ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ
ΠΑΡΑΤΑΞΗ
ΤΑΞΙ
«ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
&
ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
|
Επικεφαλής
Παναγιώτης Σκέντζος
|
|
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ -
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ –
ΘΕΣΕΩΝ-ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
|
|
|
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014
|
|
Συνάδελφoι,
το
Εκλογοαπολογιστικό Συνέδριό μας,
βρίσκει όλους τους αυτοκινητιστές ταξί της χώρας αλλά και τη δική μας ΠΑΡΑΤΑΞΗ στις επάλξεις ενός πολύ κρίσιμου και πολύπλευρου αγώνα για
τον κλάδο μας, μιας και αυτή τη στιγμή
φτάσαμε να μιλάμε για αγώνα επιβίωσης αφενός, και αφετέρου ύπαρξης του κλάδου
και του ταξί ως ειδικό μέσο μεταφοράς προσώπων .
Στόχος
μας ήταν και παραμένει ο ίδιος, σταθερός και αδιαπραγμάτευτος: μέσα από την διεκδίκηση να εξασφαλιστεί η
διαφύλαξη και η προαγωγή των κοινών οικονομικών, κοινωνικών και επαγγελματικών
συμφερόντων του κλάδου μας, η οποία θα
επιτευχθεί από ένα ισχυρό ανεξάρτητο Συνδικαλιστικό κίνημα ανανεωμένο και
απαλλαγμένο από κομματικές και άλλες εξαρτήσεις.
Η ανανέωση των συνδικαλιστικών
στελεχών είναι απαραίτητο στοιχείο προκειμένου το συνδικαλιστικό κίνημα να
παραμένει υγιές και δυναμικό και ως εκ τούτου η δημιουργία νέων παρατάξεων
αποτελεί θετικό στοιχείο αρκεί να μην παραμένει μόνο διαμαρτυρία και δριμύ
«κατηγορώ». Δεν συνάδει με την δημοκρατία και την ανανέωση το να αγνοούν κάποιοι τους μέχρι σήμερα αγώνες και όλα αυτά που
κατάφεραν οι πιο παλιοί συνδικαλιστές με κόπο χωρίς υλικοτεχνικά μέσα, αλλά με
κατάθεση ψυχής. Αυτό αποτελεί αγνωμοσύνη αλλά και πρόκληση, έλλειψη σεβασμού θα
τολμούσαμε να πούμε που αφορά όλους παλαιούς και νέους.
Το νεαρό της ηλικίας των
συνδικαλιστικών στελεχών δεν αποτελεί πανάκεια, αφού θα πρέπει να συνοδεύεται
από σύγχρονες ιδέες, μοντέρνες αντιλήψεις και πάνω απ’ όλα ρηξικέλευθες προτάσεις πράγμα το οποίο δεν
είναι πάντα αυτονόητο, διαφορετικά οι αντιλήψεις αυτές είναι ανούσιες, αν όχι
επικίνδυνες. Ο συνδυασμός της νεανικής
ορμής με τις σύγχρονες ιδέες και την πείρα είναι ο καλύτερος.
Στον αντίποδα ο συνδυασμός της
νεανικής ορμής με την φαυλότητα και την υποσχεσιολογία είναι η καταστροφή,
διότι τίποτα δεν μπορεί από τις υπερβολικές υποσχέσεις να πραγματοποιηθεί και παράλληλα οι
φαύλοι δεν μπορούν να διαχειριστούν
έκτακτες καταστάσεις οι οποίες τα τελευταία χρόνια και λόγω κρίσης η μία
διαδέχεται την άλλη. Νεανική ορμή με
απαρχαιωμένες ιδέες και πρακτικές είναι η καταστροφή.
