Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

ΚΑΛΕΣΜΑ σε απεργιακή κινητοποίηση Πέμπτη 4 Φλεβάρη

Αρ. αρχείου Φ018/Β1/2                                                                            Πάτρα   28/01/2016
Αρ. πρωτοκ:  41/ 2016


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ- ΚΑΛΕΣΜΑ

ΘΕΜΑ: Κάλεσμα  Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. σε  24ωρη απεργία(κλείσιμο καταστημάτων –επιχειρήσεων) την Πέμπτη 4 Φλεβάρη


       Η ΟΕΒΕΣΝΑ υλοποιώντας αποφάσεις  τόσο του Διοικητικού Συμβουλίου της  όσο και της διευρυμένης σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, και σε κοινή πορεία με τη ΓΣΕΒΕΕ και τους άλλους κοινωνικούς εταίρους –φορείς και επιστημονικούς κλάδους, εργαζόμενους κλπ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ στην απεργιακή κινητοποίηση που έχει εξαγγελθεί για την ΠΕΜΠΤΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016 σε πανελλαδικό επίπεδο. 
 Σύσσωμη η κοινωνία διαμαρτύρεται για την πρόταση νόμου της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό και απαιτεί την απόσυρσή του, αφού κινείται στην ίδια τροχιά με προγενέστερες προσπάθειες για ασφαλιστική μεταρρύθμιση των προηγούμενων κυβερνήσεων, και δυστυχώς αφενός μεν δεν μπορεί να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά του, αφετέρου δε πλήττει ακόμη περισσότερο εισοδήματα και συντάξεις του συνόλου σχεδόν των επαγγελματικών κλάδων.
                                                       καλούμε
Όλα τα Σωματεία μέλη μας και τους συναδέλφους επαγγελματίες, βιοτέχνες, εμπόρους να κλείσουν τις επιχειρήσεις –καταστήματά τους, καθώς τους αυτοκινητιστές να ακινητοποιήσουν τα οχήματά τους όλο το 24ωρο την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, και να συμμετέχουν μαζικά στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας –συλλαλητήριο που θα πραγματοποιηθεί στις 10 το πρωί στην Πλατεία Γεωργίου στο πάνω μέρος .
        Για το Δ.Σ.
                       Ο                                                                                            Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
                                                                                                                                          
      Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                      Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Συμμετοχή ΟΕΒΕΣΝΑ σε κινητοποιήσεις για ασφαλιστικό



ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ      ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr

Πάτρα  22/01/2016
ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ – ΚΑΛΕΣΜΑ

ΘΕΜΑ: Απόφαση για  συμμετοχή στις κινητοποιήσεις της 4ης  Φεβρουαρίου για το ασφαλιστικό καθώς και στησυγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Πάτρα το Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Πραγματοποιήθηκε χθες 20 Ιανουαρίου 2015 με πρωτοβουλία της ΟΕΒΕΣΝΑ στις εγκαταστάσεις της, Αράτου 21, ευρεία σύσκεψη συνδικαλιστικών φορέων με θέμα συζήτησης την πρόταση νόμου της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό .
 Στην σύσκεψη  παρέστησαν εκπρόσωποι των παρακάτω φορέων:
Εργατικό Κέντρο Πάτρας
Εμπορικός Εισαγωγικός Σύλλογος Πάτρας
Επιμελητήριο Αχαΐας
Οικονομικό Επιμελητήριο  10 Π.Τ. Πελ/σου
Τεχνικό Επιμελητήριο  τμήμα δυτικής Ελλάδας
Σύλλογος Συνταξιούχων ΤΣΑ Πατρών
Ενώ υπήρξε συμμετοχή και εκπροσώπηση των Α/ θμιων Σωματείων μελών της ΟΕΒΕΣΝΑ .(πρόεδροι , μέλη Δ.Σ., αντιπρόσωποι)
Κοινή διαπίστωση και εκτίμηση όλων των εκπροσώπων των φορέων αλλά και των  υπόλοιπων ομιλητών, ήταν ότι η πρόταση αυτή της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό πρέπει να αποσυρθεί, αφού κινείται στην ίδια τροχιά με προγενέστερες προσπάθειες της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης των προηγούμενων κυβερνήσεων, και δυστυχώς αφενός μεν δεν μπορεί να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά του, αφετέρου δε πλήττει ακόμη περισσότερο εισοδήματα και συντάξεις  πολλών επαγγελματικών κλάδων.
    Στα πλαίσια αυτά, λοιπόν αποφασίστηκε η από κοινού συμμετοχή όλων των παραπάνω φορέων, στην απεργιακή κινητοποίηση που έχει εξαγγελθεί για την ΠΕΜΠΤΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015 πανελλαδικά,  από τα ανώτερα συνδικαλιστικά τους όργανα .
   Στη συνέχεια συνεδρίασε και το Δ.Σ. της ΟΕΒΕΣΝΑ με το ίδιο ακριβώς θέμα και αποφασίστηκε ομόφωνα η συμμετοχή στην κινητοποίηση της 4ης ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016, καθώς επίσης και σε τοπικό επίπεδο η συμμετοχή στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας το Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016  και ώρα 10.30 το πρωί , στην πλ. Γεωργίου
καλούμε
Όλα τα Σωματεία μέλη μας και τους συναδέλφους επαγγελματίες, βιοτέχνες, εμπόρους αυτοκινητιστές να συμμετέχουν μαζικά  το Σάββατο 23 Ιανουαρίου  και ώρα 10 .30 στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα γίνει στην Πλατεία Γεωργίου.
 Όσον αφορά την απεργιακή κινητοποίηση της 4ης Φεβρουαρίου καλούμε τις Διοικήσεις των Σωματείων μας να ενημερώσουν, ενεργοποιήσουν και δραστηριοποιήσουν τη βάση τους έτσι ώστε να υπάρχει μαζική συμμετοχή.
Για τυχόν  λεπτομέρειες  θα επανέλθουμε με νεότερη  ενημέρωση.

