση του εισοδήματός μας, τα συνεχή λουκέτα, τα χρέη στα ασφαλιστικά ταμεία, κατανοούμε  πλήρως την κατάσταση στην οποία βρίσκονται αυτή τη στιγμή οι αγρότες της χώρας και δεν μπορούμε παρά να τους συμπαρασταθούμε  ευχόμενοι να πετύχουν στον αγώνα τους.


Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Πρόσκλησ Τοπ.ΣΑ.


Ημερίδα Τοπ.ΣΑ. Δευτέρα 17/02/2014


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr
Αρ. Αρχείου: Φ 018/Β/3                                                                              Πάτρα   13  Ιανουαρίου  2014
Αρ. Πρωτοκ: 66/2014




ΘΕΜΑ:  Ενημερωτική  ημερίδα για Τοπ.ΣΑ. –
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η  Ομοσπονδία μας συμμετέχει  ως μέλος στην  Αναπτυξιακή Σύμπραξη (Α.Σ.) με την επωνυμία: Τοπικές δράσεις Απασχόλησης Παραγωγικών Τάξεων Ν. Αχαΐας  μαζί με άλλους 4 εταίρους- μέλη της σύμπραξης, 2 εκ των οποίων είναι Α/θμια Σωματεία μέλη.
Πιο συγκεκριμένα  στα πλαίσια της υλοποίησης της Δράσης 6 Δικτύωση  που έχει αναλάβει η Ομοσπονδία μας, πραγματοποιείται ενημερωτική ημερίδα θα τη Δευτέρα  17 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 7 το απόγευμα στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΟΕΒΕΣΝΑ, Αράτου 21, 1ος όροφος.
Στην ημερίδα θα παρουσιαστεί η σκοπιμότητα του έργου, τα αναμενόμενα αποτελέσματα , οι λόγοι συμμετοχής των ομάδων στόχων κλπ.
Σας επισυνάπτουμε την σχετική πρόσκληση της ημερίδας και σας καλούμε να συμμετέχετε.
       

Για  την  Ο. Ε. Β. Ε. Σ. Ν. Α



                         Ο                                                                         Ο
                   ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                   ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ




        Παναγιώτης  Σκέντζος                                         Δημήτριος Νικολακόπουλος 

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

ΚΟΠΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ


                                                                                   
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ                                                 ΚΕΚ  ΓΣΕΒΕΕ                   
       ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ                                          ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
                             ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ      

 



Π  Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η



Η Ομοσπονδία Επαγγελματικών-Βιοτεχνικών-Εμπορικών Σωματείων Νομού Αχαΐας και το ΚΕΚ  ΓΣΕΒΕΕ Παράρτημα Δυτικής Ελλάδος,
σας καλούν στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας,
 που διοργανώνουν από κοινού.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 1η  Φεβρουαρίου 2014  και ώρα 7 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α,
 Αράτου 21, 1ος όροφος, Πάτρα.


   Για την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α                                                        Για το ΚΕΚ ΓΣΕΒΕΕ –
           Ο Πρόεδρος                                                            Ο Υπεύθυνος Παραρτήματος

ΣΚΕΝΤΖΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ                                               ΜΠΑΡΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ


Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013


ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΣΤΑΛΗ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΑΙ  ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ  Σ’ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ, ΑΦΟΥ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ  ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ  ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ, ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΔΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΣΕΒΒΕ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΙΜΕ/ΓΣΕΒΕΕ