Η φλυαρία, οι ανακοινώσεις, οι
παρουσιάσεις προγραμμάτων- προτάσεων, προθέσεων μένουν μόνο προθέσεις εάν δεν
στηρίζονται με ενέργειες και πράξεις και ως εκ τούτου χωρίς ουσιαστικό
αποτέλεσμα. Η μη επιστημονική τεκμηρίωση θέσεων μέσα από το θεσμοθετημένο με το
καταστατικό, Iνστιτούτο
Tαξί
που δυστυχώς ποτέ δεν ιδρύθηκε και δεν λειτούργησε τις καθιστά ανίσχυρες που δύσκολα πείθουν και δεν λαμβάνονται υπόψιν από τα κέντρα λήψης
των αποφάσεων και την εκάστοτε εξουσία. Γι’ αυτό και η συμμετοχή του επικεφαλή της παράταξης στο
προεδρείο της ΓΣΕΒΕΕ, της μεγαλύτερης συνδικαλιστικής οργάνωσης των
Επαγγελματιών, Βιοτεχνών, Εμπόρων της χώρας, αλλά και στο Ινστιτούτο
Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΙΜΕ/ΓΣΕΒΕΕ) είναι σημαντική και καθοριστική αφού βοήθησε και επηρέασε θετικά τις ενέργειες
υπέρ του κλάδου.
Μελέτη
επιστημονικά τεκμηριωμένη που να αφορά τον κλάδο μας έγινε μόνο μία φορά από το
ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ το Σεπτέμβριο του 2011 η οποία κατέδειξε με σαφή και
κατηγορηματικό τρόπο ότι οι πολίτες δεν επιθυμούν τη συγκεντροποίηση της
δραστηριότητας από μεγάλα επιχειρηματικά σχήματα με αποτέλεσμα να αποδομήσει
και να εκθέσει τον τότε Υπουργό κο Ραγκούση και αφού κερδήθηκε χρόνος δρομολογήθηκε και
επιτεύχθηκε η κατάργηση του νομοσχεδίου.
Η απομόνωση του κλάδου και η παντελής
απουσία από τα κέντρα λήψης αποφάσεων και έλλειψη συνεργασίας με τους
κοινωνικούς μας εταίρους καθιστά το Συνδικαλιστικό κίνημα ανεπαρκές και
αναποτελεσματικό , άρα περιορισμένης απόδοσης και ευθύνης. Τη σύγχρονη
τεχνολογία όπως το διαδίκτυο και τις τεράστιες δυνατότητες που μας δίνει πρέπει
να την χρησιμοποιήσουμε προς όφελος μας σαν επαγγελματίες και αν είμαστε
συνδικαλιστές προς όφελος αυτών που εκπροσωπούμε και όχι για να εκτονώνουμε τα
πάθη μας αφού έτσι αδρανοποιούμαστε διοχετεύουμε και εξαντλούμε την
ενεργητικότητά μας χωρίς να την κάνουμε πράξη ή για να προωθούμε την προπαγάνδα
μας γιατί τότε η τεχνολογία γίνεται εχθρός και καταστρέφει εμάς τους ίδιους
αλλά κυρίως αυτούς που εκπροσωπούμε.
Δυστυχώς ορισμένοι αν όχι οι
περισσότεροι συνδικαλιστές ή οι συνδικαλίζοντες στηρίζουν την προβολή τους στην
κατηγορία και κατασυκοφάντηση των υπολοίπων ισοπεδώνοντας, καθυβρίζοντας,
απαξιώνοντας, αποδομώντας και αυτό διότι είναι στείροι ιδεών και προτάσεων,
ενεργειών, προτερημάτων, μειώνοντας τους άλλους αφού δεν μπορούν να τους φτάσουν και όλα αυτά με
πρωτοφανή αλαζονεία.