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Ενημέρωση για το ασφαλιστικό


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Αράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mail: oebesna1@otenet.gr
Αρ.Αρχείου: ΦΣ001α/Β΄/2                                              Πάτρα 15 Ιανουαρίου 2016
Αρ. Πρωτοκ.: 21/2016


ΠΡΟΣ:
1)   τα Δ.Σ  & τους αντιπροσώπους  των 
Α΄/θμιων Σωματείων - μελών μας
2)      Ομοσπονδίες Ε.Β.Ε  Π.Δ.Ε. (Ν. Αχαΐας, Ηλείας, Αιτ/νίας)
3)      Επιμελητήριο Αχαΐας
4)      Εργατοϋπαλληλικό  Κέντρο Πάτρας
5)      Εμπορικός Εισαγωγικός Σύλλογος Πάτρας
6)      Οικονομικό Επιμελητήριο  10o Π. Τ. Βορειοδυτικής Πελ/σου & Δυτ. Ελλάδος
7)      Τεχνικό Επιμελητήριο Τμήμα Δυτικής Ελλάδος
8)      Εμπορικός  Σύλλογος Αιγίου
9)      Εργατοϋπαλληλικό  Κέντρο Αιγίου
10)   Εμποροβιοτεχνικός Σύλλογος  Καλαβρύτων
11)   Εμπορικός Σύλλογος Κ. Αχαΐας
12)   Σωματεία Συνταξιούχων ΤΕΒΕ, ΤΣΑ
13)   Μ.Μ.Ε.
================================
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΘΕΜΑ:   Ενημέρωση για  το ασφαλιστικό
         
      Η Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. στην προσπάθειά της για διαρκή ενημέρωση των μελών και συνεχή επαφή με τη βάση  αλλά και στα πλαίσια των ενημερωτικών δράσεων της ΓΣΕΒΕΕ επί των επίκαιρων θεμάτων,   σας καλεί να παρευρεθείτε στην ευρεία σύσκεψη που  διοργανώνει για την Τετάρτη  20  Ιανουαρίου  2016  και ώρα 6.00 μμ, στην αίθουσα Γενικών Συνελεύσεων της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α, Αράτου 21, 1ος όροφος, με  θέμα συζήτησης :

Ενημέρωση –ανταλλαγή  απόψεων –τοποθετήσεις επί της πρότασης νόμου της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό  -Λήψη αποφάσεων