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)
ΘΕΜΑ: Άνοιγμα των καταστημάτων την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Η Ομοσπονδία  μας εκφράζει για πολλοστή φορά την πάγια θέση της, η οποία είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.
Θεωρούμε ότι η ενέργεια αυτή από πλευράς της κυβέρνησης επισπεύδει την εξόντωση των μικρών επαγγελματιών και δεν θα επιφέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα αφού δεν πρόκειται να υπάρξει αύξηση του τζίρου  παρά μόνο αύξηση των λειτουργικών δαπανών τους ούτε καμία αύξηση των θέσεων εργασίας. Επίσης, καμία αύξηση ούτε στην αγορά (ζήτηση), ούτε στην απασχόληση –θέσεις εργασίας, ούτε στην κοινωνία γενικότερα. Εξυπηρετεί συμφέροντα μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων αφού οι μικρές επιχειρήσεις-αυτοαπασχολούμενοι κάτω από τέτοιες συνθήκες θα παρουσιάζουν αδυναμία ανταγωνισμού απέναντι σ΄ αυτές.
Το προϊσχύον καθεστώς λειτουργίας κάλυπτε επαρκώς τις ανάγκες των εμπορικών καταστημάτων, ακόμη και των τουριστικών περιοχών, αλλά και των καταναλωτών . Εξάλλου η τραγική στάση εμπορίου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων και όχι στην έλλειψη χρόνου  για αγορές, παρά την εσφαλμένη άποψη μικρής μερίδας εμπόρων που θεωρούν ότι εκείνη τη μέρα θα αυξηθεί ο τζίρος λόγω της εορταστικής κίνησης στο κέντρο.
Για το λόγο αυτό η Ομοσπονδία, συστρατεύεται με τον Εμπορικό κόσμο και καλεί τα Σωματεία – μέλη της που ασκούν εμπορική δραστηριότητα να ενημερώσουν και αυτά με τη σειρά τους τα μέλη τους – επιχειρήσεις έτσι ώστε αυτή την Κυριακή 15/12 τα καταστήματα στην περιοχή μας να παραμείνουν κλειστά, εκφράζοντας έτσι  την αντίθεση μας στην  εφαρμογή αυτού του μέτρου.

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Άνοιγμα των καταστημάτων την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Η Ομοσπονδία  μας εκφράζει για πολλοστή φορά την πάγια θέση της, η οποία είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές.
Θεωρούμε ότι η ενέργεια αυτή από πλευράς της κυβέρνησης επισπεύδει την εξόντωση των μικρών επαγγελματιών και δεν θα επιφέρει κανένα θετικό αποτέλεσμα αφού δεν πρόκειται να υπάρξει αύξηση του τζίρου  παρά μόνο αύξηση των λειτουργικών δαπανών τους ούτε καμία αύξηση των θέσεων εργασίας. Επίσης, καμία αύξηση ούτε στην αγορά (ζήτηση), ούτε στην απασχόληση –θέσεις εργασίας, ούτε στην κοινωνία γενικότερα. Εξυπηρετεί συμφέροντα μεγάλων πολυεθνικών επιχειρήσεων αφού οι μικρές επιχειρήσεις-αυτοαπασχολούμενοι κάτω από τέτοιες συνθήκες θα παρουσιάζουν αδυναμία ανταγωνισμού απέναντι σ΄ αυτές.
Το προϊσχύον καθεστώς λειτουργίας κάλυπτε επαρκώς τις ανάγκες των εμπορικών καταστημάτων, ακόμη και των τουριστικών περιοχών, αλλά και των καταναλωτών . Εξάλλου η τραγική στάση εμπορίου που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια οφείλεται στην έλλειψη χρημάτων και όχι στην έλλειψη χρόνου  για αγορές, παρά την εσφαλμένη άποψη μικρής μερίδας εμπόρων που θεωρούν ότι εκείνη τη μέρα θα αυξηθεί ο τζίρος λόγω της εορταστικής κίνησης στο κέντρο.
Για το λόγο αυτό η Ομοσπονδία, συστρατεύεται με τον Εμπορικό κόσμο και καλεί τα Σωματεία – μέλη της που ασκούν εμπορική δραστηριότητα να ενημερώσουν και αυτά με τη σειρά τους τα μέλη τους – επιχειρήσεις έτσι ώστε αυτή την Κυριακή 15/12 τα καταστήματα στην περιοχή μας να παραμείνουν κλειστά, εκφράζοντας έτσι  την αντίθεση μας στην  εφαρμογή αυτού του μέτρου.