Άρα
ας αφήσουμε τις «μαυρογιαλούρικες» πρακτικές – τακτικές του παρελθόντος
και ας δώσουμε το δικαίωμα στους ιδιοκτήτες ταξί να επιλέξουν με νηφαλιότητα
εξετάζοντας τα προγράμματα, τις δυνατότητες και την απόδοση του καθενός και
αφού τεκμηριώσουν άποψη να επιλέξουν ελεύθερα και ανεπηρέαστα το ποιοι θα τους
εκπροσωπήσουν. Σε κάθε περίπτωση οι νέοι προηγούνται αρκεί να έχουν τα
προσόντα, τα προτερήματα και θέληση για προσφορά αδιαφορώντας για την προσωπική
τους προβολή.
Σε ότι αφορά την Ανεξάρτητη Περιφερειακή Συνδικαλιστική
Παράταξη Ταξί προσπαθώντας να εφαρμόσουμε στην πράξη τα όσα
προαναφέραμε και έχουμε παρουσιάσει κατά καιρούς, σας παραθέτουμε κινήσεις
– ενέργειες – πρακτικές – πρωτοβουλίες που αποδεικνύουν του λόγου του
αληθές και την αντιστοιχία λόγων και έργων.
Αρχής γενομένης των κινητοποιήσεων
κατά την περίοδο Ραγκούση (απαρχή της τόσο δύσκολης και επικίνδυνης περιόδου
στα χρονικά του κλάδου που δυστυχώς μέχρι και σήμερα δεν έχει εκλείψει), μεταξύ των κοινών αγώνων που
έγιναν υπό την αιγίδα της ΠΟΕΙΑΤΑ είχαμε και ιδιαίτερες δράσεις και
πρωτοβουλίες που τις παραθέτουμε περιληπτικά, έχοντας σαν γνώμονα το
συμφέρον του κλάδου και γνωρίζοντας ότι
κανείς και τίποτα δεν μας χαρίζεται, αντίθετα
μάλιστα η επιβουλή και η αυθαιρεσία είναι μόνιμη τακτική εξωθεσμικών παραγόντων
συνήθως με την ανοχή της πολιτείας.
Έγιναν πολλές συναντήσεις με Βουλευτές – Κόμματα – Υπουργούς οι οποίοι
είχαν όλοι ταχθεί υπέρ μας .
Έγιναν κινητοποιήσεις με 24ωρες
και 48ωρες απεργίες ανεξάρτητα από τις κινητοποιήσεις της ΠΟΕΙΑΤΑ.
Δυστυχώς σε πολλούς αγώνες μείναμε
παντελώς μόνοι μας χωρίς να ακολουθήσουν και αυτοί που επικρίνουν για αδράνεια
την ηγεσία του κλάδου.
Ø ΑΡΑΓΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΑ
ΤΟΠΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ;
Ø ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΑΝ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΕ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ
ΚΛΑΔΟΥ;
Ø ΜΗΠΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΙ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΕΣ
ΚΑΛΥΠΤΑΝ Ή ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΑΤΟΛΜΙΑ
ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟΘΙ;
Ø ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΝ
ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΑΤΟΣ
ΜΑΣ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ.
Ø ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΜΕΜΨΙΜΟΙΡΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΟΦΟΒΟΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΑΘΗ ΤΑ
ΦΟΡΤΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ.
Ø ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ
ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΛΥΜΟΡΦΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ
ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟΥΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΣΥΡΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ( 22 ΔΙΚΕΣ –
300 ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ) ΜΕ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥΣ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΠΟΥ
ΣΥΝΤΟΝΙΖΕ ΚΑΙ ΔΙΥΘΗΝΕ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ:
·
Κατάληψη των πολιτικών γραφείων των
κομμάτων που ανήκαν στη συγκυβέρνηση
·
Αποκλεισμοί με άνοιγμα (ελεύθερη
πρόσβαση) των διοδίων Ρίου και γέφυρας Ρίου Αντιρρίου
·
Αποκλεισμοί Λιμανιού Πάτρας και Κυλλήνης
·
Αποκλεισμός Αεροδρομίου Αράξου
·
Μεταβάσεις με τα οχήματα ΤΑΞΙ στο Ισθμό Κορίνθου και αποκλεισμός αυτού (4 φορές)
·
Μεταβάσεις στην Αθήνα με τα οχήματά μας
(4 φορές)
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ & ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ:
|
Συμμετοχή στις απεργιακές κινητοποιήσεις
που οργάνωσαν ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΕΣEΕ και ΓΣΕΒΕΕ-ΟΕΒΕΣΝΑ κατά των Μνημονίων και άλλων μέτρων:
|
·
Στις 10/2/2012 συμμετείχαμε στις
συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στην Πάτρα και σε πόλεις της Περιφέρειας.