      Το μείζον ζήτημα που απασχολεί σχεδόν το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας,  το διάστημα αυτό είναι η πρόταση νόμου της κυβέρνησης (Κατρούγκαλου), για την ασφαλιστική μεταρρύθμιση, το οποίο βρίσκεται σε διαβούλευση  με τους θεσμούς και αναμένεται να έρθει για ψήφιση στη Βουλή στις αρχές Φεβρουαρίου.
          Καθημερινά η κοινή γνώμη βομβαρδίζεται  από πληθώρα πληροφοριών για τις εξελίξεις και για το τι προβλέπει τελικά αυτή η πρόταση νόμου, πληροφορίες πολλές φορές αντικρουόμενες και αντιφατικές.  Κοινή διαπίστωση είναι ότι  η πρόταση αυτή θίγει όλους τους επαγγελματικούς κλάδους και ασφαλισμένους, κάποιους πιο πολύ, άλλους λιγότερο, αφού προβλέπει μείωση συντάξεων (για τους νέους ασφαλισμένους), αυξάνει  τις εργοδοτικές εισφορές (κατά 1%) κ.α.
       Για τους κλάδους των ΕΒΕ, ασφαλισμένους στον ΟΑΕΕ οι οποιεσδήποτε θετικές παρεμβάσεις, όπως η μείωση  των ασφαλιστικών εισφορών για τους νέους ασφαλισμένους με φορολογητέο εισόδημα έως 20.000 ευρώ, εκμηδενίζεται σχεδόν από τα υπόλοιπα αρνητικά προβλεπόμενα του νομοσχεδίου, όπως η επιβάρυνση στις ασφαλιστικές εισφορές για εισοδήματα μεγαλύτερα των 20.000 ευρώ, ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξης κλπ. Η κατάσταση αυτή επιδεινώνεται και γίνεται αφόρητη, σε συνδυασμό με την επιβολή της δυσβάστακτης φορολογίας, των χαρατσιών αλλά και της κατακόρυφης πτώσης του τζίρου των επιχειρήσεών μας.
        Υπό το βάρος λοιπόν αυτών των εξελίξεων, θεωρούμε ότι η παρουσία σας στη σύσκεψη είναι αναγκαία και επιβεβλημένη, για να μπορέσουμε μέσα από την ενημέρωση και  την ανταλλαγή απόψεων να  διατυπώσουμε και οριοθετήσουμε το πλαίσιο των θέσεών μας που θα κατατεθεί στην κυβέρνηση,    και παράλληλα να οργανώσουμε από κοινού τη δράση μας και τους τρόπους αντίδρασης απέναντι σ’ αυτές τις πολιτικές του μνημονίου και στα σχέδια εξαθλίωσής  και αφανισμού μας.
                       

                               

Για την Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α.
                                Ο                                                                                     Ο

                    ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                      ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                      Παναγιώτης  ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                     Δημήτριος ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Αποφάσεις Δ.Σ. Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. 21/12/15

 Πάτρα  22/12/2015
                                                              ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: Αποφάσεις συνεδρίασης Δ.Σ.
           
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας συνεδρίασε την Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου και μεταξύ των τακτικών θεμάτων της ημερησίας διάταξης  συμπεριλαμβάνονταν και τα  παρακάτω τρέχοντα θέματα της επικαιρότητας, τα οποία συζητήθηκαν διεξοδικά και πάρθηκαν οι παρακάτω αποφάσεις:

1ον:  Δημοτικά τέλη  έτους 2016:

Ο Δήμος με την απόφασή του Δημοτικού Συμβουλίου της  7/12/2015 κινείται στη σωστή κατεύθυνση, όσον αφορά τη μείωση των συντελεστών για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, είναι κοινωνική πολιτική που τη χαιρετίζουμε και την επικροτούμε όλοι.  Όσον αφορά όμως την αύξηση των συντελεστών για κάποιες επιχειρήσεις που τις κατατάσσει στις «μεγάλες», όπως μεταφορικές  εταιρείες, μεταφορικοί συνεταιρισμοί, ΚΤΕΛ, συνεργεία βαρέων οχημάτων, επιχειρήσεις εμπορίας οικοδομικών υλικών, επεξεργασίας μαρμάρου  κ.ά., που η λειτουργία τους προϋποθέτει την ύπαρξη μεγάλων εγκαταστάσεων και  αποθηκευτικών χώρων, μας βρίσκει αντίθετους. Εξάλλου οι αποφάσεις αυτές ελήφθησαν μέσα από  διαβούλευση, στην οποία δεν κληθήκαμε να συμμετάσχουμε. Οι επιχειρήσεις που αναφέραμε παραπάνω δεν είναι βιομηχανίες, είναι πολύ μικρές, μικρές ή μικρομεσαίες επιχειρήσεις, κλάδων που ανήκουν στην Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. και θίγονται άμεσα από την αύξηση αυτή. Πολλές εξ αυτών βρίσκονται σε φθίνουσα πορεία,  την τελευταία 5ετία  της βαθιάς  κρίσης, κάποιες είναι προβληματικές με μεγάλες οφειλές σε εφορία και ασφαλιστικά ταμεία, και δεν είναι δυνατό να αντέξουν τη στιγμή που από τη μία δέχονται τη φοροεπιδρομή της κυβέρνησης και από την άλλη την επιθετική πολιτική της τοπικής αυτοδιοίκησης, με αύξηση των  δημοτικών τελών.  Κάποιες θα κλείσουν παρασύροντας στην ανεργία τους εργαζόμενους τους.
   Το Δ.Σ. της ΟΕΒΕΣΝΑ αποφάσισε ότι θα υπερασπιστεί τα συμφέροντα των επιχειρήσεων που εκπροσωπεί και θα χρησιμοποιήσει κάθε πρόσφορο μέσο, προκειμένου  η απόφαση αυτή του Δημοτικού Συμβουλίου να τροποποιηθεί.