|
·
Στις 18/10/2012 προχωρήσαμε σε 24ωρη
ακινητοποίηση των οχημάτων μας και συμμετείχαμε στις συγκεντρώσεις
διαμαρτυρίας στην Πάτρα και σε πόλεις της Περιφέρειας.
|
·
Στις 7/11/2012 (ημέρα ψήφισης 3ου
μνημονίου), ακινητοποιήσαμε τα οχήματά
μας και μεταβήκαμε με πούλμαν στην
Αθήνα συμμετέχοντας στην Πανελλαδική Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας με παράλληλη
πορεία στην Βουλή και απόδοση ψηφίσματος.
|
·
Στις 5/12/2012
συμμετείχαμε στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας και κατάληψη των γραφείων του
τοπικού ΟΑΕΕ της Πάτρας και σε πόλεις
της Περιφέρειας.
|
|
·
Συγκέντρωση
διαμαρτυρίας στην πόλη μας – απεργία –στις 16/9/2013 και σε πόλεις της Περιφέρειας.
|
·
Συμμετοχή
σε κινητοποίηση αποκλεισμού των γραφείων του τοπικού ΟΑΕΕ στις 9/10/13 στην Πάτρα και σε πόλεις της Περιφέρειας.
|
|
·
Στις 30/3/2014,
στα πλαίσια της πανελλαδικής συγκέντρωσης διαμαρτυρίας που είχε εξαγγείλει η
ΓΣΕΒΕΕ, πραγματοποιήσαμε 24ωρη απεργία με ακινητοποίηση των οχημάτων μας και
μεταβήκαμε στην Αθήνα με μισθωμένα από
τη ΓΣΕΒΕΕ πούλμαν μαζί με άλλους συναδέλφους από τα Σωματεία μέλη της ΟΕΒΕΣΝΑ
αλλά και πόλεις της Περιφέρειας. Πορεία και
διαμαρτυρία έξω από τη Βουλή.
|
|
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ –
ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ- ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ :
·
Συμμετοχή
μέσω της ΓΣΕΒΕΕ σε δικαστικούς αγώνες
για θέματα ΟΑΕΕ όπως η προσφυγή για τα χρήματα που
είχαν συγκεντρωθεί στον Ειδικό Λογαριασμό Ανεργίας υπέρ των ασφαλισμένων
στον ΟΑΕΕ που συστάθηκε στον ΟΑΕΔ με το
Ν. 3986/2011 και δεν έχουν αποδοθεί για
το σκοπό αυτό.
·
Συμμετοχή στη
δημιουργία του κινήματος “ ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ Ο.Α.Ε.Ε.”
Η
προσπάθεια της ομάδας αυτής έχει ξεκινήσει πανελλαδικά μέσω του διαδικτύου και
έρχεται σε επαφή με όλους τους κλάδους των ελευθέρων επαγγελματιών. Σκοπός των
“Ανασφάλιστων του Ο.Α.Ε.Ε.” είναι να ενεργοποιήσει τον κόσμο μέσω ενημερωτικών ημερίδων κλπ. ώστε να
διεκδικήσει τα συμφέροντά του με τα κατάλληλα νομικά μέσα (εξώδικες, δικαστικές
ενέργειες, κ.λ.π).