 2ον:  Ασφαλιστικό –Κινητοποιήσεις
       Εν όψει της κατάθεσης του νομοσχεδίου για το ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό  που προβλέπεται για τις αρχές του 2016 , και  όπως φαίνεται κατ΄ εντολή των δανειστών θα επιφέρει  ακόμη περαιτέρω μείωση στις συντάξεις και  αύξηση στις ασφαλιστικές εισφορές, ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ να είμαστε σε εγρήγορση και ετοιμότητα προκειμένου να προχωρήσουμε σε δυναμικές κινητοποιήσεις,  σε σύμπνοια και συνεργασία με τους όλους όσους θίγονται από την  προσπάθεια κατεδάφισης του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης στη χώρα μας. Ταυτόχρονα είμαστε έτοιμοι να καταθέσουμε τις προτάσεις μας τεκμηριωμένα, εφόσον γίνει διαβούλευση και κληθούμε να συμμετέχουμε.

3ον: Εγκατάσταση μηχανημάτων POS στις επιχειρήσεις:
          Η οριζόντια εφαρμογή του μέτρου αυτού, δηλαδή η εγκατάσταση των  μηχανημάτων αποδοχής χρεωστικών και πιστωτικών καρτών (POS), για όλες τις επιχειρήσεις και για όλες τις συναλλαγές, ειδικά για τις επιχειρήσεις που  οι συναλλαγές με τους πελάτες αφορούν  πολύ μικρά ποσά, δεν εξυπηρετεί τη μικρή επιχείρηση  με χαμηλούς τζίρους, αφού την αποκλείει  από τις εισπράξεις και της στερεί οποιαδήποτε ρευστότητα, ενώ ταυτόχρονα την επιβαρύνει με προμήθειες και κόστος εγκατάστασης.  Ως εκ τούτου δεν μπορούμε να δεχτούμε την οριζόντια εφαρμογή αυτού του μέτρου (για τις επιχειρήσεις που εκπροσωπούμε).


                                                              Για το Δ.Σ.
                       Ο                                                                                             Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
                                                                                                                                          
      Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                      Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

Συμμετοχή της ΟΕΒΕΣΝΑ στο συλλαλητήριο της Πέμπτης 22 Οκτώβρη




ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ – ΚΑΛΕΣΜΑ
 ΘΕΜΑ: Συμμετοχή  στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Πάτρα την Πέμπτη 22 Οκτώβρη  2015             Η  Διοίκηση της  ΟΕΒΕΣΝΑ  στα πλαίσια των αποφάσεων που ελήφθησαν στα τελευταία Διοικητικά Συμβούλια της, ειδικά μετά την ψήφιση του 3ου μνημονίου  καταδικάζει την εξοντωτική πολιτική της κυβέρνησης, που έρχεται να  συρρικνώσει κι άλλο το εισόδημα, τις συντάξεις, να κατεδαφίσει δικαιώματα, όσα  έχουν απομείνει και χειροτερεύει  ακόμη περισσότερο τη ζωή όλων μας, με τη φορολογική καταιγίδα .        Κοινή διαπίστωση όλων των μελών  του Δ.Σ. οι οποίοι προέρχονται από διαφόρους κλάδους των επαγγελματιών, βιοτεχνών, εμπόρων και αυτοκινητιστών είναι ότι η κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, η οικονομία και ο λαός της είναι δραματική αγγίζοντας πλέον τα όρια της ασφυξίας και χειροτερεύει καθημερινά με το κύμα ψήφισης των νόμων για τα προαπαιτούμενα του 3ου μνημονίου.
       Τα μέτρα ( αύξηση ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, μείωση συντάξεων, αλλαγή στις 100 δόσεις κλπ.) δεν έχουν τελειωμό και έρχονται να  προστεθούν στην άγρια φορολογία που έχει ήδη επιβληθεί (26% ,προκαταβολή 100%, ΕΝΦΙΑ κλπ) για όλους, ενώ  φέρνει πιο κοντά τις κατασχέσεις και τους πλειστηριασμούς. Έπεται συνέχεια και «βαρύς χειμώνας» με τη 2η δόση των προαπαιτούμενων.          Αντιμέτωποι μ’ αυτή την κατάσταση δεν  μπορούμε δείξουμε καμία ανοχή στην στις ενέργειές της  συγκυβέρνησης που γίνονται στο όνομα  μεταρρυθμίσεων και "διορθωτικών" κινήσεων, παρά μόνο να συσπειρωθούμε και να οργανώσουμε αντίσταση και πάλη απέναντι στην πολιτική αυτή και στα επώδυνα και  βάρβαρα μέτρα. Στα πλαίσια αυτά                       καλούμε
          Όλα τα Σωματεία μέλη μας και τους συναδέλφους επαγγελματίες, βιοτέχνες, εμπόρους, αυτοκινητιστές να συμμετέχουν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα γίνει την ΠΕΜΠΤΗ 22 ΟΚΤΩΒΡΗ,  το απόγευμα στις  6.30 στην Πλατεία Γεωργίου, ενώνοντας τη φωνή μας με  όλους τους φορείς και  πολίτες  που  αντιστέκονται  και διεκδικούν ένα καλύτερο αύριο για τους ίδιους και τα παιδιά τους.