Μερικές
από τις ενέργειες που έχουν γίνει σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομάδα Ελεύθερων
Επαγγελματιών του ΟΑΕΕ και με το συντονιστή στην περιοχή μας –μέλος της
παράταξής μας είναι:
·
Κατάθεση επιστολών διαμαρτυρίας στον ΟΑΕΕ και τον
Συνήγορο του Πολίτη
·
Ενημέρωση όλων των συναδέλφων.
·
Συναντήσεις σε πόλεις της Περιφέρειας όπου έγιναν
ημερίδες με καλεσμένους νομικούς και δόθηκαν συμβουλές ΔΩΡΕΑΝ
·
Ενημέρωση για το τι ισχύει σε όλη την Ευρώπη
(ασφαλιστικό – φορολογικό)
·
Παρεμβάσεις στον τύπο (ραδιόφωνο – τηλεόραση) για τα
προβλήματα του κλάδου (φορολογικό – ασφαλιστικό)
·
Συνεντεύξεις στα περιφερειακά κανάλια και στο internet
·
Επιστολές στην Περιφέρεια και στην κεντρική εξουσία
·
Μαζική διαμαρτυρία μαζί με εκπροσώπους άλλων κλάδων
στο ΚΕΑΟ
·
Μπλοκάρισμα και αποτροπή κατασχέσεων με επιστολές ένστασης
οφειλών για οφειλές στον ΟΑΕΕ μέσω νομικού επιτελείου ΔΩΡΕΑΝ.
·
Αποτροπή κατασχέσεων με φυσική παρουσία-παραστάσεις
σε αίθουσες πλειστηριασμών
·
Βοήθεια σε όλους τους συναδέλφους για ασφαλιστικά
θέματα.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
·
Ισχυρό
και βιώσιμο φορέα ασφάλισης ΟΑΕΕ απαλλαγμένο από χρέη και βάρη που του φόρτωσαν
αφού καταχράστηκε το ίδιο το κράτος την περιουσία του κινητή και ακίνητη(ομόλογα
κλπ.)
·
Κατάργηση
του εκβιαστικού Νόμου 4172/23-7-2013 που θεσμοθέτησε το ΚΕΑΟ ότι πιο
αναχρονιστικό και οπισθοδρομικό νομοθέτημα της νεότερης ιστορίας της χώρας.
·
Κεφαλαιοποίηση,
πάγωμα και μετατροπή των οφειλών για τους ενεργούς οφειλέτες σε ασφαλιστικό
χρόνο. Με το πέρας του εργασιακού-ασφαλιστικού του βίου ο κάθε οφειλέτης να
έχει το δικαίωμα εξαγοράς αυτού του ασφαλιστικού χρόνου. Σε αντίθετη περίπτωση
λαμβάνει μειωμένη κατά το ποσό της κεφαλαιοποιημένης οφειλής σύνταξη.
·
Κατάργηση
τόκων & προσαυξήσεων.
·
Ως
προς τις τρέχουσες εισφορές να δοθεί στους ασφαλισμένου το δικαίωμα επιλογής
ασφαλιστικής κλάσης- κατηγορίας.
·
Μείωση
των εισφορών στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης που μεσοσταθμικά είναι από 8%
έως 12% του πραγματικού εισοδήματος και όχι του 70% που ισχύει στη χώρα μας.
·
Επίσης,
προτείνεται η ενεργοποίηση του αδρανούς λογαριασμού ανεργίας πέραν του
επιδόματος και στην ιατροφαρμακευτική κάλυψη των ανέργων επαγγελματιών με την
θέσπιση «τεκμηρίου διακοπής επαγγελματικής δραστηριότητας» ανάλογου με αυτό που
ισχύει και για τους ασφαλισμένους στο ΕΤΑΑ.
·
Ιατροφαρμακευτική
περίθαλψη ανεξάρτητα από τις οφειλές .
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
|
·
Στην
περιοχή μας μετά από συντονισμένες ενέργειες στις οποίες συμμετείχαμε
επιτεύχθηκε με δικαστική απόφαση η
θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας μεγάλου αριθμού ασφαλισμένων στον ΟΑΕΕ, οι
οποίοι είχαν απολέσει την πρόσβαση στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη λόγω
οφειλών. Η συγκεκριμένη ευνοϊκή απόφαση η οποία ήταν πρωτοποριακή και
πρωτοφανής για τα ελληνικά δεδομένα έγινε αφορμή για να ακολουθήσουν κι αντίστοιχες προσφυγές σε άλλες πόλεις της
χώρας.
|
·
Παροχή
βοήθειας σε ανασφάλιστους λόγω οφειλών συναδέλφους για νοσηλεία σε νοσοκομεία ( από ατυχήματα ή με χρόνια
προβλήματα υγείας).
|
·
Δωρεάν
μεταφορά (από χορηγίες) καρκινοπαθών και οικονομικά αδύναμων συμπολιτών μας
από και προς τα νοσοκομεία.
·
Παραχώρηση
Δωρεάν Αίθουσας στον ΟΜΙΛΟ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ κατά του Καρκίνου ΑΓΚΑΛΙΑ-ΖΩ .
·
Συγκέντρωση
τροφίμων για κοινωνικά αδύναμες σε συνεργασία
με άλλες επαγγελματικές ομάδες στον ΟΜΙΛΟ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ & ΦΛΟΓΑ.
|
ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ
ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ:
Διατήρηση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος και
εξασφάλιση της μικρής επιχείρησης μας η οποία είναι οικογενειακή περιουσία που
θα κληρονομείται και θα μεταβιβάζεται.
Περιφρούρηση και θωράκιση των ορίων της
επαγγελματικής μας δραστηριότητας διευρύνοντας την προς νέες αγορές με
σύγχρονες μορφές οργάνωσης που δεν θα θέτουν όμως σε κίνδυνο τη μορφή του επαγγέλματος
μας δηλαδή την ειδική μεταφορά προσώπων
που είμαστε ο μόνος φορέας δραστηριοποίησης
Εξασφάλιση ενός ικανοποιητικού εισοδήματος που
θα παρέχει τη δυνατότητα αξιοπρεπούς διαβίωσης της οικογενείας μας.
Προστασία από αυτούς που επιβουλεύονται τον κλάδο και το έργο μας, από τα γεράκια του νεοφιλελευθερισμού
και της θεοποίησης της αγοράς που απωθούν τους μικροεπαγγελματίες μέχρι τον
πλήρη αφανισμό τους και την επικράτηση τους δημιουργώντας μονοπώλια που θα
μετατρέψουν τους επαγγελματίες σε εξαθλιωμένους εργάτες χωρίς προοπτική και
μέλλον και τελικά στη πλήρη ανεργία.
Νέες
μορφές οργάνωσης π.χ. Μεταφορικοί Συνεταιρισμοί - Κοινοπραξίες που θα μας
δίνουν την δυνατότητα διεκδίκησης μεταφορικού έργου εξειδικευμένων υπηρεσιών
(μεταφορά μαθητών-περιηγήσεις-μεταφορά ειδικών κοινωνικών ομάδων, θρησκευτικός
τουρισμός συνεδριακός τουρισμός κ.λπ.-εκμετάλλευση ειδικών οχημάτων ΕΙΔΜΙΣΘ,
επταθέσια εννιαθέσια, λιμουζίνες). – Κατά την τυχόν δημιουργία Ο.Ε., Ε.Π.Ε. από
συναδέλφους, προϋπόθεση να παραμένουν άδεια και όχημα στους ιδιοκτήτες και να
παραχωρείται μόνο η χρήση.
Απώθηση
των «αεριτζίδηκων» παρασιτικών «εταιρειών» τύπου TAXI PLON, TAXI BEAT & UBER
Βασική αρχή η προαιρετικότητα συμμετοχής σε νέες
μορφές οργάνωσης Ε.Π.Ε., Ο.Ε. κ.λπ. Στόχος η αποφυγή δημιουργίας Α.Ε.