Για το Δ.Σ.
                       Ο                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Ο
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  
   Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                        Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Δ.Τ. για θαλάσσιο μέτωπο


ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ – ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ
ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ Ν. ΑΧΑΪΑΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε
Aράτου 21, 1ος όροφος, Τ.Κ. 262 21 ΠΑΤΡΑ
ΤΗΛ:2610-274.047 FAX:2610-275.778
E-mailoebesna1@otenet.gr
========================================================================
Αρ. αρχείου: Φ018/Β1/13                                                  Πάτρα  28/08/2015
Αρ. πρωτoκ: 249/2015
ΘΕΜΑ:Αρνητικές εξελίξεις στο θέμα της παραχώρησης του θαλάσσιου μετώπου της πόλης


Η  Διοίκηση της Ο.Ε.Β.Ε.Σ.Ν.Α. έχει εκφράσει κατ’ επανάληψη την πάγια θέση της και έχει στηρίξει διαχρονικά ενέργειες που στόχευαν και διεκδικούσαν το διαχωρισμό του θαλάσσιου μετώπου της Πάτρας και την απόδοση τμήματος του λιμανιού της στην πόλη και στο λαό της όπου και ανήκει, αφού ήταν και ο μοναδικός φορέας που διαφωνούσε και αρνήθηκε μέσα από αποφάσεις των συλλογικών  του οργάνων την παραχώρηση στο κράτος στις αρχικές τότε διεργασίες πριν από πολλά χρόνια.
Στα πλαίσια αυτά παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αλλά και απογοήτευση τις τελευταίες αρνητικές εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα και συγκεκριμένα όλα όσα περιέχονται στο σχέδιο προγραμματικής συνεργασίας μεταξύ ΟΛΠΑ & Δήμου που στάλθηκε για διαβούλευση από το Υπουργείο Ναυτιλίας της απερχόμενης κυβέρνησης στο Δήμο Πατρέων και προτείνεται για σύναψη 3ετούς συνεργασίας.
Το σχέδιο αυτό ζητάει ουσιαστικά από τη Δημοτική αρχή να υπογράψει σύμβαση προσωρινής παραχώρησης όπου τον πρώτο λόγο στη διαχείριση και εκμετάλλευση  της λιμενικής ζώνης θα έχουν ο ΟΛΠΑ και το ΤΑΙΠΕΔ.
Η στρατηγικής σημασίας για την πόλη της Πάτρας υπόθεση της οριστικής απόδοσης του θαλασσίου μετώπου του παλαιού λιμανιού στην πόλη, βρίσκεται και πάλι σε κρίσιμη φάση.  Ζητάμε να γίνει επιτέλους άμεση και οριστική παραχώρηση όπως άλλωστε έχουν υποσχεθεί όλες οι τελευταίες κυβερνήσεις, αλλά και αξιοποίησή του και ανάπλασή του από το Δήμο, προκειμένου να υπάρχει ελεύθερη και δωρεάν χρήση, από τον πατραϊκό λαό  για ξεκούραση,  αναψυχή και αθλητισμό.
Λυπούμαστε που το θέμα της απόδοσης του θαλάσσιου μέτωπο της πόλης μας όπως και άλλα σοβαρά ζητήματα αντί να επιλύονται, χρονίζουν, αφού  έχουν χρησιμοποιηθεί, απ’ όλες τις κυβερνήσεις, όπως αποδεικνύεται για ψηφοθηρικούς καθαρά λόγους.


Για το ΔΣ
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
 ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                     ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  


   Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ                                        Δημήτρης  ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