Βασική προϋπόθεση ο συνδυασμός της χρήσης νέας
τεχνολογίας και ειδικών οχημάτων μέσα από τα απαραίτητα κίνητρα που πρέπει η
πολιτεία να δώσει με τον Αναπτυξιακό Νόμο, Ε.Σ.Π.Α. κλπ. π.χ. Ειδικές Μεταφορές
– Συνδυασμένες Μεταφορές σε συνεργασία με άλλους μεταφορικούς Οργανισμούς και
αυτοδιοικητικούς οργανισμούς.
Συνεργασία με τουριστικές επιχειρήσεις.
Συνεργασία με επιστημονικούς και ερευνητικούς
φορείς π.χ. επιστημονικός Τουρισμός – Συνεδριακός Τουρισμός – Θρησκευτικός
Τουρισμός κλπ εκμεταλλευόμενοι τον ειδικό στόλο που θα πρέπει να παραμείνει
αποκλειστικά στον κλάδο, όπως άλλωστε προβλέπεται από τον Ν. 3109/2003 με
κάποιες βελτιώσεις και εξειδικεύσεις. Να αντιμετωπιστούν οι ανταγωνιστές που
θεσμοθέτησε ο Ν.4093/12.
Ισόρροπη
ανάπτυξη του κλάδου μας σε όλη την Ελλάδα δίχως εξαιρέσεις και ανισότητες.
Ισόρροπο (ισόνομο) και μη κοστοβόρο
εκσυγχρονισμό Ραδιοδικτύων. Πρόσβαση στα Κ.Π.Σ. και στο Ε.Σ.Π.Α. (Εθνικό
Στρατηγικό Πλαίσιο Ανάπτυξης) με στόχο την εκμετάλλευση των επιδοτούμενων
προγραμμάτων για μόνιμη επιδότηση αντικατάστασης αυτοκινήτων, επιδότησης για
απόκτηση σύγχρονων συστημάτων διαχείρισης στόλου (τηλεματική, αυτόματα
συστήματα πλοήγησης, επιδότηση για επιμόρφωση κ.λπ.). Σημειώνεται ότι
εξαιρούνται μόνο οι μεταφορές. Στόχος η ένταξή μας στα προγράμματα.
Θωράκιση του κλάδου έναντι των επιβουλών και της
άλωσης του από το μεγάλο κεφάλαιο και τις Α.Ε. που όπου έχουν επικρατήσει έχουν
αφανίσει τη μικρομεσαία επιχείρηση όλων των κλάδων εγκαθιστώντας τα μονοπώλια,
μετατρέποντας τους μικροεπαγγελματίες σε εργάτες του αποκλεισμού και της
μιζέριας.
Δρομολόγηση του ειδικού στόλου βάσει του Ν.
4070/12 (επταθέσιων, εννιαθέσιων και λιμουζινών) προς αποφυγή απώλειας έργου
που μας ανήκει, εκμεταλλευόμενοι τη νέα νομοθεσία (Ν.4070 & 4093 κλπ.) με
βελτίωση του Ν. 4093 υπέρ του κλάδου με σαφείς κανόνες.
Εξομοίωση εισοδηματικής πολιτικής με εκείνη της
Ε.Ε. που θα εξασφαλίσει αξιοπρεπή διαβίωση των επαγγελματιών του κλάδου,
λαμβάνοντας υπόψη κάθε φορά τις συγκυρίες, όπως την κρίση που υπάρχει κατά τη
περίοδο που διανύουμε:
Επεξεργασία μέσω ΠΟΕΙΑΤΑ νέας τιμολογιακής
πολιτικής, αναλόγως των συγκυριών, για να αποφευχθεί η απομάκρυνση των πελατών
μας και η κατεύθυνση τους προς άλλους συγκοινωνιακούς οργανισμούς ή παράνομων
και αεριτζίδικων δήθεν σύγχρονων συστημάτων
τύπου ΤΑXI PLON
κλπ.
Ελεύθερη διαπραγμάτευση όταν η διαδρομή περιέχει
δύσβατους δρόμους και αφορά άγονες γραμμές.
Πάταξη της παρασυγκοινωνίας από 7θέσια ή 9θέσια
Ι.Χ., εγχώρια ή ξένα πειρατικά.
Περιορισμό της κλοπής έργου που ανήκει στο ΤΑΞΙ
από αλεξιπτωτιστές στο επάγγελμα π.χ. ενοικιαζόμενα μετά οδηγού, τουριστικών,
ΙΧ πουλμανάκια ξενοδοχείων κ.λπ. Πουλμανάκια με ξένες πινακίδες (αλβανικές,
βουλγαρικές κ.λ.π.) που συνεργάζονται με νόμιμα δρομολογημένες γραμμές εξωτερικού. Αντικατάσταση του νεφελώδους
θεσμικού πλαισίου που ευνοεί την παρανομία .
Φρένο στην εκμετάλλευση του κλάδου από τις
ασφαλιστικές εταιρίες που απομυζούν τους επαγγελματίες ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ με την
δημιουργία δικών μας αυτασφαλιστικών συνεταιρισμών ή μαζικών ασφαλίσεων.
Καταπολέμηση της παρασυγκοινωνίας από όπου
αυτή και αν προέρχεται π.χ. Μεταφορά εργατών από επιχειρήσεις, Ξενοδοχειακές
μονάδες. Παράνομες μισθώσεις αστικών λεωφορείων σε ειδικές εκδηλώσεις και
διαδρομές .
Οριοθέτηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων και
δραστηριοτήτων κάθε μεταφορικού κλάδου.
Καταπολέμηση της ασυδοσίας και αδιαφορίας των
Περιφερειαρχών και Δημάρχων σε ότι αφορά την ανάθεση έργου και την δημιουργία
υποδομών για τα ΤΑΞΙ π.χ. σταθμών ΤΑΞΙ-τοποθέτηση Στεγάστρων κ.λπ. εφαρμόζοντας
την κείμενη νομοθεσία.
Άρση των περιορισμών κατά του ΤΑΞΙ όπως απαγόρευσης
κίνησης στις λεωφορειολωρίδες, στάσεις στις κίτρινες διαγραμμίσεις, λιμάνια,
αεροδρόμια κ.λπ.
Μείωση των εξοντωτικών ποινών και προσαρμογή
τους στο υπόλοιπο κοινωνικό Δίκαιο για ίση και δίκαιη απονομή δικαιοσύνης σε
ότι αφορά μεταφορά λαθρομεταναστών κλπ.
Κατάργηση της κατάσχεσης του οχήματος και
αφαίρεσης άδειας κυκλοφορίας καταργώντας την ρατσιστική εξοντωτική πολιτική
εναντίον μας.
Εξυγίανση του κλάδου και απομάκρυνση των
παράνομα εργαζομένων στα ταξί. Περιφρούρηση του έργου προς όφελος των ιδιοκτητών
και νόμιμα εργαζομένων.
Επιδότηση καυσίμου στα πρότυπα της Γαλλίας.
Συνάδελφοι
το παραπάνω κείμενο αποτελεί μια
συνοπτική αναφορά στις μέχρι σήμερα ενέργειες-παρεμβάσεις-θέσεις της παράταξης
μας, έχουν επιτευχθεί περισσότερα και σε άλλους
τομείς , τα οποία θα μας δοθεί η ευκαιρία να τα παρουσιάσουμε και να τα
αναλύσουμε στο εκλογοαπολογιστικό μας συνέδριο.
Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ
Παναγιώτης ΣΚΕΝΤΖΟΣ